Reviews

Sunneroo

9.1 / 10
1218 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
9.2/10
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
9/10
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?
9.2/10

1218 Reviews

Stanislav

10/10

Goede service en snel(Perfect)ook prijs is prima.

Reactie Sunneroo:

Hoi Stanislav,
Dank voor je review! We zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde service.
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


Karel

9/10

Doen wat ze moeten doen

Reactie Sunneroo:

Hoi Karel,
Dat is precies wat we voor iedereen willen doen! Dank voor de review.
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


Frans

10/10

Heel goed!

Reactie Sunneroo:

Hoi Frans,
Dank voor de review! We zijn blij dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


Erik

1/10

Waardeloze planning met veel valse beloftes en geen enkele tegemoetkoming.
De afspraak om de zonnepanelen te plaatsen is 4x opgeschoven vanwege allerlei zaken. Hier hebben we veel rompslomp...
Waardeloze planning met veel valse beloftes en geen enkele tegemoetkoming.
De afspraak om de zonnepanelen te plaatsen is 4x opgeschoven vanwege allerlei zaken. Hier hebben we veel rompslomp door gehad met het regelen van vrije dagen en het verzetten van afspraken omtrent werk. Daarnaast hebben we een maand later onze zonnepanelen ontvangen.

Na herhaaldelijk onze klachten te communiceren werd hier geen gehoor aan gegeven en hoorden we tot anderhalve week daarna nog niets.

Er zijn veel valse beloftes gedaan en iedere keer werd “het beste team” gestuurd.

Daarnaast waren de mensen die kwamen nergens van op de hoogte. Zo kwam de elektricien zonder te weten dat de zonnepanelen niet werden gelegd, werd ik gebeld door werknemers dat ze eraan kwamen zonder dat er een afspraak was gemaakt en kwamen werknemers met alle materialen terwijl alles erop lag behalve de zonnepanelen.

Daarnaast hebben ze ons telefonisch aangegeven dat ze gingen schuiven met andere mensen die “toch al lang aan het wachten waren en zich toch niet druk maken om wanneer ze ze krijgen”. Zo ga je in mijn optiek niet netjes om met klanten.

Al deze klachten werden gecompenseerd met een dinerbon. Al onze ongemakken en de hoge kosten die hiermee gemoeid zijn staan totaal niet in lijn met deze tegemoetkoming.

Ik zou deze partij dus zeker niet adviseren. Alles oogt namelijk enorm amateuristisch. Het enige wat goed is geregeld zijn de gasten die ze inhuren om alles te plaatsen.

Reactie Sunneroo:

Geachte Erik Lauwen,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het uiten van uw ongenoegen. We stellen uw feedback zeer op prijs en willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het...
Geachte Erik Lauwen,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het uiten van uw ongenoegen. We stellen uw feedback zeer op prijs en willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de frustratie die u heeft ondervonden tijdens het proces van de plaatsing van uw zonnepanelen. We begrijpen volledig dat de noodzaak tot herplanning tot veel rompslomp en teleurstelling hebben geleid.
We erkennen dat er 2 maal sprake is geweest van het herplannen van de installatieafspraak door verminderde personele bezetting i.v.m. ziekte, wat heeft geresulteerd in het verzetten van uw persoonlijke en professionele verplichtingen. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het veroorzaakte ongemak. Het feit dat bij de eigenlijke montagedag de installatie is aangelegd met uitzondering van de panelen zelf op het dak had te maken met harde wind die veilig werken op het dak met panelen in de hand onmogelijk maakte. We snappen dat dit zeker na reeds 2 maal verzet te zijn niet uw voorkeur geniet maar rekenen op uw begrip om het feit dat we onze medewerkers graag veilig laten werken.
We begrijpen dat er ook sprake was van miscommunicatie en gebrek aan coördinatie tussen onze planner en de logistiek waardoor er bij terugkomst meer materialen zijn meegenomen dan nodig was. Gelukkig heeft dit geen invloed op het resultaat en liggen uw panelen inmiddels lekker te shinen in de zomerzon.
Het spijt ons ook dat u het gevoel heeft gekregen dat we uw klachten niet serieus hebben genomen. We willen benadrukken dat we uw zorgen zeer serieus nemen en dat we ons best doen om te leren van deze situatie, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Met betrekking tot uw verzoek om compensatie voor het verzetten van de installatie moeten wij u helaas teleurstellen. Ondanks dat we ons uiterste best doen om onze planning te realiseren, kunnen er altijd situaties van overmacht voordoen die dit verhinderen (denk aan ziekte, weersomstandigheden, vertraging in toelevering materialen). Wanneer de planning door externe factoren niet gehaald kan worden geeft dit geen recht op enige financiële vergoedingen en we zullen deze ook niet verstrekken. Het feit dat we u een cadeaubon hebben opgestuurd is puur een attentie om te laten zien dat we uw situatie serieus nemen.
We waarderen uw eerlijke feedback over de professionaliteit van ons team dat verantwoordelijk was voor de daadwerkelijke installatie. We zullen deze complimenten doorgeven aan hen, omdat we streven naar uitstekende service, zelfs als andere aspecten van onze dienstverlening tekort zijn geschoten.
Nogmaals, onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren en veel plezier gewenst van de installatie die er inmiddels op en top op ligt. We hopen dat u met de opgestuurde Dinercheque een heerlijk diner zult hebben en uw pijn wat verzacht is.
Met vriendelijke groet,
Team Sunneroo


Jos peeters

9/10

Zeer goed

Reactie Sunneroo:

Hoi Jos,
Fijn dat alles goed is verlopen. Dank voor de review!
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


C.Koppens

8/10

Goed, netjes en vriendelijk afgewerkt

Reactie Sunneroo:

Hoi Koppens,
Fijn dat alles goed en vriendelijk voor u is verlopen. Dank voor het plaatsen van een review!
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


E kececi

9/10

Vandaag zonnepanelen laten plaatsen door sunneroo
Goede service en vriendelijke monteurs


Reactie Sunneroo:

Hoi Kececi,
Fijn dat u tevreden bent geweest met de montage. Dank voor uw review!
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


Rick Smit

10/10

Erg goed, duidelijk en snelle service

Reactie Sunneroo:

Hoi Rick,
Fijn dat de service voor u bevallen is. Dank voor uw review.
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


Jan Bos

9/10

Prettig

Reactie Sunneroo:

Hoi Jan
Fijn dat alles prettig voor u verlopen is. Dank voor uw review!
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team


A.Strijbosch

10/10

Positief

Reactie Sunneroo:

Hoi Strijbosch
Fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad!
Met vriendelijke groet,
Het Sunneroo B.V. Team