annick vanhamel

Wij hebben onze sauna volledig online aangekocht, zonder voorafgaande informatie of bezoek aan een showroom. We zijn bij supersauna terechtgekomen via kennissen.

de eenvoud van de website siert het bedrijf, niet teveel franjes, nogal recht toe recht aan.

De karigheid van de website heeft ook tot gevolg dat er weinig contactinformatie beschikbaar is, alles gaat naar één telefoonnummer, zowel voor Belgie als Nederland. De orderinformatie is ook... De karigheid van de website heeft ook tot gevolg dat er weinig contactinformatie beschikbaar is, alles gaat naar één telefoonnummer, zowel voor Belgie als Nederland. De orderinformatie is ook behoorlijk beperkt, stauts "order in behandeling" zegt natuurlijk niet veel ? Vooral na een periode van bijna 2 maanden na het plaatsen van het order.

Depouvre - Arnaert

Heel goede ervaring met dit bedrijf. Heel degelijk bedrijf

Uitleg in de winkel in Roeselare. Heel veel tips gekregen om juiste cabine op maat aan te schaffen.

Zou niet weten wat.

Cindy

Ze hebben hun naam niet gestolen. Super Sauna!

Snelle en vriendelijke levering, mooi afgewerkte sauna. Prima service!

Alles tiptop ??

Tanja Wiersma

Super sauna is zijn naam waardig. Na in Antwerpen tijdens aankoop super geïnformeerd te zijn, vandaag super snel super mooie infraroodsauna Fysio 135 geleverd en geplaatst door super vriendelijke... Super sauna is zijn naam waardig. Na in Antwerpen tijdens aankoop super geïnformeerd te zijn, vandaag super snel super mooie infraroodsauna Fysio 135 geleverd en geplaatst door super vriendelijke medewerker Jaap.

Tijdens aankoop goed geïnformeerd en geleverd volgens afspraak met alle beloofde extra’s erbij, super!

Francis

Super sauna

Wat heerlijk onze sauna, goede levering en prima kwaliteit en fijn dat de sauna al voorbereid is voor zelf installatie.

De handleiding was niet zo duidelijk. SuperSauna het zou fijn zijn als er een duidelijker omschrijving bij zou zitten. Welke schroeven waar horen en zo. We kwamen er wel uit, maar het was... De handleiding was niet zo duidelijk. SuperSauna het zou fijn zijn als er een duidelijker omschrijving bij zou zitten. Welke schroeven waar horen en zo. We kwamen er wel uit, maar het was eenvoudiger geweest met een duidelijkere omschrijving.

Isabelle

Tevreden over de hele lijn over deze firma

Info bij verkoop

handleiding sauna

Gorissen Peter

Zeer vriendelijk en bijzonder behulpzaam

Snelle reacties en vlotte samenwerking

Montagehandleiding duidelijker maken

Sermon christy

Sneller geleverd dan verwacht, zeer vriendelijke chauffeur, therapeutische lamp was er niet bij, snel antwoord op mijn mail, deze zal nagestuurd worden.

Zeer Vriendelijk, snelle levering

Lamp was er niet bij, misschien duidelijkere vermelding maken op de bon , hoeveel dozen er moeten zijn?

Marc Isenborghs

Onze nieuwe sauna werd netjes afgeleverd. Communicatie betreffende de levering was vlot en punctueel.
Het opzetten van de sauna ging vrij vlot. Dit wordt een verademing om mijn sporadische rugpijn te verzachten.

Vlotte communicatie.

Irene Pronk

De aangekochte Combi Sauna is zeer mooi om te zien. Is ook degelijk gebouwd en het geheel maakt de thuis ervaring zeer fijn!

Mooi design
Degelijk product

- lange levertijd >12 wkn
- lastig en zwaar bouwpakket. Met name het grote raampaneel was lastig in elkaar te zetten.