Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Breur van Straten

Vanaf de eerste kennismaking van Mark Sonnenschein t/m de eindfase een zeer goede indruk

I. van der Weerden

Uitstekend. Fijn en makkelijk contact.

R.Nijboer

Super Service professioneel gelegd

Carla van der Klok

Prettig

David

Uitstekend! Goed advies gekregen van de verkoper. Het is het installatie team in 1 middag gelukt om de zonnepanelen te leggen. Goede ervaring gehad met Sunneroo. Zeker aan te raden!

Renier van Wyk

Na schade aan mijn verwarmde muur moesten we niet alleen extra betalen voor de reparaties aan het loodgieterswerk, maar ook voor de beschadigde muur die achterbleef. Moest extra betalen voor... Na schade aan mijn verwarmde muur moesten we niet alleen extra betalen voor de reparaties aan het loodgieterswerk, maar ook voor de beschadigde muur die achterbleef. Moest extra betalen voor aardlekschakelaars die niet in de oorspronkelijke offerte waren opgenomen, plus € 360 voor een loodgieter.

Reactie Sunneroo:

Beste Renier van Wyk en Lezan van Wyk,

Beste Renier van Wyk en Lezan van Wyk,

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er schade ontstaat tijdens werkzaamheden. Maar dit kan incidenteel toch voor komen. Afhankelijk van het soort schade en de omvang moet herstel uitbesteed worden aan derden en schade zal verhaald worden op de verzekering. In uw geval is er een leiding geraakt met boren in een verwarmde muur. Uiteraard hadden we hier niet geboord als dit vooraf bekend/aangegeven was door u. Er is een loodgieter ter plaatse moeten komen en de schade is doorgezet naar onze aansprakelijkheidsverzekering.

M. van kan

Zeer slecht

Reactie Sunneroo:

Beste Mirianne,
Beste Mirianne,
Bedankt voor uw feedback en vervelend dat u onze service als zodanig heeft ervaren. Inmiddels hebben we contact gehad en hebben we uw klacht over de vermoedelijk door UV verkleurde windkappen neergelegd bij de fabrikant (ESDEC Flatfix Fusion). Daarnaast onderzoeken we samen een pragmatische oplossing i.c.m. de uitbreiding van uw systeem. We vertrouwen er op dat we samen tot een nette oplossing kunnen komen.
Met zonnige groet,
Team Sunneroo

Peter Demacker

Goede installateur. Hebben professionele mensen in dienst.