Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

C.Koppens

Goed, netjes en vriendelijk afgewerkt

Hoi Koppens,
Fijn dat alles goed en vriendelijk voor u is verlopen. Dank voor het plaatsen van een review!

E kececi

Vandaag zonnepanelen laten plaatsen door sunneroo
Goede service en vriendelijke monteurs

Hoi Kececi,
Fijn dat u tevreden bent geweest met de montage. Dank voor uw review!

Rick Smit

Erg goed, duidelijk en snelle service

Hoi Rick,
Fijn dat de service voor u bevallen is. Dank voor uw review.

Jan Bos

Prettig

Hoi Jan
Fijn dat alles prettig voor u verlopen is. Dank voor uw review!

A.Strijbosch

Positief

Hoi Strijbosch
Fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad!

Mark van Kessel

Erg netjes !

Hoi Mark,
Fijn om te horen dat u alles netjes heeft ervaren. Dank voor uw review!

Slenaken

Zeer tevreden over advies, administratie en installatie, uitstekend werk verricht door vakmensen, afspraken worden nagekomen. Storingsoplossing helaas matig, firmwarebug in de omvormer werd niet... Zeer tevreden over advies, administratie en installatie, uitstekend werk verricht door vakmensen, afspraken worden nagekomen. Storingsoplossing helaas matig, firmwarebug in de omvormer werd niet onderkend en heb ik uiteindelijk zelf moeten oplossen.

Hoi Slenaken,
Fijn dat u over veel zaken tevreden was. Ook goed om te horen dat u zelf een probleem wist op te lossen. Dank voor uw review!

Irmo Keizer

Goed meedenkend in voortraject, matige en slordige installatie

Klerx

Slechte communicatie en service

Slechte communicatie en service

Na de offerte is er aangegeven dat de installatie in het derde kwartaal plaats zou vinden. Uiteraard begrijpelijk dat dit vanwege de situatie in de wereld zou uitlopen, maar vanuit Sunneroo geen enkel bericht of andere vorm van communicatie om ons op de hoogte te houden. Meerdere malen moeten bellen om te vragen naar de status
De installatie was in eerste instantie goed verlopen, dachten we. De monteurs zeiden dat alles in orde was. Ze hadden aangegeven dat er van 2 dakpannen een klein stukje was afgebroken, maar dat ze de bewuste dakpannen aan de zijkant hadden gelegd zodat we er makkelijk bij konden om ze te zijnertijd te vervangen, geen haast. Er werd niet gevraagd om reserve dakpannen (die hadden we). Helaas ontdekten we 2 maanden later een lekkage. We zijn het dak op gegaan en er bleek een groot gat te zitten. Er ontbraken 6(!) dakpannen. De monteurs hadden het zo achter gelaten. Uiteraard een klacht ingediend bij Sunneroo. Na 5,5 week wachten met ze gebeld en gevraagd wanneer er een reactie zou komen. De klacht is tijdens het gesprek kort gelezen en direct afscheept. Er werd niet naar ons geluisterd en medeleven getoond, geen excuses, helemaal niets. Ze vinden dat ze het zelf uitstekend hebben gedaan en niets fout hebben gedaan. Er wordt trots verteld over de service die ze anderen leveren, waarom krijgen wij die goede service dan niet? Zeer teleurgesteld in het gebrek aan service, begrip en communicatie.

Geachte Kara Klerx en Elvira Klerx-Megens,
Geachte Kara Klerx en Elvira Klerx-Megens,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent en ons opnieuw de schuld geeft omtrent de situatie rondom de gewenste schadevergoeding. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor u is. Om duidelijkheid te scheppen, hebben we het audiofragment van 15:30 opnieuw geanalyseerd en gesproken met onze betrokken monteurs. Hieronder vindt u een samenvatting van de situatie:
Ondanks twee herinneringen vóór aanvang montage heeft u geen reserve dakpannen aangeschaft voor uw 33 jaar oude dak. Hoewel u dit niet betwist, blijft u negatieve recensies over ons bedrijf plaatsen onder verschillende namen, met als doel een schadevergoeding te ontvangen. Deze is echter afgewezen door zowel uw opstalverzekeraar als door ons, vanwege een tekortkoming in de overeenkomst vanuit uw kant.
Tijdens de montage in Den Bosch zijn enkele dakpannen, door de te verwachten porositeit bij dakpannen van deze leeftijd, beschadigd geraakt. Wij hebben de beschadigde dakpannen verplaatst naar een toegankelijker gedeelte van het dak, zodat ze eenvoudiger te vervangen zijn.
U beweert dat we hebben gezegd dat het niet nodig is om de gebroken dakpannen te vervangen, maar wij betwisten dit ten zeerste. Integendeel, dakpannen zijn cruciaal voor de waterkerende laag van uw dak
Ten slotte heeft u ons aansprakelijk gesteld voor een lekkage, die om bovengenoemde redenen is afgewezen.
We betreuren de situatie en hopen dat deze uitleg enige duidelijkheid biedt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij u graag te woord om tot een passende oplossing te komen.

P.E.M. van den Eijnden

Meer dan uitstekend

Reactie Sunneroo:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling op Feedback Company! We stellen uw steun en vriendelijke woorden zeer op prijs. Het is altijd geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling op Feedback Company! We stellen uw steun en vriendelijke woorden zeer op prijs. Het is altijd geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.