catharina van humbeeck

Uitstekend

Alles past perfect

Misschien iets meer speling geven

Ed Zuidmeer

De aankoop van een infraroodsauna was vlot en goed geregeld. Vragen achteraf werden adequaat beantwoord en afgehandeld,
Levering van de sauna was op tijd. Het zelf installeren van de sauna ging...
Levering van de sauna was op tijd. Het zelf installeren van de sauna ging makkelijk waardoor we al snel van de sauna konden genieten.

informatie was is duidelijk en klopt

Sofie De Pril

We kochten een toonzaalmodel online zonder de winkel te bezoeken. We hebben er geen spijt van gehad. De persoon die kwam leveren was echt heel vriendelijk. Bedankt.

Goede sauna

De beschadiging van het toonzaalmodel is wel groter dan te zien was op de foto's. Betere foto's om een realistisch beeld te scheppen welkom.

Seigers

Hele toffe verkoper. Gaf goede uitleg in winkel te Antwerpen. Ook de levering was een zeer goedlachse vriendelijke man top

Hebben opgezocht voor het in elkaar zetten.

Alles prima

Leon van Vliet

In de winkel in Antwerpen goed advies gekregen en onze ideale sauna passend bij ons gebruik gevonden. We hebben er voor gekozen om de sauna zelf op te bouwen vertrouwende op het advies dit zelf goed... In de winkel in Antwerpen goed advies gekregen en onze ideale sauna passend bij ons gebruik gevonden. We hebben er voor gekozen om de sauna zelf op te bouwen vertrouwende op het advies dit zelf goed te kunnen doen. Dit is uiteindelijk ook meegevallen.

Prijs ten opzichte van de kwaliteit. Prachtige sauna voor een zeer scherpe prijs. Zeker ook door de aanbieding.

De handleiding was niet de juiste. Dezelfde dag opgelost door de juiste via e-mail. De beschrijvingen zijn niet erg gedetailleerd, maar door logisch nadenken is de sauna uiteindelijk binnen enkele... De handleiding was niet de juiste. Dezelfde dag opgelost door de juiste via e-mail. De beschrijvingen zijn niet erg gedetailleerd, maar door logisch nadenken is de sauna uiteindelijk binnen enkele uren op te bouwen.

Dieter De Mezel

Zeer Goede klantenservice.

Vriendelijke klantenservice, goedkoop en toch kwaliteitsvol!

Instructies konden iets duidelijker en wat meer info betreffende het gebruik bij het pakket zou ook handig zijn.

Wlodawer

Everything was perfect from day one to delivery

Large availability

Missing info regarding the assembly

p gerritse

In mei een Finse 2 persoons sauna besteld gelukkig hadden wij deze ivm de verbouwing van de badkamer pas begin augustus nodig dus ondanks de corona mooi op tijd geleverd na mail en telefonisch contact

de bezorging ging vlot en vriendelijk aardige mannen

nvt

Wanneke

Prijs-kwaliteit top, levering zoals afgesproken

Prijs-kwaliteit is goed en je moet géén reserveringskosten betalen

J Möckel

Proffessional

selection and description

inform customer beforehand that finish sauna oven is delivered later