Peter van nieuwkoop

Goed en vakkundig geholpen en geadviseerd.
Goed en vakkundig geholpen en geadviseerd.
De levering geheel volgens afspraak, alleen jammer dat de kachel voor de Finse sauna er nog niet bij zit wordt nageleverd i.vm. corona problemen bij fabrikant.
De infrarood doet het perfect, alles netjes afgewerkt en goede kwaliteit red cederhout

veelzijdig en ruime keuze

meer verkoop punten?

Reader

Zeer goede service , voor de levering gelijk antwoord op vragen.
Bij levering behulpzaam medewerker .
En na levering gemakkelijk contact te krijgen voor extra uitleg.

Behulpzaam en vriendelijkheid

De Henau

Aanbeleven

Zeer volledige informatie op de site en trouw aan de werkelijkheid

de levertijd is vrij lang

Fam van Santen

Prima website met duidelijke uitleg van de producten.
Prima website met duidelijke uitleg van de producten.
In de showroom zeer vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen. Goede communicatie m.b.t. levertijd en aflevering. Aflevering op afgesproken dag/tijd was prima en correct.
We gaan zeker genieten van onze aankoop met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. We hebben SuperSauna al bij anderen aanbevolen !

Heldere communicatie, alert, stipt. Klantvriendelijk.

Zorg voor een locatie in midden Noord Holland. Er is daar zeker klandizie

P. Hendriks

Extreem goede service tijdens en na de aankoop.

Servicegerichtheid

Uiterlijk van de showroom! Maar daar wordt al aan gewerkt

Carine Verhaeghe

Vlotte service - voldoende uitleg

Veel uitleg gehad bij aankoop - gemakkelijk zelf te installeren

Gezelle leslie

Vlotte continuatie,vlotte levering correct volgens afspraak,hier gaan we verder zaken mee doen

Stiptheid

Han Marinus

Ronduit prima ervaring. We hebben een combinatiesauna gekocht. Voor- en achterpaneel moesten in tweeën worden gezaagd, omdat we de sauna anders niet via de trappen naar de zolder konden brengen.... Ronduit prima ervaring. We hebben een combinatiesauna gekocht. Voor- en achterpaneel moesten in tweeën worden gezaagd, omdat we de sauna anders niet via de trappen naar de zolder konden brengen. Sauna is door een medewerker van SuperSauna snel en kundig gemonteerd, waarna de bediening en werking werd uitgelegd. Van de zaagsneden is niets te zien.

Zie boven.

Van Kaathoven

Valt tegen tot het in elkaar moet worden gezet ! Onduidelijke montage handleiding.
Hout was op plaatsen krom , zodat het makkelijk in elkaar zetten helaas bij ons niet op ging.
Te korte...
Te korte schroeven , jammer ik hoop dat dit een Niet alledaags voorkomend probleem is.

Nog geen

Betere informatie !

Renso Poel

Beter kan niet!

Duidelijke uitleg op de site en tevens demo dagen in de shop

Geen verbeterpunten of tips