9.7/10

Peter Maes

Mooie showroom in Roeselare, waar je een duidelijk beeld krijgt van alle modellen.
Deskundige ontvangst.

Vlotte , snelle levering.

Handleiding wat duidelijker. Voor ons hoekmodel was er geen specifieke handleiding bij.
En we hebben veel vijzen over.

Dehouwer - van Boxel

Super duidelijke uitleg gekregen van een zeer vriendelijke verkoper(Eric). Zeer snelle en correcte levering door een eveneens zeer vriendelijke persoon die heel voorzichtig was met de materialen die...

Prijs - kwaliteit zeer goed

Dekens

Supersauna is super. Goede informatie, snel antwoord op je vragen. Vriendelijk en betrouwbaar.

Goede service, snelle levering.

Eric

Fijne ontvangst in de winkel en precies het goede product gekozen met/door deskundig advies, het werd allemaal duidelijk voor ons en de keus was daardoor makkelijk, top.

duidelijk advies in deze wereld van onduidelijk heden voor een leek

afhandelen van het levering zou wel wat meer aandacht mogen krijgen. Kreeg een beetje het gevoel van ...het is geleverd, volgende klant.....

Romain Declercq

Zeer goede ontvangst en een supersnelle levering.

op het eerste zicht is de prijs/kwaliteit zeer goed. Uiteraard moet het gebruik nog uitwijzen of onze koop werkelijk beantwoord aan uw beschrijving/publiciteit

een klein beetje meer uitleg bij de montagehandleiding: vb. front op tekening vermelden; waartoe de bijgeleverde schroeven dienen; = volgens mij kleine tekortjes.

Manolito Van Crombrugge

Super service, online bestelling geplaatst, levering binnen termijn. Sauna zelf geplaatst. Zou ik zeker aanraden aan anderen

patrick

Heel correcte bedrijf ,ik heb de sauna zelf niet geinstalleerd maar werd met hart en ziel verricht door één van Uw medewerkers

Ik was heel verbaasd in een koude omgeving werd de temperatuur gehaald van mijn combisauna,dus een teken van goede isolatie

Doordat alles vlot verlopen is heb ik geen verbeterbare voorstelen

Super ontvangst in Veenendaal, goede uitleg, alle tijd ook om zelf rond te kijken

Afeleveringsservice, prima ! Goede benadering van tijdstip van aflevering, Super!

Een Nederlandse beschrijving om de sauna te monteren, het enige minpuntje, beschrijving montage in het Engels en niet altijd even duidelijk!

Super Sauna geeft goede informatie.

Geven goede informatie en reageren snel.

C.v.d.Aa

Correcte levering .
Levering 14 dagen eerder als afgesproken.
Goede uitleg door verkoper.
De naam SUPERsauna doet zich eer aan
SUPERRRRR.

Zeer goede product informatie