Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

M.j.sluyter

Zeer tevreden

M.Kolster ,

Montageteam werkte prettig en correct samen met mijn zoon Martijn, die mij verving omdat ik helaas ziek werd.
Daardoor ontstonden terplekke prima, en goed uit zicht geplaatste betere...
Daardoor ontstonden terplekke prima, en goed uit zicht geplaatste betere oplossingen ook.
Na een droge ochtend vertrokken de monteurs al weer.
De vervanging van mijn klassieke (1980)meterkast bracht ook veel ruimte en geeft nu een stoppenloze aanblik ook.

Margret Berkers

Snel een afspraak geregeld, duidelijke uitleg

Har en Nelly Vestjens

Mooi werk geleverd, komen afspraken na

Arno Lechner

Vooralsnog zeer positief. Met name de klantenservice.

Alwin Bultman

Zeer goede service en bekwame, nauwkeurig werkende monteurs