Claeskens Corry

Late levering maar goede feedback

zeer bekwame werknemer voor plaatsing

snellere levering

Floor

Aardig en behulpzame mensen

Prijs-kwaliteit

Goed opletten of juiste sauna besteld en geleverd wordt. Eerst verkeerde bestelling en tot 2x toe verkeerde sauna in huis. Maar 3x is scheepsrecht. Hij is gearriveerd! Nu genieten! Wel snelle acties... Goed opletten of juiste sauna besteld en geleverd wordt. Eerst verkeerde bestelling en tot 2x toe verkeerde sauna in huis. Maar 3x is scheepsrecht. Hij is gearriveerd! Nu genieten! Wel snelle acties en leveringen

Ellen en Jan Rekers

In de eerste plaats een zeer deskundige jonge verkoper die zeer goed luisterde.
En niet er op uit was om een zo duur mogelijke sauna te verkopen.

veel sauna's werkend in Balkbrug kunnen zien en dat werkt natuurlijk altijd beter dan op de toch wel uitgebreide website

wellicht een filmpje van de montage, deze is zeer eenvoudig te doen.
wellicht een filmpje van de montage, deze is zeer eenvoudig te doen.
en als ik het vooraf op een videootje had kunnen zien, had ik mij echt geen zorgen vooraf hoeven te maken. Het is veel gemakkelijker dan een kastje van onze Zweedse vrienden te monteren

Verbiedt Patrick

Prima uitleg in de winkel, maar beloofd was na oproep drie weken wachten op levering…. Hebben drie maanden moeten wachten wegens niet voorradig…Twee kussens betaald en ook niet voorradig… worden... Prima uitleg in de winkel, maar beloofd was na oproep drie weken wachten op levering…. Hebben drie maanden moeten wachten wegens niet voorradig…Twee kussens betaald en ook niet voorradig… worden nageleverd, maar na 1,5 maand nog steeds niets ontvangen. Jammer van het wachten op ons materiaal… van de infrarood wel tevreden tot nu toe.

Goede uitleg en opendeurdag

Dossiers beter opvolgen ivm levering

Astrid Matthijsse

We konden snel terecht bij SuoerSauna, Na een telefonische afspraak. We werden enthousiast ontvangen en kregen alle tijd om rond te kijken, vragen te stellen en zelfs om even ' proef' te zitten. We konden snel terecht bij SuoerSauna, Na een telefonische afspraak. We werden enthousiast ontvangen en kregen alle tijd om rond te kijken, vragen te stellen en zelfs om even ' proef' te zitten.

Ik heb ook echt heel veel baat bij de sauna.
Heb veel gewrichtsklachten. En ik moet eerlijk zeggen dat, na de aanschaf en regelmatig gebruik van de sauna, ik me een stuk comfortabeler kan bewegen. Natuurlijk genees hè niet van een sauna, maar het maakt het leven wel een stuk aangenamer !!!

Zeer duidelijk!
Geen fratsen.
Gastvrij
Niet complex
Enthousiast personeel

Soms niet zó goed bereikbaar. Maar dit kwam oa ook doordat het ontzettend druk was met geïnteresseerden. Wij hoorden ook de telefoon afgaan tijdens onze rondleiding en uitleg. Het siert dan wel dat... Soms niet zó goed bereikbaar. Maar dit kwam oa ook doordat het ontzettend druk was met geïnteresseerden. Wij hoorden ook de telefoon afgaan tijdens onze rondleiding en uitleg. Het siert dan wel dat de klant op dat moment even ' koning ' is en niet steeds gestoord wordt door telefoontjes.
Heel fijn.

Jannet Aalderink

Fijn en betrouwbaar

Goede duidelijke uitleg

Kerkhoff

Wat een slechte service.
Tot aan de levering prima, maar dan…
De verlichting van de sauna deed het half, er miste een kabeltje.
Ruim 13 weken gewacht op een monteur.
Een heel...
Wat een slechte service.
Tot aan de levering prima, maar dan…
De verlichting van de sauna deed het half, er miste een kabeltje.
Ruim 13 weken gewacht op een monteur.
Een heel druk mannetje ..
Uiteindelijk de kabel in de sauna gemonteerd echter miste er nog een aansluiting.
Hij zal het direct bestellen en dan konden we het zelf wel monteren.
Dat is nu alweer drie weken geleden .

Geloof dat ik het nu zelf maar bestel

Bestellen en afleveren en afrekenen

Service slecht en telefonisch slecht bereikbaar

Theo van der Zon

Helemaal top. Wat een service. net uit de garantie
maar evengoed het onderdeel nagestuurd en heel vlot.
Heel veel dank hiervoor.

klant vriendelijk en een duidelijke uitleg.

zoals u kunt constateren hebben wij geen tips.

Hans Compagne

Mijn tweede hands infrarood sauna werkte niet meer. Radio, verlichting en ook geen start piepjes.
Na een telefoontje en een email met foto van de onderdelen kreeg ik per omgaande een leverings aanbod voor een nieuwe transformator.
Per pakketpost ontvangen en geplaatst en de sauna werkt err als vanouds.
Zeer tevreden over de service
Hans Compagne

Snelle service

misschien een chatfunctie op de website voor dit soort vragen

colaers

ALLES CORECKT

snelle levering

zorg ervoor dat ik de betaling kan pinnen