2032 beoordelingen

2032 Reviews

Pedro Wetzels

We hebben op de locatie Supersauna Antwerpen een eerste gesprek met Peter. We hadden ons goed voorbereid en vragen opgesteld (welke infraroodcabine past het best bij onze klachten, verschil tussen... We hebben op de locatie Supersauna Antwerpen een eerste gesprek met Peter. We hadden ons goed voorbereid en vragen opgesteld (welke infraroodcabine past het best bij onze klachten, verschil tussen de diverse merken, wat onderscheid Supersauna met andere merken, soorten stralers, soorten hout, etc etc). Peter heeft al deze vragen in een prettig gesprek kunnen beantwoorden. Hij nam alle tijd voor ons. We hebben dan uiteindelijke onze keuze gemaakt. We waren alleen nog niet zeker van de buitenafwerking van de infraroodcabine. Na de bestelling hebben we onze keuze nog in overleg kunnen aanpassen, met andere woorden Super Sauna doet wat het beloofd.
Ook tijdens de levering werd er netjes 30 min op voorhand gebeld en het pakket netjes afgeleverd. De 3 dozen waren echt heel goed verpakt.
De Infraroodcabine (Valero) zelf in elkaar zetten ging ook goed. Wel net iets anders dan beschreven (bij dit type zijn geen klipjes maar 3 schroeven om de achterwand en zijwand aan elkaar te bevestigen). Maar we zijn er heel blij mee. Na twee dagen voel ik al een verlichting van mijn rugklachten. de warmte doet deugd.

Duidelijke uitleg tijdens eerste kennismaking;
Goede prijs kwaliteit;
Ze doen wat ze beloven!

Doe zo verder en probeer de geleverde kwaliteit te behouden.

Bert van Leeuwen

Goede ervaringen m.b.t. contact & levering!

Accuraat

Prima in orde

U. Reijmers

Dit bedrijf maakt zijn naam waar. Met recht Super!!!

Dit bedrijf maakt zijn naam waar. Met recht Super!!!

Wij starten ons onderzoek op de website. Deze is duidelijk geeft eigenlijk op alles een goed onderbouwd antwoord. Hiermee konden we goede afweging maken wat bij ons zou passen.

Op naar de showroom (Veenendaal) daar waren een fors aantal sauna’s die er allemaal stuk voor stuk kwalitatief goed uitzagen. De verkoper die wij troffen was zeer hartelijk en had gevoel voor humor. Geen verkooppraatjes maar daadwerkelijk kennis van wat hij verkoopt. Hij liet ons in diverse sauna’s zitten om de warmte van diverse stralers te voelen. Ook liet hij ons daadwerkelijk beseffen wat een 10 cm grotere sauna doet met je beleving kwa ruimte in de sauna. Er ging een wereld voor ons open. Op deze basis kun je een goed besluit nemen op over te gaan op aanschaf.

Toen begon het wachten op de levering. Dit zou 6 tot 7 weken duren. Ook hier weer zeer verrast dat wij precies 6 weken later een telefoontje ontvingen. De jongeman die het ‘bouwpakket’ afleverde was vriendelijk en deelde enthousiast zijn informatie. Hij gaf duidelijk de volgorde van de uit te pakken dozen aan. Enige wat mij opviel dat deze jongeman de enorm zware pakketten in zijn eentje kwam afleveren. Wij hebben geen begane grond en moesten de pakketten 7 treden omlaag in de woning komen te staan. Echter gaf jongman duidelijk aan dan wel even hulp nodig te hebben. Uiteraard geen probleem.

Nu komt het moment dat we de sauna in elkaar gaan zetten. Bij schrijven dan de beoordeling hebben wij dat nog niet gedaan. Dus daar kan ik helaas nog niets over vertellen. Maar ik ga er vanuit dat alles wat wij tot nu toe hebben ervaren, dat dit werkelijk geen enkel probleem zou moeten zijn.

@SuperSauna wat zijn jullie een heerlijk bedrijf die op allerlei vlakken de klantervaring super maakt.

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Duidelijke informatie

Ik heb ze niet kunnen vinden!

Alexander Van Duyse

Ik werd geholpen door een erg vriendelijke verkoper met kennis van zake. Levering was op afgesproken tijdstip met flexibele betalingsvoorwaarden. Ik hoefde geen voorschot te betalen. De sauna was... Ik werd geholpen door een erg vriendelijke verkoper met kennis van zake. Levering was op afgesproken tijdstip met flexibele betalingsvoorwaarden. Ik hoefde geen voorschot te betalen. De sauna was erg eenvoudig te monteren met duidelijke instructies. Kortom, SuperSauna zou ik iedereen aanbevelen!! Groetjes, Sander

Klantvriendelijk, snelle levering, geen voorschot, kwaliteitsmateriaal

Geen idee wat nog beter kon..

Ramon Bentvelzen

Prima service en blij met onze nieuwe sauna

goede communicatie

extra reminder leveren en plaatsen sauna

Meeus Erwin

Zeer positief

Punctueel, vriendelijk en professioneel

Doe zo verder

De Graeve

Zeer positief

duidelijke info en transparantie van alle prijzen

doe zo voort!

Erny Veldt

Deskundig advies over de mogelijkheden waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken. Zeer tevreden over de levering en het product, echt prachtig. Bij het zelf installeren van de sauna sneuvelde... Deskundig advies over de mogelijkheden waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken. Zeer tevreden over de levering en het product, echt prachtig. Bij het zelf installeren van de sauna sneuvelde de glazen deur wat uitstekend is opgelost door niet alleen de nieuwe deur te leveren maar deze tevens uit coulance te plaatsen. Topbedrijf!

Deskundig, vriendelijk en klantgericht, uitstekend product en goede service.

Installatiehandleiding is redelijk algemeen. Was fijner geweest als deze per model beschreven was.

Dirk Gilliaert

Vriendelijke verkoper met uitgebreide deskundige uitleg gehad in verkoopkantoor in Roeselare. Levering verliep sneller dan verwacht en de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam om de paketten... Vriendelijke verkoper met uitgebreide deskundige uitleg gehad in verkoopkantoor in Roeselare. Levering verliep sneller dan verwacht en de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam om de paketten op de juiste plaats te helpen zetten. De installatie van het bouwpakket was echter niet simpel als het filmpje op de website voorstelt (alhoewel wij toch menig meubels hebben gemonteerd). Voornamelijk het voorpaneel was moeilijk te plaatsen.
Enkele onderdelen waren niet bij het pakket geleverd (handleiding en ophangsysteem voor kleurlamp). Deze werden na een mailtje vlot nageleverd.

snelle en vriendelijke service. We zijn zeer tevreden over de aangekochte IR sauna !

systeem voor inhaken van de panelen, voorpaneel gleed zeer moeilijk in de uitsparingen van de zijwanden, enkel door er met een zware hamer op te kloppen zakte het voorpaneel op z'n plaats.

Nicole

Prima service en sauna!

Goede communicatie via mail en telefoon.

De instructies voor het in elkaar zetten van de sauna zouden wat uitgebreider mogen en aangepast worden op de gekochte sauna.