Dierckx Walter

Supergoed

service

wachttijd zou iets korter kunnen, communiceer hier over bij de bestelling

THERMOTE MELISSA

Alles is heel goed verlopen, zowel de verkoper als de plaatsers waren heel vriendelijk en profesioneel

de uitleg dat we gekregen hebben, vriendelijkheid kortom alles!!!!

voor mij niets te verbeteren zo blijven doen !!!!!

CEUPPENS GCV

In onze slaapkamer staat sinds kort de mooie infrarood Luxor in white cedar. Een compacte sauna die nauwelijks meer plaats inneemt dan een kast. De sauna wordt dagelijks gebruikt ... we zijn er erg... In onze slaapkamer staat sinds kort de mooie infrarood Luxor in white cedar. Een compacte sauna die nauwelijks meer plaats inneemt dan een kast. De sauna wordt dagelijks gebruikt ... we zijn er erg blij mee!

goede prijs, mooi afgewerkt

geen opmerkingen

R. Bosgra

Bij SuperSauna mijn Valero Duo gekocht en deze bevalt heel goed. Eenvoudig te installeren. Goede service en ondersteuning en bovenal een heerlijke sauna.

Er werd alles aan gedaan om de sauna tijdig te leveren

Informatie op de website over levertijden kan nog concreter

Schouten

Goede informatie gekregen in de showroom. Er is een ruim assortiment en ze nemen alle tijd voor je.
Het contact met de klantenservice kan beter.

bekwaam personeel in de showroom

klantenservice

Vera

We kochten onze infraroodcabine reeds in mei, maar vanwege corona verliep het bezoek van de toonzaal in Roeselare wat stroef. Dit werd ruim goed gemaakt door de telefonische informatie die we nadien... We kochten onze infraroodcabine reeds in mei, maar vanwege corona verliep het bezoek van de toonzaal in Roeselare wat stroef. Dit werd ruim goed gemaakt door de telefonische informatie die we nadien kregen.

Vlotte service, heel klantvriendelijk en alles via mail kunnen regelen. En natuurlijk vermelden dat het genieten is in de infraroodcabine.

Vermelden bij levering dat de handleiding in de dakconstructie zit.
Vermelden dat de infrarood Infra Fysio 175 eigenlijk 175,50 cm breed is.

De Wachter-De Coen

Stipte levering, vriendelijke monteur. Een aanrader.

Prijs/kwaliteit

Eventueel vlugger leveren.

Naomi

We werden vlot gehoplen op de koopzondag in Roeselare.
De infraroodcabine werd snel geleverd zoals beloofd.

Duidelijke informatie op de website, vlotte verkoop, kwalitatief product, vriendelijke service.

Het bestelde saunakussen zat er niet bij. Ik heb twee keer moeten bellen om het in orde te krijgen, maar dan werd het wel nagestuurd. Het zou beter zijn als ze mij hierover zelf hadden geïnformeerd.

Loedts Koen

Zeer professioneel en zeer klantvriendelijk, montage zeer snel en proper gedaan en goede uitleg gekregen over alles

stipt volgens afspraak geleverd, alles zeer professioneel

geen verbeterpunten

Danny Vromant

Degelijke uitleg over gebruik van de sauna, vlotte verkoop. Vriendelijk onthaal. Vlotte en heel klantvriendelijke bezorging van de sauna.

Vriendelijk persoonlijk contact

Het antwoord na telefonisch gesprek liet wat op zich wachten omdat een collega het verder moest behandelen.