Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Rick Bons

Goed, tevreden klanten

Beste Rick,
Wat goed om te horen! We gaan ervoor zorgen dat u ook in de toekomst tevreden blijft.
Beste Rick,

Jansen T

Uitstekend, de klantreis ervaar je volledig.

Reactie Sunneroo:

Onwijs bedankt voor de goede woorden en nog veel plezier gewenst van de zonnepanelen!

Ralph Hunnekens

Zeer prettig

Beste Ralph
Wat fijn dat u de ervaring met Sunneroo als zeer prettig heeft ervaren!
Met...
Beste Ralph
Wat fijn dat u de ervaring met Sunneroo als zeer prettig heeft ervaren!

Maessen

Uitstekend verzorgd van begin tot eind.

Geachte mevr. Maessen,
Dank voor de goede woorden en wat fijn om te horen wat we het goed verzorgd hebben, daar doen we het voor!
Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd...
Geachte mevr. Maessen,

Jeroen Veraa

Helemaal tevreden

Beste Jeroen,
Beste Jeroen,
Wat prettig om te horen dat u zo tevreden bent! We zullen ervoor zorgen dat u dit ook blijft. Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we helpen u graag.

Cees van den Akker

Super perfecte afwerking!!

Beste Cees,
Dank voor de goede woorden. Met een goede afwerking proberen we inderdaad dagelijks hert verschil te laten zien bij onze klanten :)
Hartelijk dank voor het schrijven van de...
Beste Cees,
Hartelijk dank voor het schrijven van de review en beschrijven van hetgeen wat u prettig vond. Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we helpen u graag.

Ton Vermelis

Goed materiaal;
deskundige en vriendelijke installateurs;
er wordt echt naar de klant geluistered.

Beste Ton

H. Sandmeier

Tot nu toe tevreden

Geachte heer Sandmeier,
Geachte heer Sandmeier,
Hartelijk dank voor het beoordelen van Sunneroo en laten we deze tevredenheid doortrekken in de afterservice. Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we helpen u graag.

Sandra Roelofs

Van begin tot het eind een super ervaring.
Zowel bij het traject van de offerte en het huis bezoek tot aan het plaatsen door de 2 vakmannen door Dominik en Rens. Laat de zon maar gaan schijnen ;)

Beste Sandra,
Hartelijk dank voor de goede woorden en laat die zon inderdaad maar komen!

Cees van den Akker

Perfecte vakmensen die weten waar ze over praten. Ze waren volgens afspraak vanochtend hier, alles bekeken en gestart met hun werkzaamheden. Ik had mijn oprit open gegooid omdat er twee kabels... Perfecte vakmensen die weten waar ze over praten. Ze waren volgens afspraak vanochtend hier, alles bekeken en gestart met hun werkzaamheden. Ik had mijn oprit open gegooid omdat er twee kabels gelegd diende te worden, één voor de zonnepanelen en één extra groep voor in de garage. Alles werd netjes afgewerkt en zit er zeer netjes uit, iets om met trots te laten zien!!!

Beste Cees en Liesbeth,
Voor klanten zoals jullie zetten we uiteraard graag een stapje extra! Jullie hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.