Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Alwin Bultman

Zeer goede service en bekwame, nauwkeurig werkende monteurs

Lutterman

Advies was heel prima en de offerte snel!
Advies was heel prima en de offerte snel!
Maar ik had niet goed gelezen dat de offerte tot 30-9 geldig was (beetje verwarrend omschreven in een offerte). Conclusie deal kan niet door gaan want was 1 dag te laat. Arrogantie ten top wanneer je in de tijd zit waar de aanvragen om je oren vliegen. Hiermee bewijst Sunneroo hoe er met je kan worden omgegaan wanneer ze in een luxe positie zitten.

De Van Dale definitie is toch wel vrij helder:
7. ter aanduiding van het bereiken van een punt in de tijd •ik wachtte tot middernacht •tot de volgende keer •tot weerziens, tot ziens.
Zoals enkele van deze voorbeelden mooi illustreren, is de gewone betekenis wel degelijk tot het punt dat bereikt wordt, inbegrepen dat punt. Anders zou de uitdrukking "tot ziens" bv. nogal zinledig zijn. "Tot de volgende keer" is niet tot nèt voor de volgende keer, maar tot op het moment dat het weerzien opnieuw plaatsvindt.

Reactie Sunneroo:

Beste Björn Lutterman,
Vervelend dat u de offerte heeft laten verlopen.
Beste Björn Lutterman,
Vervelend dat u de offerte heeft laten verlopen.
Er staat echter letterlijk in de vrijblijvende offerte: geldig tot 30 september en niet geldig tot en mét 30 september.
Tevens kunt u wanneer u oude offerte verlopen uiteraard een nieuwe vrijblijvende offerte bij ons aanvragen.
Met zonnige groeten,
Erik

William Norp

Prima en duidelijk

Chris

Werken netjes maar communicatie kan beter.