Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Cees van den Akker

Perfecte vakmensen die weten waar ze over praten. Ze waren volgens afspraak vanochtend hier, alles bekeken en gestart met hun werkzaamheden. Ik had mijn oprit open gegooid omdat er twee kabels... Perfecte vakmensen die weten waar ze over praten. Ze waren volgens afspraak vanochtend hier, alles bekeken en gestart met hun werkzaamheden. Ik had mijn oprit open gegooid omdat er twee kabels gelegd diende te worden, één voor de zonnepanelen en één extra groep voor in de garage. Alles werd netjes afgewerkt en zit er zeer netjes uit, iets om met trots te laten zien!!!

Beste Cees en Liesbeth,
Voor klanten zoals jullie zetten we uiteraard graag een stapje extra! Jullie hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.

Marleen van Heeswijck

Reactie Sunneroo:

Dank voor het beoordelen van Sunneroo en mocht u nog vragen hebben dan staat onze vriendelijke support altijd voor u klaar.
Met zonnige groeten,
Roos

Keulen

Zeer tevreden

Beste John,
Onwijs bedankt voor de goede woorden en nog veel plezier gewenst van de zonnepanelen!

Vd velden

Jo

Beste Jo,
Hartelijk dank voor de beoordeling, waarderen we enorm!

Brian en Anneke

Beste Brian en Anneke,
Hartelijk dank voor het schrijven van de beoordeling. Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we helpen u graag.

marianne Strijbosch

Professioneel en klant gericht

Erik. Wanders

Goed. Professioneel en degelijk

Best Erik,
Vriendelijk bedankt voor de review! Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we helpen u graag.

Paul

Positiv

Reactie Sunneroo:

Beste Paul,
Fijn dat u de ervaring met Sunneroo als positief heeft beoordeeld, dat horen we uiteraard graag.
Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we...
Beste Paul,

loo