Jules

Uitstekende service

We mochten de sauna zelfs in de showroom proberen en kregen alle tijd en uitleg die we nodig hadden om te beslissen.

Die zo voor!

Familie vrancken

Het voelde meteen goed aan in de winkel ; de info die we kregen, de klik met de verkoper.. Sauna werd zelfs opgezet zodat we “voelde” wat we zouden aankopen. Professionele en eerlijke uitleg... Het voelde meteen goed aan in de winkel ; de info die we kregen, de klik met de verkoper.. Sauna werd zelfs opgezet zodat we “voelde” wat we zouden aankopen. Professionele en eerlijke uitleg gekregen. Sauna werd zelfs vroeger geleverd, aangezien mijn man niet veel geduld heeft kwam het telefoontje als een geschenk :-) . Topservice!!

Verkoper in winkel limburg, levering en bescherming van ingepakt materiaal, uitleg om sauna in elkaar te zetten was ook top!

Geen idee , wat goed is moet niet verandert worden

van Lenten

Netjes geholpen in de zaak, keurige uitleg. Aflevering op tijd, netjes ingepakt.

Goede uitleg in winkel

Mick Wagemans

Heel fijn binnenkomen in Vlieren. Ontvangen door Erik en een hele goede uitleg gehad. Alles er op en er aan. Veel aan gehad. De Sauna werd keurig na ongeveer 6 weken geleverd en in elkaar gezet door... Heel fijn binnenkomen in Vlieren. Ontvangen door Erik en een hele goede uitleg gehad. Alles er op en er aan. Veel aan gehad. De Sauna werd keurig na ongeveer 6 weken geleverd en in elkaar gezet door Jaap. Super gedaan!! Bedankt Super sauna en speciale dank aan Erik en Jaap!!!

De uitgebreide uitleg van Erik, niks ontbrak er aan. We voelden ons meteen welkom. En het goede werk en de service van Jaap.

Niks

Bert Maes

Vriendelijk, eerlijk advies, niet opdringerig, goede follow-up

Website bevat alle informatie, personeel is vriendelijk en bereikbaar.

Het is als leek even zoeken naar welke sauna beste bij je past, en de installatiehandleiding mag gedetailleerder.

Yvonne van Kempen

Vriendelijke mensen mooie producten

mooi design

Jammer dat de saunakachel niet is meegeleverd, een telefoontje van te voren was prettig geweest dan hadden we de levering uit kunnen stellen omdat de elektricien ook nog niet klaar was. Ik vertrouw... Jammer dat de saunakachel niet is meegeleverd, een telefoontje van te voren was prettig geweest dan hadden we de levering uit kunnen stellen omdat de elektricien ook nog niet klaar was. Ik vertrouw erop dat alles keurig wordt nageleverd en afgehandeld.

Teunisse

Goede service en vriendelijk personeel

Vriendelijkheid

Instructies voor in elkaar zetten bij de valerio 210 heel summier

Pakkans Schepers

Super tevreden

Heel veel uitleg gekregen bij de aankoop.

Ging niet langs de trap,en kon en mocht niet langs buiten door het raam, omdat hij op een ladder moest staan .Was ook alleen ik begrijp dit ,nu staat hij in mijn garage maar had het liever boven... Ging niet langs de trap,en kon en mocht niet langs buiten door het raam, omdat hij op een ladder moest staan .Was ook alleen ik begrijp dit ,nu staat hij in mijn garage maar had het liever boven gehad.

Jef biesemans

Alles volgens het boekje: goede en correcte info en service. Snelle en vlotte levering.

Duidelijk en overzichtelijke website.

Peter van nieuwkoop

Goed en vakkundig geholpen en geadviseerd.
Goed en vakkundig geholpen en geadviseerd.
De levering geheel volgens afspraak, alleen jammer dat de kachel voor de Finse sauna er nog niet bij zit wordt nageleverd i.vm. corona problemen bij fabrikant.
De infrarood doet het perfect, alles netjes afgewerkt en goede kwaliteit red cederhout

veelzijdig en ruime keuze

meer verkoop punten?