Patricia

Fijne mensen, klantvriendelijk

Doen we ze beloven

Ga zo door

Liesbeth

Onze ervaring met het bedrijf in Veenendaal was ronduit positief en dat kwam vooral door Ruben, die ons op een zeer deskundige en zeer vriendelijke manier geholpen heeft.

In de showroom konden we terplekke ervaren wat de waarde is van een infraroodcabine. De warmte en ontspanning die de infraroodstralen bieden waren direct voelbaar. Ruben nam alle tijd om onze vragen... In de showroom konden we terplekke ervaren wat de waarde is van een infraroodcabine. De warmte en ontspanning die de infraroodstralen bieden waren direct voelbaar. Ruben nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en gaf duidelijke uitleg over de verschillende infraroodcabines.

Vanhee

Alles geleverd volgens afspraak en ook goede en rappe reactie van de de klantenservice

sterke prijs voor een goed product

misschien per type sauna handleiding filmpje op de website plaatsen, dat zou minder puzzelwerk vragen van de cliënten

Gerard Beukert

Prima voorlichting , bij bezoek showroom in Vlierden , door Froukje.

duidelijk overzicht , voor bezoek ter plekke in Vlierden

geen in mijn situatie.

Fam. Mulder/ Brink

Een SUPER (sauna) betrouwbaar bedrijf met deskundig advies en betrouwbare service.

Goede deskundige adviezen, betrouwbare service.

Het aankoopbedrag terug winnen zou leuk zijn 😉

Peter Kortsmit

Vriendelijke verkopers bij aankoop, erg behulpzaam en klantvriendelijk. Levering en installatie is ook prima verlopen, met goede hulp bij montage en testen van de sauna. Het enige wat moeizaam was... Vriendelijke verkopers bij aankoop, erg behulpzaam en klantvriendelijk. Levering en installatie is ook prima verlopen, met goede hulp bij montage en testen van de sauna. Het enige wat moeizaam was is het maken voor een leverings afspraak.

Klantvriendelijkheid in de winkel, maar ook de inzet van de monteur bij de installatie.

Omgang met telefoontjes en e-mails, hier komt geen reactie op tijdens de eerste 5 pogingen in ons geval.

Lennart Mans

Nog nooit in een sauna gezeten, maar na een bezoek aan Supersauna in Vlierden waarbij we geïnformeerd waren over de mogelijkheden, waren we gelijk verkocht en hebben we een mooi inbouwmodel Valerio... Nog nooit in een sauna gezeten, maar na een bezoek aan Supersauna in Vlierden waarbij we geïnformeerd waren over de mogelijkheden, waren we gelijk verkocht en hebben we een mooi inbouwmodel Valerio besteld. Inmiddels al een aantal keren in de sauna geweest en het genot is heerlijk. Zowel de levering als service is top. Ook de medewerkers op locatie als de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.

Afspraak = Afspraak.
Iets wat waar veel andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Samen met de verkoper tot een juiste aankoop voor onze behoefte gekomen.

Als extra optie een luxe set badjassen/handdoeken aanbieden. Mag gerust met het logo van Supersauna erop, zodat er bijvoorbeeld mensen die op bezoek komen om de sauna te bekijken duidelijk zien dat... Als extra optie een luxe set badjassen/handdoeken aanbieden. Mag gerust met het logo van Supersauna erop, zodat er bijvoorbeeld mensen die op bezoek komen om de sauna te bekijken duidelijk zien dat Supersauna "the place to be" is om een sauna te kopen.

van Dinter

Wij zijn heel positief over het bedrijf in Vlierden

Zeker, geduld en aandacht. Omdat we lang moesten wachten werd er al een kopje koffie aangeboden. Attent.

Nul, alles goed uitgelegd.

Jose van Beek

Al onze vragen werden goed en geduldig beantwoord

Aandacht

Telefonisch niet altijd goed bereikbaar

marc

Goede,vriendelijke en duidelijke uitleg in showroom te Heusden-zolder.

Vriendelijke verkoper met kennis. Levering,uitleg en plaatsing ook proper gedaan met oog voor detail door Erik.

Tip : supersauna is een echte aanrader!!!