Martin van der Arend

Goed!

Snelle reacties

Duidelijkheid wie er gaat bellen over de aflever afspraak, is een ander nummer dan 0593 841853

Susan Jonker

Zeer tevreden! Eerste kennismaking was in Veenendaal. De verkoper nam de tijd om ons van informatie te voorzien en de verschillen tussen de sauna's te laten zien en ervaren. Waarna we een goed... Zeer tevreden! Eerste kennismaking was in Veenendaal. De verkoper nam de tijd om ons van informatie te voorzien en de verschillen tussen de sauna's te laten zien en ervaren. Waarna we een goed besluit hebben kunnen nemen en de sauna hebben besteld . Levering was netjes, volgens afspraak en de Combisauna was gemakkelijk te monteren. Olieflesje was stuk gegaan, kregen netjes een nieuwe opgestuurd.
Wij zijn erg blij met de combisauna, is in een woord genieten.

Service
Kennis
Aandacht
Kwaliteit
Breed assortiment

Meer technische informatie over de besturingsunit beschikbaar ivm inbouw van de sauna.

Hans Cuijpers

Zeer tevreden. We zijn eerst bij een andere leverancier van sauna’s gaan kijken en daarna bij SuperSauna in Vlierden. Het verschil met de vorige leverancier was levensgroot. Bij SuperSauna had de... Zeer tevreden. We zijn eerst bij een andere leverancier van sauna’s gaan kijken en daarna bij SuperSauna in Vlierden. Het verschil met de vorige leverancier was levensgroot. Bij SuperSauna had de verkoper alle tijd voor ons hij was zeer vriendelijke en gaf uitstekende uitleg. Dat gaf ons een goed gevoel en vertrouwen en we hebben meteen gekocht. De bezorging was uitstekend en het product is heerlijk genieten !

Alles

Rob Hogenboom

Goede uitleg en informatie in de winkel, levering is prima uitgevoerd sauna was goed verpakt

ruime keuze, goede kwaliteit voor een scherpe prijs

duidelijkere montagebeschrijving en zou handig zijn als benoemd wordt waar de beschrijving en onderdelen zich bevinden in het dakgedeelte door verkoper en/of chauffeur.

PERCY

Mijn eerste kennismaking was in één van de showrooms in België. Ik was al even op zoek naar een infrarode cabine. Ik kreeg onmiddellijk al nodige informatie. Ik heb dan ook onmiddellijk mijn... Mijn eerste kennismaking was in één van de showrooms in België. Ik was al even op zoek naar een infrarode cabine. Ik kreeg onmiddellijk al nodige informatie. Ik heb dan ook onmiddellijk mijn bestelling geplaatst.

professioneel, vriendelijk, vlotte levering, heel behulpzaam

Brochure met de gebruiksinstructies mag iets uitgebreider. Ik had een hoekmodel gekocht maar de uitleg was voor een gewoon model.

Nancy

Prima service!
Duidelijke afspraken, makkelijk te monteren, tips hebben we opgevolgd bij de bestelling en zeker geen spijt van.
Heerlijke Sauna, hadden we veel eerder moeten...
Prima service!
Heerlijke Sauna, hadden we veel eerder moeten aanschaffen.
Wat een genot....

Goede kwaliteit

Duidelijkere montage instructies en dan met name bij de aansluiting van de kachel, dat was even puzzelen, maar het is gelukt.

Vanthuyne Kim

Heel veel en goede uitleg gekregen in de showroom in Roeselare. Op al onze vragen kregen we een antwoordt.
Normaal duurt de levertijd 5 a 7 weken maar na 1,5 week kregen we al telefoon dat onze infrarood kon geleverd worden. Wij supergelukkig. De installatie ging ook zonder problemen en daarna konden we genieten.
Zeker een aanrader

Goede uitleg

Geen verbeterpunten

R. Visschedijk

Vriendelijke ontvangst in de showroom Balkbrug. Duidelijke uitleg gehad en overzichtelijk aanbod aanwezig. Levering volgens afspraak, helaas pas tegen het einde van de dag. De infrarood sauna is... Vriendelijke ontvangst in de showroom Balkbrug. Duidelijke uitleg gehad en overzichtelijk aanbod aanwezig. Levering volgens afspraak, helaas pas tegen het einde van de dag. De infrarood sauna is eenvoudig in elkaar te zetten en het resultaat is uitstekend.

Goed aanbod en duidelijke uitleg over de infrarood sauna's

Het plaatsen van de glazen deur en het monteren van het hang- en sluitwerk staat niet beschreven. Een montagetekening hiervoor is wenselijk.

B&B de Knorrehoeve / Amanda Minnaar

Goede ervaring, snelle reactie op mails en al doorgegeven aan onze gasten van de B&B. Zeer tevreden!

Mooie en super fijne sauna en erg goede service

De beschrijving van het bouwpakket is ingewikkeld en erg lastig in het Engels.

Kristel

Een aanrader!

Keuze en produktkennis van Erik was top

Montagedetail verbeteren