Cindy Post-Koster

Super simpel met SuperSauna!

Goede beschrijving en foto's van producten

Wim Thoen

Zeer goede uitleg in showroom, verschillende modellen te bekijken.
montagehandleiding kan beter.
Na montage prachtig geheel,goed afgewerkt.
snel op temperatuur,en dan genieten.

prijs kwaliteit zeer goed

leveringstermijn inkorten .

Manfred

Snelle reactie maar levertijd veel langer dan verwacht

Heel goede product omschrijving en snelle reactie van de klantenservice en medewerkers. Sauna is precies al verwacht.

Betere communicatie in de weken tussen het plaatsen van de bestelling tot de bezorging

Vervoort Ronny

Tof bedrijf, goede uitleg gekregen, levering ok! Zeer goede beschrijving en gemakkelijke montage!

Perfecte montage en achteraf genieten!

M. Geutjes

Wij hebben op basis van de site een infrarood saunacabine 1 peroons luxor SL aangeschaft. Wat ons betreft een goede sauna en prima kwaliteit. Mooi compleet. De bijgeleverde kleurentherapie lamp deed... Wij hebben op basis van de site een infrarood saunacabine 1 peroons luxor SL aangeschaft. Wat ons betreft een goede sauna en prima kwaliteit. Mooi compleet. De bijgeleverde kleurentherapie lamp deed het niet goed maar met een telefoontje is dat keurig geregeld en werd er binnen een dag een nieuwe opgestuurd.
Helemaal goed dus

Website informatie en service desk

Wij waren in Veenendaal

Goede voorlichting en prima service

De verkoper heeft ons over alles goed voorgelicht.

Niets om toe te voegen

Lefever Meirlevede

Zeer goede en verstaanbare uitleg gekregen door verkoper in Roeselare coronaproof!
Hij maakte tijd voor alles uit te leggen ondanks er nog mensen in de winkel waren.

duidelijkheid en correcte afspraak

gebruiksaanwijzing van de cabine misschien meegeven en de vervanging van de full spectrum straler ging niet zo goed....volledig ander systeem!!

MaasZicht - Vakantiewoning

Aankoop 2 Persoons IR-Sauna

Vlotte communicatie met het bedrijf. Ze hebben ons goed op de hoogte gehouden bij de levering

Geen verbeterpunten.

Bram van der Welle

Goede uitleg in de winkel ondanks corona maatregels. Van tevoren gezegd dat er een levertijd van 8 tot 10 weken is, sauna geleverd en dan in elkaar zetten is gemakkelijk. Super apparaat.

Goede afleveraar, gaf ook nog tips voor de montage. Zeer vriendelijk.

Levertijd inkorten indien mogelijk.

de Jong

Ik heb een 1-persoons IR-sauna gekocht bij dit bedrijf (nl).

De sauna ziet er goed uit, en het contact met dit bedrijf was erg vriendelijk en snel. Ze hielden ons goed op de hoogte.

Er werd bij gezegd dat de montage 'eenvoudig'. Dit is echter verre van waar. De fullsprectrum-lampen moesten we zelf nog vervangen (dat lukt ons niet, want ze lijken van een ander formaat te zijn).... Er werd bij gezegd dat de montage 'eenvoudig'. Dit is echter verre van waar. De fullsprectrum-lampen moesten we zelf nog vervangen (dat lukt ons niet, want ze lijken van een ander formaat te zijn). Vooral het voorpaneel zorgde voor problemen. Wij kregen het er met zijn 2'en met geen mogelijkheid in. Uiteindelijk hebben pen-groefverbindingen aan 1 kant eruit geschroeft en er een lange schroef vanaf de buitenkant doorheen geschroeft. Ook 1 van de clips aan de achterkant blijft niet zitten. en aan de bovenkant houden we twee loze snoertjes over, bijzonder...