Informatie over verloop order
8.3/10

Ricardo Weemhoff

Snel de bevestiging ontvangen en snel geleverd. De producten waren ook zorgvuldig verpakt.

Super kwaliteit en erg lekker. Voor mij een perfecte basis en vulling tijdens het ontbijt. Het geeft mij genoeg voeding om makkelijk 6-8 uur daarna door te gaan!

Misschien meer interessante hint/tips voor het maken van ontbijt/lunch/diner recepten in combinatie met Sunwarrior producten.

Voornamelijk simpele en snelle. Één van mijn eigen recepten is 200gram kokosyoghurt van elk een eetlepel zonnebloem en pompoenpitten en een eetlepel chia en lijnzaad. Lading kaneel en ontbijt is klaar!

Graag zal ik wat meer promotie mail willen ontvangen waar Sunwarrior aan deel neemt. Yoga, fitness, vegan food, health, lifestyle events. Wat doen jullie nog meer buiten een mooi product verkopen! Promote het! Want voor mij is dit één van de meest fijne proteïnen wat ik ooit heb gebruikt. Ik blijf zeker klant.

Prima kon allles vinden

Leveringssnelheid

DD

Mooi bedrijf!

Terminologie beter uitschrijven

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Dit zou in eerste instantie afgelopen zaterdag komen. Toen maandag en het is er nog steeds niet

Heel goed. Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van ke bestelling

Geen verbeterpunten

Marien

Stoppen met deze manier van enquêteren. We hebben veel te danken aan Amerika maar deze manier van beoordelen moeten we allemaal mee stoppen. Als eenieder gewoon zijn werk serieus neemt is er niks aan de hand en dit hele proces ook overbodig.

Peter

Geweldig produkt en goede service peter uit alkmaar

Service is goed

Dennis

Ben zeer tevreden met de Service van Sunwarrior Nederland,veel keuze in producten, snelle levering, overzichtelijke Website.

Via website producten besteld.

Ik heb nu de sunwarrior naturel gekocht, had liever de vanille smaak gehad, maar de was niet op voorraad.