9.5/10

Super vlotte en correcte service.

Duidelijke uitleg in de toonzaal Antwerpen gebreken over de verschillende sauna meedelen en mogelijkheden.
Snelle en correcte levering.
Handig om zelf te monteren.

Handleiding van iets duidelijker wat betreft pen en groef systeem voor montage sauna

Super tevreden van Supersauna. snelle, vlotte service.

In toonzaal van Antwerpen duidelijke uitleg gekregen over de verschillende modellen en mogelijkheden.
Snelle en correcte levering binnen de 2 weken.

Pen en groef systeem mag iets duidelijker uitgelegd worden in de handleiding voor montage.
Verder zeer eenvoudig om zelf te monteren.

Betrokken bedrijf. Vervangend deel voor mijn opblaasbaar bubbelbad werd direct opgestuurd. Zonder kosten. En naar Frankrijk!

Corné

Ik ben in de winkel in Antwerpen geweest. Ik kreeg heel duidelijke uitleg en ik werd erg vriendelijk geholpen.
Super tevreden over de infrarood sauna!
Bedankt Supersauna!

- duidelijke uitleg
- vriendelijke medewerkers
- betrouwbaar in het maken van afspraken

Zeer goed verkooppunt,zeer vriendelijk,goede uitleg ,prijs valt mee

correct qua levering en opvolging levering

Neen.

Berckmans

Goede uitleg en goede service 🙂

Goede prijs kwaliteit

Ph. Jintes

Zeer netjes te woord gestaan. Alles telefonisch afgehandeld (bestelling). Levering zoals afgesproken.

Communicatie zeer goed.
Komen hun afspraken na.

Azi Jhapsie

Super tevreden met onze infrarood Sauna. Uitgebreide informatie gekregen bij de showroom in Veenendaal.

Wij hebben gekozen om montage uit te besteden door Supersauna. Medewerker heeft uitstekend werk verricht.

Enige minpuntje is dat er binnen in de cabine een kleine beschadiging is geconstateerd. Foto gemaakt en naar SuperSauna gestuurd. Helaas nog geen terugkoppeling...

Goede uitleg in de showroom in vlierden, levering ging ook snel en volgens afspraak.
Kortom een aanrader om hier iets te kopen.

Tijdens bezoek aan de showroom was het personeel erg vriendelijk en niet opdringerig.
Men nam rustig de tijd voor al je vragen te beantwoorden.

Anne Nolf

Een heel groot gamma van modellen was tentoongesteld in Roeselare zodat we onze keuze goed konden overwegen. De verkoper nam voldoende tijd om alle uitleg te geven. Onze sauna werd al na een 10-tal...

Groot gamma en billijke prijs voor heel goede kwaliteit en design.