peter molenberg

Goed tot zeer goed

Snelle levering. Vriendelijke bezorged die meedenkt en niet te beroerd is om te helpen (2de etage) goed product

Heb de fysio 1 besteld. Er zat een productie foutje in dat ik zelf heb kunnen oplossen. Bevestigingspunten front paneel waren te diep ingefreest waardoor het paneel niet op zijn plaats kwam.... Heb de fysio 1 besteld. Er zat een productie foutje in dat ik zelf heb kunnen oplossen. Bevestigingspunten front paneel waren te diep ingefreest waardoor het paneel niet op zijn plaats kwam. Opgelost met ringetjes achter de haken en ogen.

Ad van Boxmeer

Ik heb een infrarood cabine gekocht bij Supersauna. Eerst de website goed bekeken en afspraak in de winkel gemaakt. Goede voorlichting en duidelijke concrete vervolgafspraken gemaakt. Alle gemaakte... Ik heb een infrarood cabine gekocht bij Supersauna. Eerst de website goed bekeken en afspraak in de winkel gemaakt. Goede voorlichting en duidelijke concrete vervolgafspraken gemaakt. Alle gemaakte afspraken zijn goed nagekomen en ook levering perfect gelopen. Nog even contact gehad met bedrijf ivm installatie en wederom snel en adequaat te woord gestaan en geholpen.

zeer uitgebreide info en fijne filmpjes ter beschikking

perfect houden zo.

Roel Vroom

Zeer goed en professioneel

Ruim en compleet aanbod

completere beschrijving om de sauna in elkaar te zetten

bryssinck

Goede ervaring, goede uitleg en service

goede service

Fam. Van den Heuvel

Onze bestelling was door een vergissing in de administratie opeens ‘kwijt’. Maar opnieuw besteld en nu hebben we de sauna ontvangen. Iets langer moeten wachten, nu genieten.

Mooie showroom, duidelijke prijs aanduiding. Veel keus.

Telefonische bereikbaarheid!

Brandt Brandsema

Vriendelijke ontvangst. goede en prettige manier van informeren.
levering eerder dan verwacht. keurige aflevering.

zeggen wat je doet en doen wat je zegt. prima product. voldoet volledig aan de geschetste verwachting.
zeer uitgebreide informatie op de overzichtelijke website

goed letten op de aansluitpunten van bijv. de deur van de sauna. deze moeten precies aansluiten op elkaar, anders moet je nogal wat moeite doen om e.e.a. gemonteerd te krijgen.

RJ Lubbers

Uitstekend

Je kunt ter plaatse de sauna al uitproberen, in werking zien!

Levertijd mag korter, maar dat heeft denk ik met impact van corona te maken.

R.Stolker

In 1 woord geweldig

Eigenlijk alles

Niets aan veranderen, wat goed is moet je vanaf blijven

Boots

Super goed!

Vriendelijk,goede informatie,betrouwbaar

Peter Luijten

Professioneel, klantgericht, betrouwbaar, aangenaam.

Goede informatie, goede kwaliteit/prijs-verhouding