Peter

Uiterst correcte afhandeling van de opdracht, snelle levering, prettige communicatie, aardige klantgerichte chauffeur!

Leverbetrouwbaarheid

jos

Levertermijn was 3-6 weken. Was op 2 en een halve week geleverd. Bezoek gebracht aan de toonzaal in Heusden-Zolder, heel professionele uitleg van Erik gekregen. Direct een fysio 110 besteld.
Levertermijn was 3-6 weken. Was op 2 en een halve week geleverd.
Is zeer leuk natuurlijk. Persoon die kwam leveren zeer vriendelijk en kreeg ook nog een woordje extra uitleg voor de montage.
Montage was een fluitje van een cent. Heb er al van genoten, top product en firma.

professioneel en correct

Karin

Middenin de lockdown ivm covid-19 met enorme huidhonger tot twee keer toe naar de showroom gegaan waar ik in all rust (en ruimte ? kon voelen en zitten welke cabine het beste bij me paste. De... Middenin de lockdown ivm covid-19 met enorme huidhonger tot twee keer toe naar de showroom gegaan waar ik in all rust (en ruimte ? kon voelen en zitten welke cabine het beste bij me paste. De levertijd was uiteindelijk nog wat langer dan gecommuniceerd, maar dat lag niet aan SuperSauna. Tijdens het in elkaar zetten van de sauna prettig telefonisch te woord gestaan met praktische tips.

Klantvriendelijk

Maris

Super

Goede uitleg en correcte service

Eigenlijk geen

N

Zeer vriendelijk personeel. Luisterden goed naar onze wensen. Snelle levering. Echt een aanwinst in ons huis!

Eerlijk en vriendelijk personeel.
Goed product

Michiel Lampe

Prima sauna, sneller geleverd dan verwacht!

Uitstekende uitleg, duidelijke informatie en mooie producten.

Montage kan prima zelf, maar de handleiding(en) zijn ronduit slecht. Klopt niet eens met het door mij aangeschafte type lijkt het wel. Je moet echt wel beetje handig zijn om het goed voor elkaar te... Montage kan prima zelf, maar de handleiding(en) zijn ronduit slecht. Klopt niet eens met het door mij aangeschafte type lijkt het wel. Je moet echt wel beetje handig zijn om het goed voor elkaar te krijgen. Misschien paar filmpjes online?

Marina Aerts

Wij hebben juist voor de zomer in jullie winkel geweest in Heusden-zolder. Heel goed ontvangen, ij hebben toen een barrelsauna en infrarood sauna aangekocht. De dag van levering was super, zo... Wij hebben juist voor de zomer in jullie winkel geweest in Heusden-zolder. Heel goed ontvangen, ij hebben toen een barrelsauna en infrarood sauna aangekocht. De dag van levering was super, zo prima service, aangename werkmannen en heel goed gewerkt. Nu heb ik een bij bestelling gedaan van twee saunakussens, weer een perfecte service, levering.
Wij zijn super tevreden en hebben al heel veel plezier gehad van onze twee sauna's.
De beste aankoop,
Groetjes Marina

Vooral de service, plaatsen en nalevering is top. Steeds heel vriendelijk aan de telefoon.

Niet echt een punt gevonden

Eva

Wat een superaardige en vrolijke bezorger die de sauna kwam brengen! Dat viel echt op! Sauna ziet er heel erg goed uit. Modern en is ruim.

Veel keuze

Dakplaat van de sauna is geleverd met wat schimmel en is iets krom. Dit had denk ik voorkomen kunnen worden.

Stefan Bornauw

Kwaliteitsvolle producten en naverkoop. De levering van de sauna heeft wat vertraging opgelopen maar dit werd goed gecommuniceerd en opgevolgd. Bij levering bleek een paneel krom te staan wat door... Kwaliteitsvolle producten en naverkoop. De levering van de sauna heeft wat vertraging opgelopen maar dit werd goed gecommuniceerd en opgevolgd. Bij levering bleek een paneel krom te staan wat door de helpdesk snel erkend werd. De afhandeling nam wat tijd in beslag maar is op een correcte en zeer professionele manier geregeld. Zelfs indien er problemen opduiken kan je op dit bedrijf rekenen. Toppie !

Goede opvolging bij problemen

Reactiesnelheid zou wat beter kunnen maar uiteindelijk komt alles goed.

M Mennen

Super sauna Vlierden. Goede uitleg, Men neemt de tijd!
Sauna besteld en op afroep op gewenste datum geleverd.

Klantvriendelijk, telefonisch goed bereikbaar en snelle uitleg bij vragen direct of per mail

Handleiding toegespitst op infrarood sauna, verwarrend als je ander model in elkaar aan het zetten ben. Specifieke handleiding per product en kachel info in het Nederlands.