Marcel van Eenbergen

Goede informatie en erg snel geleverd. Supersauna staat voor super bedrijf.

Goed personeel. En de bezorgers netjes en goed.

Ik zou op het vloerdeel enkele gat pen verbindingen maken, voor het achterpaneel en zij panelen.

peysmans

Vlotte ontvangst in winkel met duidelijke uitleg

duidelijke handleiding

levertermijn

Lando

Om 's avonds lekker warm in bed te stappen, douchten we regelmatig. Maar gas wordt steeds duurder. Dus dachten we aan een infraroodsauna op 230v uit onze zonnepanelen.
Na speurtocht op...
Na speurtocht op internet uitgekomen bij SuperSauna. Fijne ontvangst in winkel Heusden-Zolder. Er werd meteen een sauna voor ons aangezet om de heerlijke warmte zelf te ervaren. Dank je wel, Erik.
Deze week netjes bezorgd door zeer vriendelijke chauffeur. Zoals afgesproken vantevoren even gebeld. Helemaal top.
We hebben de sauna dezelfde dag nog opgebouwd. Als je een beetje handig bent, is dat een fluitje van een cent. Alles is voorbereid. En 's avonds gelijk al onze eerste sessie. Zo blij dat we nu onze sauna hebben. Dank je wel SuperSauna.

Service in de winkel
Afspraken nakomen
Sauna zelf: Infraplus 165 Valero deluxe

De montageinstructie was te globaal. Zeker omdat wij de voor- en achterwand hadden laten splitsen om de trap op te kunnen.

Sarah Schouteet

Super goede service. Zeer vriendelijk personeel. Zowel in de winkel als bij levering. Een dikke pluim voor hen

Super snelle service. Infra rood zeer snel geleverd.

Geen verbeterpunten

Tom Senders

Goede prijs kwaliteit verhouding maar lange levertijd door problemen met houtleveranties; defectie deurkruk

prima sauna, snelle montage

nakijken voor leverantie. telefonisch bereikbaarheid

Martin schuurman

Mijn sauna werd keurig op tijd geleverd inclusief de extra’s die ik besteld heb. Het hele pakket zit degelijk in elkaar en samen met de online installatie instructies was het, met wat hulp,... Mijn sauna werd keurig op tijd geleverd inclusief de extra’s die ik besteld heb. Het hele pakket zit degelijk in elkaar en samen met de online installatie instructies was het, met wat hulp, eenvoudig in elkaar te zetten.

Leveren volgens afspraak

Tip: vermeld dat de voorwand en zijwanden over de onderrand moeten. Het was even “prutsen” voordat ik dat bij de voorwand door had.

Jan Pijpers

Helaas bijna 9-10 weken levertijd ipv de beloofde 4-6 weken , maar wat een mooie sauna is het zeg.. echt helemaal top ook het in elkaar zetten was appeltje - eitje doordat bijna alles is... Helaas bijna 9-10 weken levertijd ipv de beloofde 4-6 weken , maar wat een mooie sauna is het zeg.. echt helemaal top ook het in elkaar zetten was appeltje - eitje doordat bijna alles is voorgemonteerd. Alleen de kabel voor de kachel was erg ver naar binnen en dat was lastig terugtrekken door die wand

Mooie Kwaliteits Saunas

Levertijden nakomen of anders goed communiceren met je klanten

Dirk Schippers

Vlot en aangename aankoop, zeer degelijke kwaliteit

No nonsense, aangename verkoper (telefonisch), goede toonzaal, en correcte levering van zeer degelijke kwaliteit.

Doordat de stralers reeds waren voorgemonteerd konden een aantal schroeven niet worden vastgezet. Idem voor de ruggesteunen bij de sierstenen (designmodel). Montage lag daardoor niet zo voor de... Doordat de stralers reeds waren voorgemonteerd konden een aantal schroeven niet worden vastgezet. Idem voor de ruggesteunen bij de sierstenen (designmodel). Montage lag daardoor niet zo voor de hand, maar met wat handigheid los je dat wel op.

Klekamp

Heusden -Zolder

Iets duidelijker instructies

Patricia Vandeghens

Perfecte uitleg bij bezoek aan de winkel,
top service nadien, perfecte communicatie en levering.

goede uitleg, perfecte communicatie en levering