Marco Griffioen

Vriendelijk ontvangen, antwoord gekregen op al onze vragen en ook nog kunnen proberen.

Na bestelling is alles keurig bezorgd en door onze aannemer in de badkamer ingebouwd.

Vriendelijk, eerlijke prijs, veel keuze

Eigenlijk geen

Joël Weerts

Zeer tevreden

Snelle reactie. hulpvaardig bij vragen.
Makkelijk in elkaar te zetten saunapakket.

Schriftelijke handleiding verbeteren.

fam. Borghuis

Na ons uitvoerig geïnformeerd te hebben op het internet kwamen we uit bij Super Sauna omdat ze toch de meest verschillende sauna's in de showroom hebben staan en je ze daar ook goed kunt bekijken.... Na ons uitvoerig geïnformeerd te hebben op het internet kwamen we uit bij Super Sauna omdat ze toch de meest verschillende sauna's in de showroom hebben staan en je ze daar ook goed kunt bekijken. en bij vragen wordt je gewoon goed geholpen.

diverse modellen in showroom om uit te kiezen

in de showroom met veel potentiële kopers te weinig personeel om uitleg te geven, wat leidde tot wachttijden.

de Bruijn

Wij kochten de Infraplus 110 fysio. Voor ontspanning, maar ook in verband met de stramheid door de ziekte van Parkinson van mijn man. Een hele uitgave voor ons, maar na de uitgebreide en rustige... Wij kochten de Infraplus 110 fysio. Voor ontspanning, maar ook in verband met de stramheid door de ziekte van Parkinson van mijn man. Een hele uitgave voor ons, maar na de uitgebreide en rustige uitleg door Peter in Veenendaal hebben wij toch de aanschaf gedaan. De levertijd zou 6 à 7 weken zijn, maar dan had mijn man nog niet kunnen profiteren van het ontspannen van de spieren voor we naar onze dochter in Frankrijk gaan. SuperSauna zegde toe hun best te doen om eerder te leveren en dat is gelukt!!!
Mijn man is veel minder stram na een sessie en als hij voor het slapen gaan in de sauna gaat slaapt hij heel ontspannen en rustig.
Wij zijn heel blij met de sauna.

Aandacht bij informatie en uitleg
Tijd nemen voor de klant, ook al is het bijna sluitingstijd
Meedenken wat de beste aankoop zou zijn ivm de omstandigheden
Prettige en vakkundige...
Aandacht bij informatie en uitleg
Tijd nemen voor de klant, ook al is het bijna sluitingstijd
Meedenken wat de beste aankoop zou zijn ivm de omstandigheden
Prettige en vakkundige plaatsing

Op de website aangeven of een vestiging toegankelijk is voor minder validen

Eric Moors

Deze review schrijf ik naar aanleiding van een schade aan een van de glaswanden van de sauna, die na net 2 jaar oud te zijn is geknapt (stond waarschijnlijk onder spanning). Geen garantie blijkbaar,... Deze review schrijf ik naar aanleiding van een schade aan een van de glaswanden van de sauna, die na net 2 jaar oud te zijn is geknapt (stond waarschijnlijk onder spanning). Geen garantie blijkbaar, jammer, maar best te begrijpen. Een nieuwe wand kon geleverd worden, en indien op voorraad tussen 3 tot 6 weken geplaatst worden. Na bijna 2 maanden, contact gehad met de aftersales: de wand was vanuit de fabrikant nog altijd niet geleverd. Als oplossing om de lange wachttijd te beeindigen wordt volgende week een wand uit een doos van een nog niet verkocht exemplaar gehaald en bij mij geplaatst. Het heeft wat tijd, moeite en enige frustratie gekost maar uiteindelijk wel een hele mooie oplossing. Een bedrijf dat mee wil denken en opossingen biedt bij problemen: petje af.

Mooie sauna's voor een prima prijs

communicatie kan soms wat beter (2 maanden is wel wat veel om niets te laten horen)

J van den Oord

Uitstekende sauna geleverd, mooi en functioneel!

Wij bezitten nu een prachtige sauna, zowel infrarood als traditioneel en dat gewoon op 230 V. We maken hier nu wekelijks gebruik van en genieten elke keer weer van deze fantastische sauna.

Geen. Toen er een van de lampjes kapot bleek te zijn, hebben ze direct een nieuwe toegestuurd. Dat is pas service!

Nico

Aankoop Valero combi-sauna

Professionaliteit, servicegerichtheid, kwaliteit

Snellere levering

Tom Roelofs

Kan het bankje wat omhoog? Kan er ook een opstapje worden geinstalleerd? Kan er een zwaardere kachel in? Answer: yes, yes and yes #Saunaopmaat #klantgericht #fijnecommunicatie

We gaan...

We gaan ervan genieten #itsgettinghotinhere

Klantgericht

De focus bij de offerte ligt voor mij (en ik zou zo denken bij de meeste klanten) op de prijs. Het was voor mij dan ook een verrassing dat er de zwaardere kachel enkel door een erkend elektricien... De focus bij de offerte ligt voor mij (en ik zou zo denken bij de meeste klanten) op de prijs. Het was voor mij dan ook een verrassing dat er de zwaardere kachel enkel door een erkend elektricien kon worden aangesloten. Dat maakte dat we pas een paar dagen later gebruik konden maken van de sauna. Dat neemt niet weg dat het heel duidelijk was aangegeven op de offerte. Ik zou er alleen voor kiezen om deze informatie in een seperate mail toe te zenden of misschien nog telefonisch.

Super Sauna Vlierden

Voor de tweede keer een sauna gekocht bij superslank. omdat we zo tevreden zijn over de eerste die we 10 jaar gehad hebben.

Vriendelijke deskundige hulp

Blijf zoals jullie zijn

S Steenbakkers

Klantvriendelijk! Marieke aardige verkoopster. Heeft ons goed op weg geholpen en nam echt te de tijd. Erg blij met onze aankoop. Hopelijk gaan we er veel plezier van hebben.

Klantvriendelijkheid, kennis.