9.5/10
9.7/10

Een Super bedrijf, zeer behulpzaam, correct en komen hun afspraken na.
Mooi op tijd geleverd. Bij het uitpakken en opbouwen van de sauna kwam ik erachter dat wij een extra optie wat los zou...

De zaak waar wij gekocht hebben (in Vlierden) had een eenvoudige uitstraling waar diverse modellen sauna's waren opgesteld.
Een vriendelijke en behulpzame verkoper. Gaf duidelijk uitleg en was zeker niet opdringerig. Wij zijn hier " Super" geholpen.

Wellicht is het mogelijk de handleiding iets aan te passen voor het zelf samen bouwen van de sauna.
Met name welke schroeven waarvoor bedoeld zijn gezien de lengtes van schroeven niet veel verschillen maar wel essentieel is voor het samen bouwen. En als het mogelijk is aan te geven wat voor onderdeel in welke doos zit zodat je weet met welke je moet beginnen.

Yves De Smet

Goede , professionele ontvangst en uitleg bij opendeurdagen hebben ons snel doen bestellen.
Communicatie en levering erg vlot en zoals afgesproken .
Erg tevreden klant .

Goede duidelijke communicatie en mooie producten

nathalie piepers

Super - Sauna is gewoon Super - vriendelijk en behulpzaam zowel bij aankoop als bij levering. Super-aangename ervaring en Super-blij met mijn Sauna!

Heel vriendelijk, leuke acties met extraatjes en kortingen, budgetvriendelijk

mij kiezen als de gelukkige van de Mega Actie bij SuperSauna 'win je aankoopbedrag terug' ;-) na een moeilijk jaar zou niet alleen de sauna maar ook deze actie mijn leven stevig verbeteren :-)

Jean-Paul Olefs

Via de website info ingewonnen, naar de winkel in Antwerpen gegaan, geen grote verkoopspraatjes, echter alle modellen waren aanwezig, excellent voor opnemen maten, vergelijken verschillende...

Geen verkooppraatjes maar wel alle cabines voorhanden in de winkel.
Betaling na levering met bancontact, erg handig.
Prijs erg competitief.

Ik zou er geen kunnen geven.
De dienst na verkoop heb ik nog niet nodig gehad, dus hierover geen beoordeling

Coudijzer

In Antwerpen zeer vriendelijk ontvangen , de verkoper was degelijk en heeft kennis van zaken

De uitleg heeft ons overtuigt

Zou niet weten wat ??

Arjo van Antwerpen

Op zeer prettige wijze geholpen bij de aankoop van de sauna. Goed, vriendelijk en zakenkundig voorgelicht. De chauffeur belde netjes een half uur van te voren dat hij er bijna was. Ook door de...

Vriendelijkheid, behulpzaamheid en goede kennis van zaken

Vooral op deze wijze doorgaan.

Van Beek

Supersauna levert een super sauna! Ik ben erg blij en tevreden.
Contact was ook erg prettig. Keurige medewerkers die netjes en to-the-point zijn.
Website is uitgebreid en vol...

Ervaring
Contact met de klanten
Kennis van zaken

Kan zo niet bedenken...

Van Beek

Supersauna levert een super sauna! Ik ben erg blij en tevreden.
Website is uitgebreid en vol...

Ervaring
Contact met de klanten
Kennis van zaken

Kan zo niet bedenken...

Debbie Pedus

Wij kochten een opblaasbare M-Spa en hadden van aan de start problemen. Na vele telefoontjes en maanden later mochten wij onze jacuzzi binnendoen in Antwerpen. Dit was op 4 augustus 2018 !! Op...

zou het niet weten !

Verkoper van Antwerpen kent niets van de oplaasbare M-Spa.
er wordt geen gevolg gegeven aan e-mails. Telefoonsgesprekken worden ontelbare keren doorverbonden om uiteindelijk te horen dat we opnieuw alles op mail moeten zetten.
Euh vreemde behandeling van hun klanten.
Ze willen enkel klanten voor hun sauna's. M-spa interesseerd hen niets en de klanten ook niet.

mark

Heel vriendelijke verkoper en zeer correcte service

heel correcte afhandeling van het dossier en levering

slechts 1 verkoper aanwezig dus wel een vrij lange wachttijd. verkopen was juist met een nieuwe klant bezig en voor die helemaal was afgewerkt stonden we toch al meer dan een half uur te wachten