9.5/10
9.7/10

Kris Snijkers

Beetje rare winkel op het eerste (buiten)zicht. (Heusden-Zolder).
Binnen stond er slechts 1 jongeman en dat op opendeurzondag. Maar hij deed het geweldig voor zijn leeftijd! Prima uitleg, had...

Duidelijk, transparant en correct !

Voorlopig niet.

Dini & Rob

Enige tijd geleden bestelden wij de Infraplus 110 Fysio, inclusief 1 Full Spectrum in de achterwand, waarna het een kwestie was van hoopvol wachten op dat ene belletje van de planning.

Niet over de website, in de showroom ervaar je de werkwijze en servicegerichtheid.

Bezoek de showroom en ervaar zelf hoe het voelt.

Hans

Duidelijke uitleg en goede afspraken gemaakt

Duidelijke informatie vooraf

Indien er gezaagd moet worden i.v.m. splitsing paneel voor plaatsing dan moet het afdeklatje niet gelijk zijn met de wand anders past het dak niet!

Dominique Boumans

Over het algemeen goed

Snelle info en redelijke prijzen in vergelijking met andere leveranciers. De persoon die kwam leveren was heel gedienstig en geduldig.

info in showroom ivm ombouwen kachel nr 2-fazen en bij telefonische bestelling werd gevraagd de grootste wand in 2 delen te voorzien. Dit werd niet op bestelbon vermeld. Bijkomend is het spijtig dat de voorwand in glas, helemaal gemonteerd geleverd wordt want dit is te groot bij de sauna linee 210 deluxe. Spijtig dat grootste vlakken niet opgedeeld geleverd worden bij deze grote uitvoering.

Mieke Bouwmans

Goede uitleg en goede verhouding prijs/kwaliteit

Goede uitleg

geen tips

Ceunis wim

Topkwaliteit van infraroodsauna

Topkwaliteit

Opletten bij leveren, de juiste leveren.

Patrick bloemen

Wij zijn eigenlijk een beetje overdonderd door dit bedrijf. We bezochten op een koopzondag supersauna in Beringen en daar was het gigantisch druk. Iedereen stond er gefascineerd naar de uitleg te...

Uitleg, snelle levering

Tot nu toe zeer tevreden over alles....

Lore Declerck

Goede informatie gekregen. Voldoende hulp bij het maken van de beste keuze. Mooie dienstverlening. Veel keuze uit cabines.

Ruime keuze, mooie designs.

Neen. Voor ons was alles prima.

Anne

Het onthaal in de shop is vriendelijk, de uitleg is degelijk en geheel vrijblijvend, de levering verloopt vlot, contact opname met de firma: via mail wordt er de dag zelf geantwoord! Wij hadden een...

Degelijke service

Van Boven - Stockx

Topklasse

Vlotte service. Heel goede uitleg gekregen. Bijgevoegd plan makkelijk op te volgen. Een aanrader!