Florian

Goede producten. Mooi uiterlijk alleen een beetje aande dure kant.
Wel een welkom actie maar daarna geen interessante aanbiedingen meer gehad.

Saskia

Goed. Prima product, snelle levering, duidelijke website. Hogere prijs, maar goede qualiteit.

Goed product!

Mitchell

Ik heb een product van mijn vriendin gekregen. Classic proteïne , en ik heb zelf pas een warrior proteïne product gekocht.

Snelle levering en goede smaak en dikte van het product maakt het prima. Ook heb ik bij andere merken vaak last van uitslag maar door de plantaardige samenstelling van jullie product ervaar ik tot... Snelle levering en goede smaak en dikte van het product maakt het prima. Ook heb ik bij andere merken vaak last van uitslag maar door de plantaardige samenstelling van jullie product ervaar ik tot nu toe geen last.

Hugo

Ordered 2 products, I am quite content with it and use it everyday.

Not alot of companies offering such high quality vegan organic protein blend on the market.

H. Peters

Duidelijke website, snelle afhandeling van order.

Duidelijke website, snelle afhandeling van order.

Het pakketje kwam bij een ander adres aan dan we hadden opgegeven en de inhoud was ook niet helemaal wat we besteld hadden.

Goed verpakt.

D van Weelden

Helaas is die niet zo goed. Na een week nog geen bericht dat m'n bestelling is verzonden (track&trace geeft aan dat verzending verwacht wordt maar nog niet bij Post.nl is).
Helaas ook geen...
Helaas ook geen reactie op mijn email met de vraag of het e.e.a. nagekeken kan worden :-(

Goeie producten, maar service laat te wensen over.

BvdB

Proteine van Sunwarrior gekocht van 750 gram en inhoud was netto 500 gram. fraude?

nieuwe potten verstuurd

Lysette Knippers

Makkelijke website, goede producten

Voor mij is het belangrijk dat er geen troep in de producten zit, en dat er bij de productie ook aan het milieu wordt gedacht.
Sinds een half jaar leven we "plant-based" , dus moeten ook de...
Sinds een half jaar leven we "plant-based" , dus moeten ook de whey-shakes vervangen worden door plantaardig eiwit.
Die van SunWarrior is nog lekker ook.

R.Renat

Is de eerste keer dat ik een product bij Sunwarrior NL besteld. Mijn bestelling is nog niet binnen, dus verder kan ik niks meer vertellen.

Goede beschrijving van de product.