Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
9.5/10

Azi Jhapsie

Super tevreden met onze infrarood Sauna. Uitgebreide informatie gekregen bij de showroom in Veenendaal.

Wij hebben gekozen om montage uit te besteden door Supersauna. Medewerker heeft uitstekend werk verricht.

Enige minpuntje is dat er binnen in de cabine een kleine beschadiging is geconstateerd. Foto gemaakt en naar SuperSauna gestuurd. Helaas nog geen terugkoppeling...

Goede uitleg in de showroom in vlierden, levering ging ook snel en volgens afspraak.
Kortom een aanrader om hier iets te kopen.

Tijdens bezoek aan de showroom was het personeel erg vriendelijk en niet opdringerig.
Men nam rustig de tijd voor al je vragen te beantwoorden.

Anne Nolf

Een heel groot gamma van modellen was tentoongesteld in Roeselare zodat we onze keuze goed konden overwegen. De verkoper nam voldoende tijd om alle uitleg te geven. Onze sauna werd al na een 10-tal...

Groot gamma en billijke prijs voor heel goede kwaliteit en design.

Jozef Ackx

Heel goed alles wat je te vragen had onmiddellijk goed antwoord op maakte tijd voor je

Snel en goed aan huis geleverd alles goed verpakt had zelf wat probleem om te betalen met kaart (limiet op) mocht dag nadien de rest nog gaan betalen wat we ook deden

kan niet beter

Miet Baillievier

Ongedwongen sfeer

mooie toonzaal met veel verschillende modellen

Hellebosch-Cleerbaut

Verkoper gaf duidelijke uitleg, en was niet opdringerig. Tijdig geleverd (wat gezien de koudegolf een perfecte timing was om onze spiertjes op te warmen). De saunacabine voldoet helemaal aan onze...

stiptheid, goede informatie, prima product, prijskwaliteit-verhouding lijkt ons zeer goed
meegeleverde aromapotje van het actiepakket is deugddoend...echt een aanrader

Zelf installeren ging vrij vlot maar een iets duidelijker plan zou goed zijn.

Fons van Dooren

De eerste keer dat wij in Heusden SuperSauna in de winkel zijn geweest.
Zeer goede demonstratie, hebben dus direkt een infrarood kabine besteld!

Bij vragen over levering een super correkte reaktie en administratieve afwerking!!

Telefonisch zeer klantvriendelijk

Koen De Schryver

Degelijke toelichting in de toonzaal en sauna vroeger geleverd dan verwacht

Duidelijke bestelbon en vaste prijs; garanties duidelijk omschreven; respect voor de levertermijn

Naleveringen met post kunnen vermeden worden door een duidelijke lijst van af te leveren zaken; anderzijds wordt hier geen probleem van gemaakt en worden de zaken nageleverd

Peter

Prima uitleg gehad in Vierden en na 2 weken is de Sauna al geleverd!

Uitgebreide keuze

De verkoper probeerde vooral de duurdere modellen aan te prijzen, terwijl we aangegeven hadden een meer eenvoudige te zoeken.

Ton Boot

Zaterdag 27 jan, gebeld naar Veenendaal voor meer informatie over de INFRAROOD SAUNA SAUNALUX VEEGEE 1000
Dit is de duurste 1-persoons sauna (Speciale prijs: Actieprijs € 2.999,00 ). Deze...

Reactie SuperSauna.nl:

Beste Ton,

Op zaterdag heeft u inderdaad bij ons telefonisch informatie opgevraagd, zoals ik in ons klantsysteem kan zien. De betreffende collega heeft op maandag uw gegevens direct doorgeven aan de vertegenwoordiger van saunaLUX (helaas is saunaLUX gesloten op zaterdag waardoor dat niet direct mogelijk is). Hij heeft u op dinsdag terug proberen te bellen maar u niet aan de telefoon gekregen. Wij vinden het zeer vervelend dat hij niet sneller contact met u heeft opgenomen en zullen saunalux hier op aanspreken.

Groet,

Klantenservice