Paul Moors

Snel en correct

Snelheid en klantvriendelijkheid

Sandra

Geweldig innoverend bedrijf, Zeer servicegericht, Top-producten en mooie aanbiedingen!

Leuke medewerkers die Meedenkend, oplossingsgericht en servicegericht zijn!

Bianca

Door te zoeken op biologische maaltijdshakes kwam ik bij SunWarrior terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar was tevreden over het feit dat ze vegan, glutenvrij en non-gmo zijn (en nog veel meer... Door te zoeken op biologische maaltijdshakes kwam ik bij SunWarrior terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar was tevreden over het feit dat ze vegan, glutenvrij en non-gmo zijn (en nog veel meer maar dit waren voor mij belangrijke voorwaarden). Ik heb de Illumin8 besteld, zowel een grote pot vanille als een kleine pot chocolade. Die laatste was afgeprijsd ivm beperkte houdbaarheid. Nu weet ik niet of het produkt in kwaliteit al achteruit was gegaan, maar ik vind de chocoladesmaak nogal muffig en kartonnig. Jammer. Ook blijven er in een shakebeker nog veel klontjes over. Dus ik maak de shake met een mixer. Gaat beter. De vanille heb ik nog niet geprobeerd.

Hele snelle levering. Potten goed verpakt. Netjes.

Anne

Very good experience - even in Dutch I don't understand. 😁

simple and fast.

Domenico Di Biccari

Prodotti di altissima qualità ad un prezzo giusto

Livraisons toujours parfaites.

Qualité, rapidité.

marjoleine

super snelle levering alle heel duidelijk en overzichtelijk! Dank je wel.

Goede service en snelle levering. Fijne website.

Snelle levering, duidelijke website, goede producten !

Top bedrijf! Ze verkopen naar mijn mening echt de beste proteine shakes op de markt. Ik heb er al heel veel gehad, maar de sunwarrior blend biologisch naturel is toch de creme de la creme. Meestal... Top bedrijf! Ze verkopen naar mijn mening echt de beste proteine shakes op de markt. Ik heb er al heel veel gehad, maar de sunwarrior blend biologisch naturel is toch de creme de la creme. Meestal zit er een vieze nasmaak bij vegan shakes (met een neutrale smaak), maar als ik deze shake met een banaan mix dan is het echt genieten. Top quality!

Producten zijn echt van hoge kwaliteit