9.5/10
9.7/10

Szilvi Post

Dit was de eerste keer met super Sauna, maar direct raakte. bestelling al ontvangen, moet nog het testen :-)

goed product omschrijving mooi foto`s en goede informatie over de effecten van de infraroodsauna

misschien en beetje meer info over de montage

GOED BEDRIJF, GOED GEHOLPEN

GOEDE INFORMATIE

GEEN

Positief

Goede uitleg, levering goed

Juiste montage handleiding bijvoegen wij moesten niet met achterwand beginnen maar met de voorkant dit stond nergens vermeld na telefonisch contact waar snel op gereageerd werd nog geen duidelijkheid zelf moeten ontdekken

anonymous

Alleen voor de levering en de installatie maar super sauna!

foto's

Hulp voozien bij montage want leverancier komt alleen

anonymous

Goede informatie bij aankoop.
correcte prijs en snelle levering.
zelf plaatsen was kinderspel (minder dan een uurtje was hij in gebruik)

service en snelheid

alles verliep prima.

Wim snoeckx

Lang heb ik gesurft op het WWW op zoek naar een infrarood cabine. Supersauna kwam er voor ons als een van de beste uit mede door de zeer informatieve website waar je alles over je nieuwe... Lang heb ik gesurft op het WWW op zoek naar een infrarood cabine. Supersauna kwam er voor ons als een van de beste uit mede door de zeer informatieve website waar je alles over je nieuwe infraroodsauna kan vinden. Ik ben op een zaterdag morgen naar de shop in Antwerpen getrokken om toch wat meer info te verkrijgen. Corné heeft me daar super geholpen bij de keuze van de infrarood sauna, ik wou eerst voor de full spectrum gaan maar na overleg bleek dit niet de ideale match voor mij wat later zou blijken. We hebben uiteindelijk voor de Fysio gekozen vanwege mijn artritis problemen. Na de sauna besteld te hebben kreeg ik 3 weken later een telefoontje voor een afspraak en een week later werd de sauna door Joep met een glimlach geleverd. Alles is vlekkeloos verlopen van info tot aflevering, helemaal top. Ondertussen heb ik de sauna in elkaar gestoken wat echt vanzelf gaat. De eerste sessies zitten er op en het is een TOP sauna, alles werkt zoals verwacht.

Vakkundige site en personeel in de winkel. De levering met een glimlach en een telefoontje een uur op voorhand zodat je thuis niet gevangen zit. De sauna en lampen zijn van goede kwaliteit en met het actiepakket heb je wat leuke extra's.

Een inhoud van wat er bij zit vooraan het boekje en voor wat welke vijzen dienen. Ik heb enkele vijzen waar ik niet voor weet waarvoor ze dienen maar vermoedelijk is dit een vijzen set ook voor grotere sauna's. Met wat gezond verstand kwam ik er wel uit :-).

anonymous

Zeer goed, goede info, vriendelijk

Duidelijke info

anonymous

Na aanbeveling van vrienden en een persoonlijk informatiegesprek in het verkoooppunt in Antwerpen, verliep de bestelling en levering heel vlot. We moeten de sauna nog zelf monteren voordat we kunnen... Na aanbeveling van vrienden en een persoonlijk informatiegesprek in het verkoooppunt in Antwerpen, verliep de bestelling en levering heel vlot. We moeten de sauna nog zelf monteren voordat we kunnen oordelen over de werking ervan.

prijs, nabijheid verkooppunt, goede informatie en stipte afspraken

Marc Vingerhoets

Ruim en uitgebreid aanbod, aangename ervaring tijdens demodagen

duidelijke communicatie, snelle levering en vlotte service

bijkomende service voor plaatsen en installeren

anonymous

Goede uitleg, vriendelijke bezorger.

Er was voldoende tijd voor uitleg en vragen voor de aankoop.

Levering duurde wat langer dan afgesproken was even eerder een telefoontje of mail zou fijn zijn.