Roosens Patrick

Zeer goed, en heel vriendelijk

De verkoper is heel gedienstig, en geeft professionele uitleg, zeker een aanrader om met hem te handelen (adviseur Thanwat Vranken in Roeselaere )

Voor de mindere handige "harry's" meer uitleg geven in de montage brochure; bv "nano carbon rooster" dient weggenomen te worden bij het installeren van de zitbank. Het paneel onderaan heb ik... Voor de mindere handige "harry's" meer uitleg geven in de montage brochure; bv "nano carbon rooster" dient weggenomen te worden bij het installeren van de zitbank. Het paneel onderaan heb ik gefixeerd met een extra lat en een houten wig zodat het paneel stabiel werd. Voor het fixeren en plaatsen van de "magneetsluiting" dient er een afstandstuk van 5 millimeter gezet te worden om de opening bovenkant van de deur te overbruggen en de contactplaat voor de magneet te lijmen.

Verscheure Bart

Goede service, levering

Voldoende uitleg gekregen bij de aankoop van de sauna. Heel vriendelijke chauffeur. Mooi op tijd verwittigd geweest wanneer men er ging zijn voor de levering. Doordat onze bankkaart voor één of... Voldoende uitleg gekregen bij de aankoop van de sauna. Heel vriendelijke chauffeur. Mooi op tijd verwittigd geweest wanneer men er ging zijn voor de levering. Doordat onze bankkaart voor één of andere reden toch niet werkte, kregen we de toestemming om dit via overschrijving te doen. Bedankt alvast hiervoor!!

Niet echt iets op aan te merken

Nicole Kronenburg

Supergoed

Communicatie, contact, afgesproken levertijden

recentere handleiding voor installatie meeleveren. De handleiding in de doos kwam niet helemaal overeen voor het model wat ik gekocht had. Met logisch nadenken kom je wel heel ver. Op internet vond... recentere handleiding voor installatie meeleveren. De handleiding in de doos kwam niet helemaal overeen voor het model wat ik gekocht had. Met logisch nadenken kom je wel heel ver. Op internet vond ik later wel een goede handleiding (met name voor de installatie van de deur).

Koldeweij

Goede service en de sauna is prima afgeleverd.

Bij aflevering belde ze een half uur van tevoren dus konden we er rekening mee houden. Hoe laat ze er waren.

We zijn goed en correct voor gelicht .dus prima

Wolfs

Aankoop verloopt volgens afgesproken termijn. Tip top in orde !

Super vriendelijke verkoper. We kregen meer dan voldoende uitleg en advies.

De uitleg om de sauna in elkaar te zetten, zat tamelijk goed verstopt. Misschien dat dit iets beter gecommuniceerd had kunnen worden.

bams dirk

Redelijk

goede prijzen

leveringstermijn houden,heb 10 weken moeten wachten

Barbara Westerhof

We zijn heel blij met de sauna; het advies, de ontvangst in de showroom, de snelle levering en de service achteraf.

Bij het in elkaar zetten bleek het plankje (waar je het waterglas op kan zetten) gebarsten. Er werd meteen een nieuw plankje opgestuurd! TOP service.

De locatie Balkbrug heeft wat onderhoud nodig. Knap dat jullie er nog zo'n mooie showroom van hebben kunnen maken.

Monique Strack van Schijndel

We werden erg vriendelijk en kundig geadviseerd. Hebben zelfs in de showroom in onze kleding de sauna mogen ervaren. Dat was een “super” ervaring.

Goede uitleg, zelfs filmpjes en duidelijke adviezen.

Eigenlijk niet

Sam

We kregen een duidelijke uitleg tijdens onze aankoop en ook na de aankoop konden we steeds bij supersauna terecht voor vragen. Ze antwoorden ook steeds snel op mails.

Snelle communicatie

De gebruikshandleiding is dezelfde voor verschillende types sauna waardoor deze niet altijd 100% klopt. Mits een beetje logisch denkvermogen is het alsnog simpel om de sauna zelf te bouwen.

John en Irma Verlaan

Na wat strubbelingen over de levertijd van onze infrarood sauna, hebben ze zodra het binnen toch heel snel geregeld en geleverd. Heel fijn teamwerk van ze.
Chauffeur mooi op tijd en netjes...
Chauffeur mooi op tijd en netjes binnen gezet.
Van het weekend gemonteerd en gaat heel vanzelf in elkaar ,je hebt bijna de duidelijke gebruiksaanwijzing niet nodig.
Gaan er nu van genieten. Super mooi en een echte aanrader.
Dank team Supersauna!!

Duidelijke website en nadat we toch even in de showroom gekeken heb heel goed geholpen door de verkoper.

Zo fijn zijn als je op de hoogte gehouden wordt als levertijd uitloopt.