Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

A .van den Elsen

Zeer goed

JMC Houtbeckers

Slecht

P. Grijseels

Sunneroo beschikt over vakmensen die hun afspraken nakomen en de zonnepanelen erg netjes plaatsen.

S

Verkopen kunnen ze, daarna begint de ellende. Slechte planning, uitstel, niet in een x maar 4x terug voordat t geheel is aangesloten. Inmiddels 4,5 maand verder en nog niks aangesloten terwijl mei... Verkopen kunnen ze, daarna begint de ellende. Slechte planning, uitstel, niet in een x maar 4x terug voordat t geheel is aangesloten. Inmiddels 4,5 maand verder en nog niks aangesloten terwijl mei planning was

Reactie Sunneroo:

Beste Paula Swinkels,
Beste Paula Swinkels,
helaas is er vanwege de enorme vraag ten gevolge van de energieproblematiek schaarste in zonnepanelenproducten waardoor de toelevering niet altijd volgens verwachting verloopt en het mogelijk is dat uw geplande installatie later plaatsvind dan verwacht.
Tevens was er in uw geval een onveilige elektrische aansluiting aan netzijde waarvoor de netbeheerder Enexis langs dient te komen alvorens wij de installatie in bedrijf kunnen stellen, zoals u begrijpt is dit buiten onze invloedssfeer.
Desalniettemin staat de oplevering van uw systeem volgende week al gepland en wensen we u veel plezier van uw zonnepanelen

Math van Bommel

Matig