Hans Surmont

Duidelijke informatie gekregen in de showroom van Heusden-Zolder over de barrelsauna die ik wou kopen. Bijkomende opties werden niet opgedrongen, integendeel zelfs.
De sauna werd geleverd in de...
De sauna werd geleverd in de vooropgestelde week.
In tegenstelling tot wat ik vreesde, wordt een duidelijk handleiding meegeleverd voor de opbouw ervan (op zich niet echt moeilijk).

Duidelijke informatie, zeer scherp geprijsd.

Twee keer in de showroom geweest, twee keer een "vervanger" gehad die beiden weinig vertrouwd waren met de showroom zelf.

Pascal Evrard

Duidelijke info gekregen in de winkel (Heusden-Zolder BE)
IR Sauna is snel en zeer eenvoudig zelf te monteren.
Wel rekening houden met enkele weken levertijd.
Zeer tevreden met de...
Duidelijke info gekregen in de winkel (Heusden-Zolder BE)
IR Sauna is snel en zeer eenvoudig zelf te monteren.
Wel rekening houden met enkele weken levertijd.
Zeer tevreden met de aankoop !
Ik raad het aan,

Vriendelijk ontvangen in de winkel, duidelijke en profesionele info en raad gekregen in de winkel

levertermijn mag korter

Libbrecht

Vriendelijk, correct en vertrouwelijk

goeie prijs-kwaliteit

telefonisch iets moeilijker te contacteren (snelheid)

Sien

We hebben nu heerlijk een sauna op onze slaapkamer, wat een luxe! Prima geholpen in de winkel . Aardige behulpzame verkoper. Op aanraden van de verkoper hebben we voor Hamlock hout gekozen omdat... We hebben nu heerlijk een sauna op onze slaapkamer, wat een luxe! Prima geholpen in de winkel . Aardige behulpzame verkoper. Op aanraden van de verkoper hebben we voor Hamlock hout gekozen omdat prima in een droge ruimte kan en goedkoper is.
Wat ik niet wist is dat Hamlock hout ( white cedar) niet de "echte" saunahoutgeur heeft, dat vind ik heel jammer. Het Hamlock hout heeft een gewone houtgeur zoals je ruikt als je in de bouwmarkt op de houtafdeling loopt.
Jammer dat dat mij niet verteld is. Als leek dacht ik dat alle sauna's die speciale houtgeur hebben maar dat heb je dus alleen bij Red Cedar. Achteraf is daar weinig aan te doen als de sauna al in elkaar staat..
Verder ben ik tevreden. De sauna staat prachtig met zijn kleine lampjes in het plafond voor de kleurentherapie, met een muziekje aan in de sauna is het echt welness thuis!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Klantenservice is slecht bereikbaar.

Renaers-Machiels Patrik

Zeer vlotte bediening en zeer goed advies en uitleg over de infraroodcabines . Ook zeer correct qua leveringstermijn.
Zeer gemakkelijk te monteren, en zeer fijn om te gebruiken,aangename...
Zeer gemakkelijk te monteren, en zeer fijn om te gebruiken,aangename ervaring.

het juiste produkt aanraden voor de juiste aandoening

geen tips

Luc Sips

Leuke showroom met voldoende modellen. Duidelijke en correcte uitleg. Levering zoals afgesproken met een zeer vriendelijke chauffeur. Plaatsing ging zeer vlot en de werking van de sauna is super... Leuke showroom met voldoende modellen. Duidelijke en correcte uitleg. Levering zoals afgesproken met een zeer vriendelijke chauffeur. Plaatsing ging zeer vlot en de werking van de sauna is super !!! Zeer tevreden.

Eerlijke uitleg, correcte levering, makkelijke constructie

Tony Taelman

In Roeselare een heel duidelijk uitleg gekregen over het product, infraroodcavine infraplus 165. Een super product!!

Prijs kwaliteit

De Baets Marleen

Bij het contact nemen omtrent de bestelling van de sauna, zowel via mail en telefoon steeds vriendelijk en correct.

Vriendelijke persoon bij de levering, zei wat er in welke doos zat en gaf zelfs korte uitleg omtrent de plaatsing.

Vercauteren

Uitstekende dienstverlening, klantvriendelijk!

Prijs/kwaliteit. Levering uitstekend.

Soms moeilijk telefonisch bereikbaar.

Mayke Marell

We gingen op pad naar Super Sauna in Zolder.
Werden gastvrij ontvangen.
Eerst gesprek wat we wilden en waarom, daarna werden we rondgeleid met deskundig advies.
Peter legde alles...
We gingen op pad naar Super Sauna in Zolder.
Werden gastvrij ontvangen.
Peter legde alles rustig uit en liet het ons ook ervaren door proef te zitten. Dit was echt prima want zo kwam ik erachter dat ik het fijn vond om te liggen. Een ruggesteun erbij toppie.
Het voelde goed dus we lieten een offerte maken. Nadat we samen even hebben overlegd ,besloten we over te gaan om te bestellen want waarom wachten als het goed voelt.

Toen belde volgens afspraak de planner ,afspraak gemaakt en Fréd kwam met onze sauna.
Fred is een super vakman en een ware SuperSauna ambassadeur.
Na het vakkundig opzetten werd er getest en alles nog eens uitgelegd.

Vanavond zijn we er in geweest
Een weldaad
PETER EN FRED BEDANKT HET VOELT ALS EEN KADOOTJE.

Een kwaliteitsprodukt ,vaklieden en professionals.
Eerste indruk is integer en betrouwbaar

Wij zullen jullie overal aanbevelen
Rapport cijfer 10