Cox Bart

Zeer goede en duidelijke uitleg in de toonzaal bij 1ste bezoek. Gezien we eerder al een IR sauna hadden wisten we al wel veel maar hebben we toch nog nieuwe zaken leren kennen. Afspraken betreffende... Zeer goede en duidelijke uitleg in de toonzaal bij 1ste bezoek. Gezien we eerder al een IR sauna hadden wisten we al wel veel maar hebben we toch nog nieuwe zaken leren kennen. Afspraken betreffende levertermijn werden perfect nagekomen. Om de sauna zelf in elkaar te zetten moet je zeker een handige Harry zijn maar alle onderdelen kwamen perfect uit en montage verliep vlot. Gezien we een combi sauna met de nodige verlichting en andere hadden, waren er heel wat kabels te verbinden. Maar hierop was alles ook goed gelabeld. Ondertussen sauna al gebruikt en is dik ok!

duidelijke info en overzichtelijk

Op de buitenkant van de dozen markeren welke onderdelen er in zitten

Van Havere Dimitry

Vlotte bestelling en Levering

gemakkelijke en overzichtelijke website

Leverdatum vermelden bij bestelling

Eyckerman Guy

Leuke showroom waar heel duidelijke uitleg wordt gegeven. Men is helemaal niet opdringerig , geen voorschot te betalen , mogelijkheid om te annuleren , te wijzigen , aan te passen en dit allemaal... Leuke showroom waar heel duidelijke uitleg wordt gegeven. Men is helemaal niet opdringerig , geen voorschot te betalen , mogelijkheid om te annuleren , te wijzigen , aan te passen en dit allemaal snel en efficiënt. Duidelijke communicatie over leverdatum , leverwijze , tijdstip van levering, betaalmogelijkheden, telefoontje een half uur op voorhand : een geweldige ervaring was dit voor ons ! Een absolute aanrader

efficiëntie op alle vlak

David

Prijs/kwaliteit de beste

Snelle levertijd (+-4 weken)

De stroomkabel was simpelweg te kort, spijtig.

IN&OUTdoor

Positieve ervaring

Opvolging en nauwgezetheid!

Snelheid van uitvoering

Koos

Top levering, Top montage door Super Sauna! Prijs kwaliteit! en wil de mannen van Super Sauna die gemonteerd hebben extra pluim geven.

genoeg keuze voor iedere portemonnee wel een mooie sauna

Verkoop Sauna Balkbrug mooi showroom alleen op de zaterdagen geopend en 1 personeel is echt te weinig voor de vele klanten.

E.G. Robben

Ondanks de drukte in de showroom, wist de verkoper in Balkbrug voor iedere bezoeker zijn tijd zodanig te verdelen dat niemand het gevoel kreeg lang te moeten wachten. Daarnaast gaf hij ons... Ondanks de drukte in de showroom, wist de verkoper in Balkbrug voor iedere bezoeker zijn tijd zodanig te verdelen dat niemand het gevoel kreeg lang te moeten wachten. Daarnaast gaf hij ons voldoende informatie en uitleg m.b.t. de verschillen, voor- en nadelen etc. van diverse sauna's. Hij heeft ons deskundig en objectief begeleid in het maken van een keuze voor een sauna.

Vriendelijkheid, tijd, geduld en deskundigheid van de SuperSauna verkoper.
Bij telefonische vragen werd op een duidelijke en vooral eenvoudige manier snel uitleg gegeven.

Extra tip bij: montage handleiding, montage pen-groefverbinding.
Extra tip bij: montage handleiding, montage pen-groefverbinding.
Het voorpaneel komt soms op de rand van de vloerplaat. Duw het voorpaneel van binnen voorzichtig naar buiten. Het voorpaneel zal iets opschuiven en op de grondplaat zakken.

Peggy Sneppe

Super vriendelijk, goeie uitleg, snelle levering

Vriendelijkheid

Ketels Ronny

We zijn heel tevreden goede uitleg en snelle levering

goede informatie

neen

Wout De Geyter

De klantendienst van SuperSauna was zeer snel en hulpvaardig tijdens de pre-verkoop. De informatie op de website is correct.
Ik had gekozen om ook een installateur te laten komen. Die was heel...
Ik had gekozen om ook een installateur te laten komen. Die was heel professioneel en vriendelijk.

Goede prijs-kwaliteit, goede klantendienst, duidelijke website

Misschien een beetje proactieve communicatie over de levertijd (die was iets langer dan eerst gezegd)