9.5/10
9.7/10

Fantastische ervaring, klantvriendelijk, snel en goedkoop !

Erg klantvriendelijk, snelle levering

Kan ik niet bedenken

Zeer correcte service, goed bereikbaar

prijs/kwaliteit
bereikbaarheid

Positief, zowel in de winkel als op internet, via de mail, telefonisch én met de chauffeur

Klantvriendelijk, uitproberen in de winkel, korte lijnen

Ruimere openingstijden winkel

Ciska

Mijn eerste contact met SuperSauna was een bezoek aan de winkel in Antwerpen. Hier werd alle tijd genomen om mij alles uit te leggen over de verschillende mogelijkheden en welke sauna het beste bij...

De communicatie is goed. Alles wordt steeds netjes terug gekoppeld en bevestigd naar de klant. Ik heb dit als erg fijn ervaren.

Op dit moment heb ik geen verbeterpunten.

A. van Linschoten

Gister voor het eerst lekker zitten zweten in onze heerlijke nieuwe sauna. Wij hebben de 'INFRAROOD SAUNA INFRAPLUS™ 210 VALERO'. Het bestellen ging makkelijk en we werden vriendelijk geholpen in de...

Wij hadden een 'plankje' voor in de sauna besteld (waar je bijv. een drankje op kan zetten). Toen we die hadden opgehangen vonden we het zo'n handig ding dat we er graag nog eentje bij wilde bestellen voor aan de andere kant van de sauna. Dit was binnen een paar dagen KOSTELOOS opgestuurd. Echt super!

Bij ons is alles eigenlijk vlekkeloos verlopen.

omer Callewaert

Supervriendelijke ontvangst in winkel te Roeselare met correcte uitleg over de verschillende soorten van sauna's. Wat we vooral konden appreciëren was dat de verkoper ons niets opgedrongen heeft...

Een speciale melding aan de man die de sauna geleverd heeft. Hij was supervriendelijk en behulpzaam om de gemaakte afspraken waar te maken.

Ons bezoek aan de winkel en de levering kan in mijn ogen niet verbeterd worden. Houden zo !!

Philippe Van Bruyssel

Eerste keer besteld bij dit bedrijf, alles verliep zoals het hoort bij bestelling ,betaling tot levering

snelheid , correctheid

harold kuipers

Kreeg een sikkeneurige meneer aan de lijn.

1 sauna infrarood 150c was niet meer leverbaar.
Werd verwezen naar een vervangend nieuw type. (op de site)
Kon hem toen niet...

Rest zeker ok

Hierboven aangegeven

Ivan

Zeer duidelijk communicatie en zeer correct afhandeling.

Snelle reactie op je mails en telefoons.

Vriendelijk en professioneel personeel, goede kennis van zaken.

snelle levering, vriendelijke chauffeur, uitstekende service!

misschien een iets uitgebreidere handleiding, deze die bij de sauna was is wel heel basic. Misschien ook een pdf versie online zetten.