Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Schreurs

Communicatie is bij ons niet naat wens geweest. Bij het intake gesprek, hebben we zitten wachten en zijn we niet gebeld dat de medewerker die zou komen ziek was. Vervolgens heeft het 11 maanden... Communicatie is bij ons niet naat wens geweest. Bij het intake gesprek, hebben we zitten wachten en zijn we niet gebeld dat de medewerker die zou komen ziek was. Vervolgens heeft het 11 maanden geduurd voor we weer wat hoorden ivm materiaal wat niet voorradig was(hier kunnen jullie niks aan doen) maar de communicatie omtrent deze zou beter kunnen. Zou fijn zijn als jullie tussentijds wat laten weten, wij hebben dit regelmatig zelf gedaan via mail. Telefonisch zeer slecht te bereiken, vaak bandje en dan wordt je afgewimpeld. Vervolgens is een groep van 4 engels sprekende mannen, uit polen. De zonnepanelen komen plaatsen, deze mannen waren zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam. Deze mannen hebben onze ervaring met Sunneroo weer omhoog gekrikt. Respect voor deze hardwerkende mannen, die de klant en hun eigendom met respect behandelen.

Steve Gee

Zeer positief

Angela bogers

Super goed

Maurice Martens

Erg blij met de geleverde service. Na op ons vorige adres ook Sunneroo te hebben benaderd voor het plaatsen van zonnepanelen, nu op ons nieuwe huis dit ook weer gedaan, omdat het de vorige keer zo... Erg blij met de geleverde service. Na op ons vorige adres ook Sunneroo te hebben benaderd voor het plaatsen van zonnepanelen, nu op ons nieuwe huis dit ook weer gedaan, omdat het de vorige keer zo goed beviel. Ook nu weer superservice. In eerste instantie een software-probleem op de omvormer. Hier kwamen ze in het weekend voor terug en vervolgens op dinsdag is het direct verholpen en werkte alles naar behoren. Kortom, opnieuw erg tevreden!

Gerrit ter Voert

Perfect geregeld allemaal

Margarita Breek-Reyes Malla

Goed advies, snelle comunicatie en service.

Jeu Smeets

Vriendelijke en vakbekwaame monteurs šŸ‘

Bastiaens

Zeer tevreden

Anita Verhagen

Zeer nette duidelijke uitleg over het gehele proces