9.5/10
9.5/10

Kramer

Recentelijk een compacte infrarood sauna gekocht, type "INFRAPLUS™ 1 FYSIO".

De levering is vlot verlopen (vlotter dan verwacht). Alle onderdelen zitten goed beschermend verpakt....

Veel informatie op de site, goede levering en aftersales.

- Het bijzonder fijn zijn als de intensiteit van de stralers regelbaar zou zijn. Dit maakt voor mij het verschil tussen een eindoordeel 'goed' en 'uitstekend'

- Wellicht is de optie om twee full spectrum stralers te nemen wat teveel bij deze sauna.
- De 'aroma houder' is wat gammel

Christel Claessens

Na bestelling vlug telefonische reactie.
De dag erop zoals beloofd levering op afgesproken uur van de chauffeur die me opbelde.

H Hospers

Snelle levering en graag vlot betalende klanten prioriteiten geven. Vlotte afwikkeling van garantie geval ho maar. Onze opblaasbare spa is al anderhalf jaar in reparatie. Geweldig toch.

gebracht , geld gebeurd en weg wezen.

de beloftes na komen en de mails beantwoorden.

Reactie SuperSauna.nl:

Beste meneer Hospers,

Wij willen u bedanken voor uw kritische woorden.
Wij vinden de mening en feedback van onze klant zeer belangrijk omdat ze ons bedrijf scherp houden en zorgen dat we steeds onze klantenservice en productkwaliteit hoog houden.

In uw geval heeft het ook niet mee gezeten met uw Opblaasbare Mspa.
Twee keer kapot gegaan en twee zeer lang moeten wachten op onderdelen waardoor u het tweede jaar in bezit zijnde van de Spa minder plezier aan de opblaasbare mspa heeft beleeft als zou horen.

Voor ons heeft het werken met Mspa opbaalsbare spas ook veel problemen opgeleverd. Mspa is zeer moeilijk in het vergoeden van onderdelen en de levertijd is ook extreem lang. We hebben daardoor besloten om te stoppen met MSPA.

Als SuperSauna hebben we met alle sauna fabrikanten goede afspraken en alle onderdelen op voorraad liggen waardoor we infraroodcabine of sauna klanten volgens de hoge kwaliteitsstandaarden van SuperSauna kunnen helpen. Bij mspa's is dit niet altijd het geval geweest en hebben we besloten om hiermee te stoppen.

Gelukkig hebben we u kunnen vergoeden voor de geleden schade van het niet kunnen gebruiken van het bad.

Fijne zaak, veel keuze

Keuze ruimte, snelle levering mogelijk, flexibiliteit en goed advies

Levering was onprofessioneel, chauffeur weigerde te tillen.
We hadden twee panelen laten splitsen, maar daardoor is één wand beschadigd. Zouden hierover worden gebeld, want we moesten wel direct betalen, maar na 4 weken, nog steeds geen contact. Hebben ook zelf al 3 keer gebeld, maar degene die erover gaat is er dan verrassend genoeg nooit, of niet bereikbaar.

Reactie SuperSauna.nl:

Hallo Sabine,
Bedankt voor uw Feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Onze verkopers vertellen u graag dat leveringen aan huis begane grond gratis zijn, als u de sauna naar boven wil laten tillen horen hierbij de montagekosten.
De kleine schade, ontstaan door het zagen, hebben we met u opgelost door een mooie compensatie.
Wij wensen u veel sauna plezier!

Otto Engels

Wij werden correct, snel en deskundig geadviseerd door Yvonne. De levering was snel en correct. Een onverwacht ongeluk met de bestelbus werd soepel opgelost .... Op Zaterdag!! De communicatie,...

Een en dezelfde persoon als aanapreekfiguur (Yvonne). Een prachtprodukt met een mooie uitstraling.

Frank De Rudder

Zeer vlot en respectvol naar de klant toe, de opvolging van de bestelling ging zeer vlot. volgens de website zouden ze binnen de 30 dagen leveren, maar 2 dagen na het bestellen online kregen we een...

op alle gebied een bedrijf waar je op kan rekenen en met een hart voor de klant.

geen voor wat ik heb ervaren

Véronique Neven

Ontvangst in de showroom in Heusden: warm, de uitleg van de verkoper was volledig, correct en niet opdringerig. Er was ook een brede keuze van toestellen uitgestald. Door de compacte maar toch...

Correctheid in uitleg en levering.

Neen.

Vandooren Julien

Voor de eerste bestelling viel het best mee.👍

Vanwalleghem Sabine

Goede info en heel vriendelijk in de winkel ,als ook bij levering alles correct

Heel goede ontvangst en uitleg

Niets op aan te merken ,doe zo verder !

Aerts Debby

Mooi afgewerkt materiaal en goede prijs/ kwaliteit zeer vriendelijke verkoper en uitgebreide informatie

Vriendelijke verkoper in Heusdennzolder

Vriendelijker personeel bij levering is wenselijk