Het pakketje kwam bij een ander adres aan dan we hadden opgegeven en de inhoud was ook niet helemaal wat we besteld hadden.

Goed verpakt.

D van Weelden

Helaas is die niet zo goed. Na een week nog geen bericht dat m'n bestelling is verzonden (track&trace geeft aan dat verzending verwacht wordt maar nog niet bij Post.nl is).
Helaas ook geen...
Helaas ook geen reactie op mijn email met de vraag of het e.e.a. nagekeken kan worden :-(

Goeie producten, maar service laat te wensen over.

BvdB

Proteine van Sunwarrior gekocht van 750 gram en inhoud was netto 500 gram. fraude?

nieuwe potten verstuurd

Lysette Knippers

Makkelijke website, goede producten

Voor mij is het belangrijk dat er geen troep in de producten zit, en dat er bij de productie ook aan het milieu wordt gedacht.
Sinds een half jaar leven we "plant-based" , dus moeten ook de...
Sinds een half jaar leven we "plant-based" , dus moeten ook de whey-shakes vervangen worden door plantaardig eiwit.
Die van SunWarrior is nog lekker ook.

R.Renat

Is de eerste keer dat ik een product bij Sunwarrior NL besteld. Mijn bestelling is nog niet binnen, dus verder kan ik niks meer vertellen.

Goede beschrijving van de product.

H.

Snel geleverd en in goed orde ontvangen. Wel vreemd dat ik direct na mijn bestelling e-mail ontvang (op naam) van Unlimited Health?

Uitgebreide keuze in betaalmethodes en korting bij grotere aantallen

Eva

Ik vind het product erg goed. Verder bedrijfsmatig precies goed, geen verdere opmerkingen. Overall erg tevreden

Mooie website met duidelijke informatie. Goed product tegen een goede prijs. Snelle levering

Reinhilde

Heel snelle levering. Duidelijke informatie op de website. Lekkere producten.

Sandy

Super produkt en snelle levering!

- Goed produkt
- Online de goedkoopste
- Snelle levering

Bernadette De Clerck

Zeer vlot en correct

Snelle reactie op de mails