9.5/10
9.7/10

Mark Gijze

Zeer overzichtelijke website. We hebben een mooie sauna besteld voor een mooie prijs. We hebben een bericht gekregen om een afspraak te maken voor levering. De afspraak is keurig nagekomen en de... Zeer overzichtelijke website. We hebben een mooie sauna besteld voor een mooie prijs. We hebben een bericht gekregen om een afspraak te maken voor levering. De afspraak is keurig nagekomen en de sauna werd heel netjes geleverd door een vriendelijke werknemer van supersauna.

Komen afspraken na. Bestelling wordt keurig verpakt aangeleverd.

Richard

Netjes te woord gestaan in de showroom, daarnaast goed advies gekregen

We konden de levering inplannen op afroep, zonder aanbetaling, nadat bleek dat onze verbouwing uitliep konden we zonder problemen de afroep uitstellen.

Ook het afleveren ging prima.

De montage handleiding is summier, deze zou aangevuld kunnen worden door aan te geven welke schroeven waar gebruikt dienen te worden.

Fantastische ervaring, klantvriendelijk, snel en goedkoop !

Erg klantvriendelijk, snelle levering

Kan ik niet bedenken

Zeer correcte service, goed bereikbaar

prijs/kwaliteit
bereikbaarheid

Positief, zowel in de winkel als op internet, via de mail, telefonisch én met de chauffeur

Klantvriendelijk, uitproberen in de winkel, korte lijnen

Ruimere openingstijden winkel

Ciska

Mijn eerste contact met SuperSauna was een bezoek aan de winkel in Antwerpen. Hier werd alle tijd genomen om mij alles uit te leggen over de verschillende mogelijkheden en welke sauna het beste bij... Mijn eerste contact met SuperSauna was een bezoek aan de winkel in Antwerpen. Hier werd alle tijd genomen om mij alles uit te leggen over de verschillende mogelijkheden en welke sauna het beste bij mijn persoonlijke omstandigheden zou kunnen passen.
Zonder opdringerig over te komen! Thuis heb ik op het gemak alle informatie nog eens nagelezen en via de mail kreeg ik nog wat aanvullende informatie van de verkoopster.
Nadat ik besloten had welke sauna ik wilde, kreeg ik keurig via de mail een bevestiging.
Voor de aflevering kreeg ik weer keurig een berichtje over welke dag en van de chauffeur een half uur voor aflevering een telefoontje.
De chauffeur nam de tijd om samen het pakket te controleren en naar binnen te brengen. Ondertussen gaf hij nog wat tips over de werkwijze, erg fijn.
En jawel gister was het eindelijk zover. Na het in elkaar zetten, wat inderdaad met twee personen, en de handleiding goed te doen was, mocht ik eindelijk genieten van datgene waarom ik ten eerste op zoek ging naar een sauna.
In 1 woord GEWELDIG SuperSauna bedankt.

De communicatie is goed. Alles wordt steeds netjes terug gekoppeld en bevestigd naar de klant. Ik heb dit als erg fijn ervaren.

Op dit moment heb ik geen verbeterpunten.

A. van Linschoten

Gister voor het eerst lekker zitten zweten in onze heerlijke nieuwe sauna. Wij hebben de 'INFRAROOD SAUNA INFRAPLUS™ 210 VALERO'. Het bestellen ging makkelijk en we werden vriendelijk geholpen in de... Gister voor het eerst lekker zitten zweten in onze heerlijke nieuwe sauna. Wij hebben de 'INFRAROOD SAUNA INFRAPLUS™ 210 VALERO'. Het bestellen ging makkelijk en we werden vriendelijk geholpen in de winkel in Vlierden. Het voelt als een enorme luxe om nu zelf een sauna te hebben. Voel me de koning te rijk.

Wij hadden een 'plankje' voor in de sauna besteld (waar je bijv. een drankje op kan zetten). Toen we die hadden opgehangen vonden we het zo'n handig ding dat we er graag nog eentje bij wilde bestellen voor aan de andere kant van de sauna. Dit was binnen een paar dagen KOSTELOOS opgestuurd. Echt super!

Bij ons is alles eigenlijk vlekkeloos verlopen.

omer Callewaert

Supervriendelijke ontvangst in winkel te Roeselare met correcte uitleg over de verschillende soorten van sauna's. Wat we vooral konden appreciëren was dat de verkoper ons niets opgedrongen heeft... Supervriendelijke ontvangst in winkel te Roeselare met correcte uitleg over de verschillende soorten van sauna's. Wat we vooral konden appreciëren was dat de verkoper ons niets opgedrongen heeft maar correcte mogelijkheden aanbood om ons tot een beslissing te kunnen nemen

Een speciale melding aan de man die de sauna geleverd heeft. Hij was supervriendelijk en behulpzaam om de gemaakte afspraken waar te maken.

Ons bezoek aan de winkel en de levering kan in mijn ogen niet verbeterd worden. Houden zo !!

Philippe Van Bruyssel

Eerste keer besteld bij dit bedrijf, alles verliep zoals het hoort bij bestelling ,betaling tot levering

snelheid , correctheid

harold kuipers

Kreeg een sikkeneurige meneer aan de lijn.

1 sauna infrarood 150c was niet meer leverbaar.
Werd verwezen naar een vervangend nieuw type. (op de site)
Kon hem toen niet...
Kreeg een sikkeneurige meneer aan de lijn.

1 sauna infrarood 150c was niet meer leverbaar.
Werd verwezen naar een vervangend nieuw type. (op de site)
Kon hem toen niet vinden.

Ik bel supersauna op en krijg een meneer aan de lijn die mij niet al te vriendelijk doorverwees naar de betreffende sauna.

Het lijkt me handiger om er volgende keer een linkje bij te zetten die je doorverwijst naar het vervangende artikel.

Rest zeker ok

Hierboven aangegeven