Van Herck

Zeer vriendelijke professionele service

Veel keuze in soorten IR—cabines van klassiek tot modern. Zeer vriendelijke verkoper en installateur. Levering volgens afspraak op tijd. Geven zeer goede uitleg...

Schuren

Goede uitleg in de winkel in Vlierden ontvangen. Makkelijk te monteren en product werkt naar verwachting.

Goede uitleg

Bestelling compleet in 1 keer leveren

Patrick Patten

Wij hebben een mini barrelsauna gekocht bij SuperSauna in Vlierden. In Vlierden hebben wij super goede uitleg gekregen van Erik Raijmakers en er stonden genoeg modellen opgesteld om ze eens goed te... Wij hebben een mini barrelsauna gekocht bij SuperSauna in Vlierden. In Vlierden hebben wij super goede uitleg gekregen van Erik Raijmakers en er stonden genoeg modellen opgesteld om ze eens goed te bekijken.

Woensdag 29 juli werd deze sauna gebracht en in 1,5 dag tijd hebben wij die Barrelsauna samen opgebouwd. We kregen van Danny Kuijpers die ze opbouwt en levert van SuperSauna nog de nodige uitleg. Dat was natuurlijk super en erg fijn om te weten op welke details je moet letten.

Alle materialen waren méér dan ruim aanwezig, inclusief een goede omschrijving en de nodige RVS schroeven met schroefbitjes. Dus de bouw ging voorspoedig en het is goed zelf te doen als je handig bent.

Erik en Danny, nog bedankt voor de goede en fijne service................nu nog wachten op een koude winter ;-)

Groetjes Beata en Patrick,

Alle afspraken netjes en op tijd nagekomen. Super compleet en degelijk bouwpakket inclusief beschrijving als je de opbouw zelf doet.

Ik zou er geen weten.

Gerard Vogelzang

Zeer tevreden over de hulp bij het uitzoeken en kopen van een buitensauna in Vlierden. Uitleg over sauna in elkaar zetten ook top. Sauna werd na koop 6 weken later thuis keurig thuis afgeleverd... Zeer tevreden over de hulp bij het uitzoeken en kopen van een buitensauna in Vlierden. Uitleg over sauna in elkaar zetten ook top. Sauna werd na koop 6 weken later thuis keurig thuis afgeleverd door de bezorger. Ook telefonische vragen over het in elkaar zetten van de sauna werden professioneel beantwoord.
Een aanrader om bij SuperSauna een sauna te kopen.

Goede uitleg, klant vriendelijk

Nvt

Fam. Vanden Bussche

Wij kochten de infrarood Valero in Roeselare. Heel vlotte service. Netjes geleverd binnen de voorgestelde leveringstermijn. Ook de telefonische contacten verliepen heel goed. Ik had 2x Roy aan de... Wij kochten de infrarood Valero in Roeselare. Heel vlotte service. Netjes geleverd binnen de voorgestelde leveringstermijn. Ook de telefonische contacten verliepen heel goed. Ik had 2x Roy aan de lijn. Die was zeer vriendelijk en behulpzaam. Nu kunnen we van onze cabine beginnen genieten!

Heel vriendelijk. Komen stipt afspraken na.

Lisette van Bree

Wij hebben de infrarood Valero gekocht voor in huis. Wat een fijne sauna. Als je wat last hebt in kleine ruimtes is deze moderne sauna helemaal top. Goede voorlichting in de winkel in Vlierden

Goede voorlichting, ruime keuze

nee

KineDelva

Na veel rondkijken en info verzamelen voor een IR cabine, bij SuperSauna terecht gekomen. Tot op heden correcte info en service.

overzichtelijke website, goede uitleg ter plaatse en afspraken worden nagekomen

demo video voor de instalatie?

Henk Krols

Sauna pod gekocht voor buiten.Na een grondige zoektocht ben ik uitgekomen bij Supersauna. In de showroom in Vlierden prima geadviseerd om tot de juiste keuzes te komen. Ik kon niet wachten tot de... Sauna pod gekocht voor buiten.Na een grondige zoektocht ben ik uitgekomen bij Supersauna. In de showroom in Vlierden prima geadviseerd om tot de juiste keuzes te komen. Ik kon niet wachten tot de levering zou plaatsvinden. Precies volgens afspraak alles afgeleverd. Nu aan de slag om het bouwpakket in elkaar te zetten. Op zichzelf al een leuke klus.

Gemak om zelf voor een bezoek aan de showroom al een goed beeld te vormen wat je allemaal nodig hebt.

Bereikbaarheid was niet altijd best omdat je op drukke momenten op vestiging in België terecht komt.

Elvira Hogerhorst

Enorm tevreden over de complete en perfecte service van Super Sauna. We hebben onze pod sauna in Veenendaal besteld. Werden vriendelijk en goed geholpen. Ook tussentijds contact via de mail ging... Enorm tevreden over de complete en perfecte service van Super Sauna. We hebben onze pod sauna in Veenendaal besteld. Werden vriendelijk en goed geholpen. Ook tussentijds contact via de mail ging super fijn. Er wordt direct antwoord gegeven op onze vragen.
Dank je wel allemaal... we hebben de sauna in elkaar gezet .... en nu genieten!

Perfecte service

Nederlandse handleiding

karin van elswijk

Duidelijk via de telefoon ons geholpen

goede bereikbaarheid en nakomen van afspraken

wij hebben gebeld omdat we de montageinstructie niet konden vinden, deze bevond zich onder het stofdeksel aan de bovenzijde van de sauna, maar daarvoor moesten wij wel vier schroeven losdraaien,... wij hebben gebeld omdat we de montageinstructie niet konden vinden, deze bevond zich onder het stofdeksel aan de bovenzijde van de sauna, maar daarvoor moesten wij wel vier schroeven losdraaien, misschien iets duidelijker vermelden?