Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Paul

Profesionale teams.

Gertjan van Gompel

Perfect geregeld

dekker

1e kennismaking adviesgesprek was prettig met duidelijke uitleg. Werkzaamheden werd volgens plan uitgevoerd. Werknemers vriendelijk en alles netjes opgeruimd.

Jasper Wammis

Erg tevreden en bedrijf die naar mensen luistert, juiste advies en deskundige installateurs. Complimenten

Stanislav

Goede service en snel(Perfect)ook prijs is prima.

Hoi Stanislav,
Dank voor je review! We zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde service.

Karel

Doen wat ze moeten doen

Hoi Karel,
Dat is precies wat we voor iedereen willen doen! Dank voor de review.

Frans

Heel goed!

Hoi Frans,
Dank voor de review! We zijn blij dat u tevreden bent.

Erik

Waardeloze planning met veel valse beloftes en geen enkele tegemoetkoming.
Waardeloze planning met veel valse beloftes en geen enkele tegemoetkoming.
De afspraak om de zonnepanelen te plaatsen is 4x opgeschoven vanwege allerlei zaken. Hier hebben we veel rompslomp door gehad met het regelen van vrije dagen en het verzetten van afspraken omtrent werk. Daarnaast hebben we een maand later onze zonnepanelen ontvangen.

Na herhaaldelijk onze klachten te communiceren werd hier geen gehoor aan gegeven en hoorden we tot anderhalve week daarna nog niets.

Er zijn veel valse beloftes gedaan en iedere keer werd “het beste team” gestuurd.

Daarnaast waren de mensen die kwamen nergens van op de hoogte. Zo kwam de elektricien zonder te weten dat de zonnepanelen niet werden gelegd, werd ik gebeld door werknemers dat ze eraan kwamen zonder dat er een afspraak was gemaakt en kwamen werknemers met alle materialen terwijl alles erop lag behalve de zonnepanelen.

Daarnaast hebben ze ons telefonisch aangegeven dat ze gingen schuiven met andere mensen die “toch al lang aan het wachten waren en zich toch niet druk maken om wanneer ze ze krijgen”. Zo ga je in mijn optiek niet netjes om met klanten.

Al deze klachten werden gecompenseerd met een dinerbon. Al onze ongemakken en de hoge kosten die hiermee gemoeid zijn staan totaal niet in lijn met deze tegemoetkoming.

Ik zou deze partij dus zeker niet adviseren. Alles oogt namelijk enorm amateuristisch. Het enige wat goed is geregeld zijn de gasten die ze inhuren om alles te plaatsen.

Geachte Erik Lauwen,
Geachte Erik Lauwen,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het uiten van uw ongenoegen. We stellen uw feedback zeer op prijs en willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de frustratie die u heeft ondervonden tijdens het proces van de plaatsing van uw zonnepanelen. We begrijpen volledig dat de noodzaak tot herplanning tot veel rompslomp en teleurstelling hebben geleid.
We erkennen dat er 2 maal sprake is geweest van het herplannen van de installatieafspraak door verminderde personele bezetting i.v.m. ziekte, wat heeft geresulteerd in het verzetten van uw persoonlijke en professionele verplichtingen. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het veroorzaakte ongemak. Het feit dat bij de eigenlijke montagedag de installatie is aangelegd met uitzondering van de panelen zelf op het dak had te maken met harde wind die veilig werken op het dak met panelen in de hand onmogelijk maakte. We snappen dat dit zeker na reeds 2 maal verzet te zijn niet uw voorkeur geniet maar rekenen op uw begrip om het feit dat we onze medewerkers graag veilig laten werken.
We begrijpen dat er ook sprake was van miscommunicatie en gebrek aan coördinatie tussen onze planner en de logistiek waardoor er bij terugkomst meer materialen zijn meegenomen dan nodig was. Gelukkig heeft dit geen invloed op het resultaat en liggen uw panelen inmiddels lekker te shinen in de zomerzon.
Het spijt ons ook dat u het gevoel heeft gekregen dat we uw klachten niet serieus hebben genomen. We willen benadrukken dat we uw zorgen zeer serieus nemen en dat we ons best doen om te leren van deze situatie, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Met betrekking tot uw verzoek om compensatie voor het verzetten van de installatie moeten wij u helaas teleurstellen. Ondanks dat we ons uiterste best doen om onze planning te realiseren, kunnen er altijd situaties van overmacht voordoen die dit verhinderen (denk aan ziekte, weersomstandigheden, vertraging in toelevering materialen). Wanneer de planning door externe factoren niet gehaald kan worden geeft dit geen recht op enige financiële vergoedingen en we zullen deze ook niet verstrekken. Het feit dat we u een cadeaubon hebben opgestuurd is puur een attentie om te laten zien dat we uw situatie serieus nemen.
We waarderen uw eerlijke feedback over de professionaliteit van ons team dat verantwoordelijk was voor de daadwerkelijke installatie. We zullen deze complimenten doorgeven aan hen, omdat we streven naar uitstekende service, zelfs als andere aspecten van onze dienstverlening tekort zijn geschoten.
Nogmaals, onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren en veel plezier gewenst van de installatie die er inmiddels op en top op ligt. We hopen dat u met de opgestuurde Dinercheque een heerlijk diner zult hebben en uw pijn wat verzacht is.
Team Sunneroo

Jos peeters

Zeer goed

Hoi Jos,
Fijn dat alles goed is verlopen. Dank voor de review!

C.Koppens

Goed, netjes en vriendelijk afgewerkt

Hoi Koppens,
Fijn dat alles goed en vriendelijk voor u is verlopen. Dank voor het plaatsen van een review!