Esther van Herpen

Groot aanbod en snelle levering

De meest natuurlijke bronnen voor alle producten

Dinsdag besteld, werd woensdag al bezorgd

Tast

Kwaliteit producten

Edgar van ES

I like the products but has not deliverd last order

flavour

Sunwarrior

Betrouwbaar en snel bedrijf

Goede website ,snel geleverd

Lynn Geelen

Correct en snelle levering, tevreden klant

Mitch van den Akker

De samenwerking met postnl in Breda was meer dan waardeloos.
De samenwerking met postnl in Breda was meer dan waardeloos.
pakket aan andere kant Breda afgegeven. Voor iemand zonder auto onbereikbaar. Terwijl AH of ander punt aan overkant van de straat ligt.

product zelf goed

Prima prijzen en verzending maar ik begrijp niet waarom ik ongevraagd een gigantische 'made in India' tas mee heb ontvangen die vanwege zijn samenstelling niet gerecycled kan worden en dus alleen... Prima prijzen en verzending maar ik begrijp niet waarom ik ongevraagd een gigantische 'made in India' tas mee heb ontvangen die vanwege zijn samenstelling niet gerecycled kan worden en dus alleen maar in een verbrandingsoven of op een stort terecht zal komen. Er staat dan nog eens "nourish and transform the planet" op.. Alles behalve doordacht en niet consistent met de identiteit die Sunwarrior Nederland probeert aan te nemen.

Duidelijke website, goede prijzen, verzending op tijd.

Reactie Sunwarrior Nederland:

Dank voor uw reactie. De Sunwarrior Tote Bag is biologisch afbreekbaar en gemaakt van jute, een natuurlijke, milieuvriendelijke vezel. Deze handgemaakte tassen zijn afkomstig van het vrouwenbedrijf... Dank voor uw reactie. De Sunwarrior Tote Bag is biologisch afbreekbaar en gemaakt van jute, een natuurlijke, milieuvriendelijke vezel. Deze handgemaakte tassen zijn afkomstig van het vrouwenbedrijf Baskets-and-Bags, dat diversiteit steunt en een deel van de winst aan liefdadigheid doneert. De jute tas gaat lang mee en heeft bij afscheid een minimale impact op het milieu.

Edith Bijnen

Snel geleverd. Mooie producten.

Prima biologische, vegan producten. Heel blij mee!

Joris Janssens

Goede communicatie geweldig product