Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Maurice Martens

Positief verrast door Sunneroo

Saskia Bruijnesteijn

Prima service

Beste Saskia,
Onwijs bedankt voor het schrijven van de review en laten we deze service voor u doortrekken tot ver na de afterservice. Laat die zon maar komen!

H. Meijer

Goed onderling overleg, harde werkers en alles keurig achterlatend met duidelijke instructies.

Beste Mevr. Meijer,
Dank voor de complimenten en heel veel plezier toegewenst van het zonnepanelen systeem.

Suzanne

Zeer goede afspraken en service

Reactie Sunneroo:

Onwijs bedankt voor de goede woorden, Suzanne! We gaan ervoor zorgen dat je een tevreden klant blijft bij Sunneroo.

Ron Vrinzen

Alle afspraken netjes nagekomen en uistekend geinstalleerd systeem

Beste Ron,
Laten we ervoor zorgen dat we dit in de after service vol blijven houden :)

Verstappen

Goed geregeld?

Beste meneer Verstappen,
Hartelijk dank het schrijven van de review en Dominik houdt de pot bier nog te goed ;)

Glenn

Ging allemaal snel, binnen 3 uur lag het erop.

Reactie Sunneroo:

Hartelijk dank voor de review Glenn, waarderen we enorm.
Namens het hele team wensen we je nog veel plezier van de zonnepanelen toe!

Jan

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, waarderen we enorm.
Mocht u nog ergens vragen over hebben dan kunt u ons altijd even bellen, we helpen u graag.

De Wit

Lange levertijd. Materialen niet op tijd binnen. Komen hun afspraken niet na. Communicatie zeer slecht.

Beste Bart de Wit / Artec Testnology,
Beste Bart de Wit / Artec Testnology,
We vinden het vervelend dat u ons onder druk probeert te zetten omdat u geldelijke compensatie eist in verband met de extra montagetijd door de huidige omstandigheden omtrent COVID-19 levertijden middels een 1-ster recensie.
Wij komen graag zo snel mogelijk bij u installeren, helaas heeft u zelf aangegeven de montage geen doorgang te willen laten vinden zonder dat we u een geldelijke compensatie bieden.
Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd,
Namens de directie.