Frederik Van Vlaenderen

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Prijs kwaliteit

Niks op aan te merken

Frank

Goede prijs-kwaliteit verhouding, prettige manier van communiceren en vlotte montage

Prijs-kwaliteit

Leon de Cort

Wij hebben eerst informatie in de showroom gekregen. Daarna hebben we de sauna telefonisch besteld bij Froukje. Namelijk de s-line 165 VEDA Red Ceder. Zeer snelle levering, keurig aan de deur met... Wij hebben eerst informatie in de showroom gekregen. Daarna hebben we de sauna telefonisch besteld bij Froukje. Namelijk de s-line 165 VEDA Red Ceder. Zeer snelle levering, keurig aan de deur met eigen bus. Kortom super tevreden!!

Snelle levering en goede informatie

Vladimir Rogiers

De installatie van de sauna vraagt wat doorzettingsvermogen.

Snelle reactie op vragen

Installatiehandleiding in lijn brengen met het aangeschafte model zodat die specifieker wordt.

Bas Wijnhoven

Meerdere winkels bezocht om mij te orienteren en om te vergelijken. Ik kan gerust zeggen dat SuperSauna Vlierden mij een prettig gevoel gaf. Geen lul-verhalen, maar gewoon hoe het is. Eerlijk zaken... Meerdere winkels bezocht om mij te orienteren en om te vergelijken. Ik kan gerust zeggen dat SuperSauna Vlierden mij een prettig gevoel gaf. Geen lul-verhalen, maar gewoon hoe het is. Eerlijk zaken doen, en doen wat je zegt.
Levertijd 1½ week, hoe mooi wil je het hebben. En een extra compliment voor Jaap de bezorger. Vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.

Prima uitleg.

Ik zou het zo niet weten.

Nadine vankeirsbilck

Super na 3 uur al in de infrarood cabine

Heel ontspannen je er in geweest ben

Niets verbeteren

Greet

Correct met informatie en met levertijd.

Correcte en duidelijke communicatie. De verkoper is goed geïnformeerd.

De winkel in Roeselare is gesloten op woensdag, donderdag en vrijdag. Daartegenover staat wel dat hij op zaterdag en zondag open is.

Van der Putten

Goede uitleg en advies in de winkel , snelle levering en service

goed advies en uitleg over de verschillende sauna's

Sven Decoster

Ik ben zeer tevreden van dit bedrijf . Super uitleg gekregen in de winkel , bestelling na 2 weken ontvangen in plaats van na de 4 weken die ze hadden voorzien voor de levertijd en alles netjes... Ik ben zeer tevreden van dit bedrijf . Super uitleg gekregen in de winkel , bestelling na 2 weken ontvangen in plaats van na de 4 weken die ze hadden voorzien voor de levertijd en alles netjes ingepakt en geleverd zonder ook maar 1 mankement . Het monteren zelf gedaan en ging vlot . Had nog een vraagje over het aansluiten van de kabels maar ook daar top service , nog de dag zelf werd ik gecontacteerd en geholpen . Heb hem nu 3 weken en ben echt heel tevreden van de sauna , zalig genieten en relaxen nu. ECHTE AANRADER !!!

Service , uitleg in de winkel , saunakwaliteit

R.W. van de Kimmenade

Goede ervaring

Snelle reactie

2x. Er waren wat kleine beschadigingen die nog opgelost gaan worden. Was een beschadiging in de verpakking dus niet door monteur. Moet nog opgelost worden. De extra LED verlichting is erg knullig... 2x. Er waren wat kleine beschadigingen die nog opgelost gaan worden. Was een beschadiging in de verpakking dus niet door monteur. Moet nog opgelost worden. De extra LED verlichting is erg knullig bevestigd. Men had hiervoor wel een frame kunnen maken in hout. Nu zijn het 4 hakken en de verlichting zit niet in het midden. Zal zelf iets moeten maken want zo echt niet mooi en professioneel.