Gil Hypotheken en Verzekeringen BV, Emilio Gil

Aanrader, wat een goede service en voor groepen resevering het beste wat je kan krijgen.

Ieder jaar blijft het een grote puzzel voor deze medewerkers om al die dagen maar weer goed gevuld te krijgen en te voldoen aan de wensen van de klant.

We gaan dit jaar voor de 15e keer mee met de 2 bussen vanuit Twente naar Ahoy en zoals we al 15 keer hebben meegemaakt, alles is op en top geregeld door dit team.

Wil je wat leuks organiseren voor je vriendengroep, familie, personeelsvereniging of sportclub, neem contact met ze op en ze denken met je mee. Alles kan geregeld worden als je busvervoer erbij boekt. Zelfs drank in de bus, onderweg een diner tot en met.

Succes met je reservering en geniet

Vrienden van Amstel Live al sinds 2009, inmiddels de 15e keer met 141 personen

Kimberley

Super. Alles was goed geregeld van begin tot eind (het hotel,parkeren alles eigenlijk). En als je iets wou weten of net als ons in de file stond konden we Stephanie bellen en die regelde dat we de... Super. Alles was goed geregeld van begin tot eind (het hotel,parkeren alles eigenlijk). En als je iets wou weten of net als ons in de file stond konden we Stephanie bellen en die regelde dat we de rondleiding alsnog konden volgen

Nederland Duitsland in Sittard

Veronique Leenders

Best goed

OranjeLeeuwinnen Fan Experience

Gerard Kootstra

Leuk en goed verzorgd, ook goede en snelle informatie vooraf

Leeuwinnen vs Duitsland

The living one

Super

Leeuwinnen

Mel,Tess,Sabine en Janne

Van begin tot eind super geregeld.voor een leuk bedrag.
Zelfs bij het inschrijven top service.
Wij waren met z'n 4 tjes en we zouden het zo weer doen
De rondleiding door fortuna...
Van begin tot eind super geregeld.voor een leuk bedrag.
Zelfs bij het inschrijven top service.
Wij waren met z'n 4 tjes en we zouden het zo weer doen
De rondleiding door fortuna sittard stadion door de vrijwilligers zo enthousiast.

Oranje leeuwinnen FAN EXPERIENCE

remco.derksen@nl.abb.com

Zeer goed geregeld en fijne contacten

VVAL

Judith van Westerlaak

De afgelopen jaren hele goede ervaringen naar de vrienden van amstel

Vrienden van Amstel

Jose