W.Chou

Zeer goede ervaring

Duidelijke uitleg over sauna en gebruik

In de winkel was het behoorlijk druk (Veenendaal)
Slim van de verkoper om een groep klanten te gelijk uitleg te geven over sauna en gebruik / mogelijkheden die er zijn.

A. Pranger

Goede en deskundige adviezen in de vestiging in Veenendaal. Niet opdringerig maar eerlijke informatie over de mogelijke sauna's. Duidelijke uitleg over de diverse mogelijkheden en toepassingen.... Goede en deskundige adviezen in de vestiging in Veenendaal. Niet opdringerig maar eerlijke informatie over de mogelijke sauna's. Duidelijke uitleg over de diverse mogelijkheden en toepassingen. Uiteindelijke keuze gemaakt zonder het gevoel dat we ergens naar toe zijn gepraat.

Duidelijke en heldere uitleg en ruime keuze. Vriendelijke en behulpzame medewerker in Veenendaal.

De instructie / handleiding voor de montage van de sauna is niet overal even duidelijk.

Starkenburg

Goede informatie op de website, maar ook in het filiaal te Balkbrug. De aldaar werkende infraroodsauna was ook onze keuze en de adviseur vertelde ons, dat we beter niet 2 full spectrum stralers... Goede informatie op de website, maar ook in het filiaal te Balkbrug. De aldaar werkende infraroodsauna was ook onze keuze en de adviseur vertelde ons, dat we beter niet 2 full spectrum stralers konden nemen; i.v.m. de intense hitte op de rug. Het was beter om een enkele te nemen, zodat je nog kon ruilen van zitplaats (voor de Intence-straler). We konden dit inderdaad ter plekke ervaren.
Het zelf-monteren is een fluitje van een cent en duurt inderdaad ca. 1 uur. Wel moet bij het plaatsen van de vierde front-wand iemand binnenin staan, omdat niet direct volledig naar beneden zakt, omdat hij op de vloerplint blijft hangen (zie video). Je moet dus het front-paneel aan de onderkant even een extra zetje naar voren geven en dan valt alles op zijn plaats en kun je de kap plaatsen.

Informatie op internet en in de showroom.

Bij het verwisselen van de Intence-straler en de Full Spectrum-straler kon ik de draad zo uit het kroonsteentje trekken (foei) ! Bovendien lag hier veel zaagsel onderin de sparing.
Omdat er...
Omdat er geen speling in de maatvoering is, moet het voorste paneel van onderen en van binnenuit naar voren gedrukt worden, om het paneel tot op het vloerpaneel te laten zakken. Hij blijft anders op de plint van de vloerplaat staan.

Familie Philipsen

Goede uitleg gekregen in de winkel

Goede uitleg en vlotte afhandeling

alles was perfect

Kamps

Goede samenwerking

Luisteren naar de klant. Ook als er dingen niet goed gegaan zijn, denken ze mee over een oplossing.

De check van de bestelling online. De nummers lijken veel op elkaar!

Stefan Kruis

Omdat de oplevering van het appartement wat langer op zich liet wachten, heeft even geduurd voor ik de bestelde Sauna kon afroepen en er daadwerkelijk van kan genieten. SuperSauna heeft zich aan... Omdat de oplevering van het appartement wat langer op zich liet wachten, heeft even geduurd voor ik de bestelde Sauna kon afroepen en er daadwerkelijk van kan genieten. SuperSauna heeft zich aan haar afspraken gehouden en het plaatsen van de Sauna is keurig netjes verlopen. Fijn en rustig personeel. Ze nemen de tijd bij het opbouwen en leggen alles goed uit. Ook het meenemen van het afval keurig verzorgd.

Vakbekwaamheid en vriendelijk personeel

Contact met planning.

Tom

Correcte levering en kwalitatieve sauna maar bijgeleverde montagehandleiding laat te wensen over.

Degelijke sauna qua constructie, alles geleverd op tijd en volgens afspraak.

De montagehandleiding van de Valerio infraplus 95 kwam helemaal niet overeen met het door ons aangekochte model. Het betrof een generieke handleiding voor allerhande andere sauna’s. De montage van... De montagehandleiding van de Valerio infraplus 95 kwam helemaal niet overeen met het door ons aangekochte model. Het betrof een generieke handleiding voor allerhande andere sauna’s. De montage van het zitbankjenlukt niet als je 1 van de 2 zijwanden terug demonteerd en de glazen deur mooi in het kader zetten heeft ons ettelijke uren gekost omdat we zelf moesten uitvissen hoe deze klus te klaren. Een gedetailleerde video per model zou ons veel tijd bespaard hebben.

Henk Bijsterbosch

Hartverwarmend

Video’s met duidelijke uitleg

Video waarin uitleg wordt gegeven over vervanging stralers

Franssen - van Moll

Wat een service en wat een goede uitleg. Heel vertrouwt. Ik zou het iedereen aanbevelen die een sauna aan wil kopen.

Heel duidelijk

Geen. Zijn zeer tevreden

Peterjan de Jongh

Super afgeleverd goed uit gelegd

Geen vooruit betalen goed in mekaar gezet

Alles