9.5/10
9.7/10

Hereman Huub

Zeer vriendelijk en professionele uitleg.
Mooi op tijd geleverd en half uur van tevoren gebeld zoals beloofd.
Een aanrader!

Zeer correct en proffesioneel

Niks op aan te merken.!

Telefonisch advies en informatie over sauna was perfect. Zeer klantvriendelijk.

Correcte afhandeling en plaatsing.

We zijn tevreden over onze sauna, dus goed.

Snellere levering dat initieel aangekondigd. Duidelijk website. Eenvoudig samen te stellen pakket.

Het bevestigd balkje waartussen het zitgedeelte moet geschoven worden was 2mm te hoog bevestigd waardoor we de hoeken moesten wegzagen.

Willem en Barbara de Jong

Bijzonder positief en een geweldig product !

Zeer goed telefonisch advies, we hebben onze infraroodcabine gekocht zonder showroombezoek. Gewoon een goed gevoel.

chr.coene@gmail.com

Zeer tevreden ....correct personeel ....vriendelijk ad telefoon

Alles was keurig geleverd

Misschien een gratis geurdoosje met lavendel of eucaliptus

Prima voorlichting in Vlierden; alle mogelijkheden te zien en ervaren.

Pas betalen bij aflevering, zelf in elkaar zetten, levering weken sneller dan aangegeven.

IKEA-stijl handleiding invoeren: welke schroefmaat gebruikt moet worden voor welk onderdeel is onduidelijk. Het laatste paneel met deur kan alleen worden geplaatst als de andere drie naar achteren worden gekanteld; waarschijnlijk zitten de aansluitingen verkeerd om. (Infraplus 1 fysio) Radio is standaard slecht.

Goede info en communicatie

goede uitleg, kwaliteitsvolle sauna

gedetailleerder montageplan

Lecot Patrick

Bij het bezoek op de opendeurdag in Roeselare werden we uitstekend begeleid om voor ons wensen een model te kiezen met de juiste stralers.
Er word je zoals bij vele andere niets opgedrongen,...
Er word je zoals bij vele andere niets opgedrongen, wat het ook aangenamer maakt.
De leveringstijd werd iets overschreden maar de eindejaarsperiode zat daar zeker voor iets tussen, wat we zeker niet kwalijk nemen.
De levering gebeurde dan ook uitstekend met vooraf een vriendelijk telefoontje om het vermoedelijke tijdstip mede te delen.
De zelfmontage verliep zeer goed met het bijgeleverde stappenplan.

De uitgebreide en heldere uitleg op de website kunnen je al behoorlijk op weg helpen om voor jouw een Sauna naar eigen wensen en noden te kiezen.
Of toch een paar modellen in opties te nemen.
Wat in de winkel zijn voordeel heeft naar de uitstekende verkopers toe, om op jouw verlangens en noden in te spelen voor de uiteindelijke keuze.
Uiteindelijk zeer tevreden van onze aankoop prijs/kwaliteit uitstekend.
Je voelt je super na iedere sessie, niet alleen spierpijn word verholpen maar een verkoudheid is ook sneller voorbij.
Wij zouden deze nooit meer willen missen.

Bij het plaatsen van de rugzijde op het vloerpaneel zorgen dat deze niet naar achter kan afschuiven.
Dit zou het plaatsen van het voorpand met Pen/Sleuf vergemakkelijken.

Ivo leroy

Vriendelijk, kwaliteit wat moet je nog meer hebben

De kwaliteit van de sauna's

Misschien iets duidelijker uitleg op het stappenplan

G. Bisschop

Heel goede ervaring. Prima uitleg in de winkel in Balkbrug. Snelle levering

Snelle levering. goede uitleg.