9.7/10

ludo janssens

Superlatieven zijn er tekort wat betreft verkoop, uitlevering , montage en deugdoende warmte

sterke verkoopdienst

NIELANDT ANN

Ongelofelijke service! Vriendelijke bediening en Joep vinden we een toffe kerel :)

Geen voorschot betalen, dat vinden we heel knap...het geeft een teken van vertrouwen. We hebben de datum van levering enkele keren moeten uitstellen en dit was nooit een probleem. De dag en het uur van levering klopte perfect...echt no stress!

Geen enkel!

Martine Desmet

Super goede ontvangst
Correcte levering en extra goed verpakt!
Vriendelijk personeel

Prijs kwaliteit is een topper!

Misschien een iets betere uitleg voor opzetten cabine

Eric Boeckmans

Vlot in omgang en in service

Correct in handelen

K. Vanistendael

Uitgebreide uitleg bij bestelling in Antwerpen. Duidelijke afspraken op de bestellen die correct werden nageleefd. Ook bij levering zeer enthousiaste werknemer en nogmaals een goede uitleg voor de...

Correct over heel de lijn.

Francois Jonckheere

Duidelijke uitleg en informatie. Vriendelijke verkoper. Duidelijke uitleg over de montage.

Perfecte levering, op tijd zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeur. Gaf ook nog de laatste richtlijnen om te zien of alles duidelijk was.

Emiel Cools

Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst en de informatie die we ontvingen.

De degelijke en begrijpbare uitleg van de verkoper. Afspraken worden goed nageleefd.

Patricia Waller Diemont

Klantvriendelijk,
Super kwaliteit,
prima kwaliteit top
Een echte aanrader.

Kennis, klantvriendelijk

G. de Rooij

Goed geholpen bij de aanschaf van een IR sauna waar we erg blij mee zijn. Ook toen het lampje stuk ging na een aantal keer gebruik was het geen probleem een nieuwe te krijgen .

Vriendelijk en kundig personeel in de showroom, maar ook bij de klantenservice.

Heb ik niet

Lander Sanders

Ik heb mijn sauna ter plaatse in een winkel gaan bestellen. Daar gaven ze me een heel goede uitleg en nam de verkoper ook de tijd om me een goed en deftig antwoord te geven op al mijn vragen dat ik...

Goede uitleg tijdens het bestellen.
Hebben me op verschillende manieren proberen te contacteren op 1 dag voor de leveringsdatum af te spreken (zelf was ik telefonisch niet bereikbaar die dag).
Tijdens het leveren, ging alles heel vlot.
Nadat de sauna was geleverd, zat ik nog met een paar vragen. Heb contact opgenomen via mail en ik kreeg telkens dezelfde dag nog antwoord.

Bij de montage, heb ik gemerkt dat de omschrijving in de handleiding soms wat basic was. Bij bepaalde stappen mocht dit wat beter uitgewerkt en omschreven zijn zodat dit het monteren vergemakkelijkt.