A.P.W Mickerts

Goede nette bezorging en fijn dat deze per afroep bezorgd kon worden !

Mooi materialen

Telefonisch betere bereikbaarheid ondanks de drukte ?

Bogaerts - De Neve

Goede uitleg, duidelijk antwoord op de vragen.
Prijs kwaliteit zit echt top!

Op elke vraag vind u een perfecte uitleg.
Perfecte uitleg van de infrarood stralers.
Ook mooi uitgelegd in de filmpjes.
Vind er zelfs uitleg waar men soms niet aan denkt waar je...
Op elke vraag vind u een perfecte uitleg.
Perfecte uitleg van de infrarood stralers.
Ook mooi uitgelegd in de filmpjes.
Vind er zelfs uitleg waar men soms niet aan denkt waar je moest op letten

Geen!! Doe verder zoals jullie nu bezig zijn ??

Bakker

Goede en snelle hulp bij de verkoop levering netjes en snel.

Duidelijke uitleg Mooie producten

Annette Elferink

Vlotte afhandeling

Snel reactie op vragen

SHG Goossens

Goed zorgvuldig en uitvoerig voorgelicht bij aankoop van de sauna

Geen trucjes waardoor de prijs niet overeenkomt met de 1e afspraak.
Door constructie filmpje niet moeilijk te monteren.

De levertijd was ruim langer dan de 5 tot 7 weken. Maar reken je met de enorme vraag door corona en daardoor ook vertraging dan
zijn we nog dik tevreden.

Willem Zeeman

Mooie en volledige showroom in Vlierden. Goede en deskundige voorlichting.

Komen afspraken goed na.

De gebruiksaanwijzing om de sauna in elkaar te zetten was erg gebrekkig. Uiteindelijk wijst het zich zelf maar een instructie filmpje op internet is geen overbodige luxe. Dat zou een goede... De gebruiksaanwijzing om de sauna in elkaar te zetten was erg gebrekkig. Uiteindelijk wijst het zich zelf maar een instructie filmpje op internet is geen overbodige luxe. Dat zou een goede aanvullende service zijn. Bij de levering kregen wij vier dozen waarvan er drie waren van een andere klant. Dat bracht de nodige problemen met zich mee die gelukkig de zelfde avond nog opgelost werden. Graag de nodige aandacht hiervoor.

Gielis K.

Ik kocht de "INFRAROODCABINE - INFRAPLUS™ 3 VENETO". Deze binnensauna werd gemonteerd (en geplaatst) in een bestaand tuinhuis (12 m²) en dit lukt perfect. Ik heb niet de moeite gedaan om de... Ik kocht de "INFRAROODCABINE - INFRAPLUS™ 3 VENETO". Deze binnensauna werd gemonteerd (en geplaatst) in een bestaand tuinhuis (12 m²) en dit lukt perfect. Ik heb niet de moeite gedaan om de handleiding eerst op te zoeken en ik ben onmiddellijk begonnen met de bodem te zoeken en ben van daarop beginnen verder bouwen. Ik heb deze helemaal in mekaar gekregen, zonder de handleiding te gebruiken, het is zo simpel als Lego. Het enige probleempje dat ik had, is dat de zitbank op het einde er niet vlot in paste. Door de schroefjes van het zijwarmtepaneel los te draaien, paste deze wel perfect (is minder tijd nodig dan het bouwplan te lezen). Ik heb alles alleen kunnen monteren, tot de dakplaat er op moest, hier heb je best wel wat hulp bij nodig (gewicht, kabels geleiden). Ik kan stellen dat je deze (als je met twee bent) op een uur kan monteren, gebruiksklaar. De sauna werd sneller geleverd dan was voorspeld, mooi via telefonisch voorafgaande afspraak. Ook op de dag van de levering zelf werden we een uurtje op voorhand opgebeld voor de bezorger. De bezorger heeft echt goed geholpen bij het uitladen en wegbergen van de dozen (is netjes ingepakt in een 4-tal grote kartonnen dozen). De overeengekomen afspraken worden dus mooi nageleefd, men doet dus beter dan wat er beloofd wordt. Het toestel werkt prima en is met een beetje elektro-kennis ook zonder handleiding te bedienen. De Bluetooth van de sauna werd onmiddellijk gevonden door de GSM en de verbinding is optimaal. De sauna werkt perfect en doet wat deze moet doen. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader, de service krijg je er gratis bij, mvg

Voldoende info op de website - zelfs de doorsnede met de afmetingen (zo kan je al eens gaan meten waar deze zou kunnen komen).

Alhoewel ik deze niet nodig had, is het voor sommigen mss handig indien de handleiding ook op de website zou staan (Pdf).

Paul Revenboer

Goede ervaringen; duidelijke en korte uitleg in de showroom Balkbrug.

Goede kwaliteit/prijsverhouding, nette en keurige (goed verpakt) aflevering.

Gebruiksaanwijzing montage mag iets uitgebreider. Dit geldt ook voor de bediening.

Bulté Marino

Klantvriendelijk , degelijke uitleg en snelle verwerking van je bestelling.

prijs/kwaliteit tov andere bedrijven is groot. En daarbij klantvriendelijk. Deze combinatie is moeilijk te vinden, en niet alleen voor deze producten

Enkel de handleiding over het gebruik van de sauna mocht ietsje uitgebreider zijn

Erik

Snel en goed verpakt thuis geleverd

snel te monteren en zeer goed verpakt

een handleiding die iets meer gedetailleerd is voor het betreffende model. Wij hadden er een van een ander model. Echter is bij ons de gebruiksaanwijzing niet echt nodig geweest, dus heeft het niet... een handleiding die iets meer gedetailleerd is voor het betreffende model. Wij hadden er een van een ander model. Echter is bij ons de gebruiksaanwijzing niet echt nodig geweest, dus heeft het niet echt voor problemen gezorgd.