Ardt.nu

Super ervaring denken echt met je mee!

Carlijn Beschermen

De order was op tijd, mooi gedrukt! Alles op tijd. Plus punt voor aardige contact en hulp met bestellen.

Franta

Wij hebben op laatste moment bestelling geplaats, bestelling was echt snel geleverd, wok zijn echt blok mee. Bedankt 👍

Stefan

Super tevreden hoe mijn bidons hier bedrukt zijn.
Super tevreden hoe mijn bidons hier bedrukt zijn.
Ik vond het heel fijn om eerst een (digitale) proefdruk te ontvangen. Hierdoor zag ik dat het resultaat toch net anders zou zijn dan ik mij had voorgesteld. Met de vlotte assistentie van Jana was dit zo gefixed, waardoor het eidresultaat perfect naar wens was.
Dit is mijn nieuwe adresje voor promotie materiaal!

Klaas van zandschulp

Deze mensen snappen het gewoon, kwaliteit en snelheid.
Borduring laten uitvoeren op sweaters, geen dikke bobbel aan de binnenzijde van de sweaters. Strak en mooi, mijn dank is super groot.

Reactie Super-snel:

Heel erg bedankt voor mooi beoordeling:)
Wij zijn er blij mee:)

AEF Immo

Vlotte communicatie en mooi product!

Reactie Super-snel:

Heel erg bedankt voor mooi beoordeling:)

tamigo

We zijn klant

Beste Kelly,
Wat fijn om te horen. Goed om jullie erbij te hebben en tot snel!
Gr. het team van Super-Snel

Mr.gyoza

Kwaliteit van de producten en logo bedrukkingen met borduurwerk zowel zeef is heel laag

Reactie Super-snel:

Wat vervelend om te horen dat u een minder goede ervaring hebt aan onze service. Dit is nooit onze bedoeling geweest.
Kunnen wij u helpen met een oplossing?

VTG Beton BV

Tassen super snel geleverd, klacht direct verholpen Prima bedrijf

Reactie Super-snel:

Fijn om te horen dat er een goede oplossing is gekomen op het probleem. We zien u graag snel weer terug.