9.5/10

Aerts Debby

Mooi afgewerkt materiaal en goede prijs/ kwaliteit zeer vriendelijke verkoper en uitgebreide informatie

Vriendelijke verkoper in Heusdennzolder

Vriendelijker personeel bij levering is wenselijk

Ellis

Goede voorlichting, uitgebreid de tijd werd er genomen. De verschillende lampen kunnen uit proberen. Zeker een aanrader. Echt super blij met onze sauna.

De voorlichting.

Niks op aan te merken.

Wij hebben onze Infraplus sauna in Vlierden besteld. Vriendelijk personeel en goede uitleg gekregen.
Ook de bezorging verliep heel keurig en netjes. De montage zelf was goed te doen. De...

Bij het uitpakken van de verschillende pakketten bleken de panelen zeer zorgvuldig en beschermd te zijn ingepakt.

Wij hebben geen verbeterpunten te melden.

c. homan

2e review, ik vind het vreemd, dat na mijn eerste beoordeling het 7 dagen duurt voordat deze gepubliceerd wordt, om zodoende supersauna de gelegenheid te geven alsnog een en ander glad te...

Ik heb de bestelde sauna's nooit geleverd gekregen...

Reactie SuperSauna.nl:

Bedankt voor uw review!
Wij vinden het heel vervelend hoe deze order verlopen is! Dit gaat om een FINSE sauna die wordt geleverd door een externe transporteur.

Onze INFRAROOD sauna's leveren we met onze eigen bezorgservice. Daardoor kunnen we de levertijden goed controleren en onze klanten op de hoogte houden.

De vuren houten Finse sauna's (welke u besteld had) , worden rechtstreeks vanuit de fabriek in Duitsland bij u thuis geleverd. De leveringsdatum wordt door hun eigen transport geregeld.

De sauna had enige onderdelen die niet voorradig bleken. Zij hebben ons en u hiervan niet op de hoogte gebracht wat voor ons ook niet fijn werkt.

U heeft uw order (terecht) geannuleerd. We zullen in de toekomst alle houtsoorten Finse sauna orders ook zelf gaan leveren om kwaliteit van levering beter te kunnen garanderen.

Groet SuperSauna

c. homan

Sauna besteld, samen met klantenservice details doorgenomen. Sauna bleek niet meer leverbaar. Andere sauna besteld. Levertijd 4 weken. Na 6 weken geen sauna. Informeren over hoe en wanneer leverde...

Helaas heb ik van de twee bestelde producten niet één ontvangen.

Reactie SuperSauna.nl:

Bedankt voor uw review!
Wij vinden het heel vervelend hoe deze order verlopen is! Dit betrof een FINSE sauna die niet door ons zelf wordt geleverd maar door externe transporteur.

Onze infrarood sauna's leveren we met onze eigen bezorgservice. Daardoor kunnen we de levertijden goed controleren en onze klanten op de hoogte houden.

U heeft u order (terecht) geannuleerd. We zullen in de toekomst alle houtsoorten Finse sauna orders ook zelf gaan leveren om kwaliteit van levering beter te kunnen garanderen.

Groet,

Goede uitleg geweldige service kan niet beter is ons tweede sauna van supersauna

Patrick Steenhuyse

Vlotte verkoper en goede uitleg.

Robby Deconinck

Zeer correct bedrijf.

Firma is van zijn woord.

goede service in veenendaal verkoper, bezorging, levering door Michel was geweldig.

Dave Vergauwen

Goede service en uitleg..

Jawel

Meer uitleg om de sauna ineen te steken