Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Wtm otten

Super tevreden.Ehran,Boris,Alex,Franken en Amos .
Vriendelijk en deskundig personeel en duidelijke uitleg .
Ookniet te vergeten voortraject met Dhr Hay Steegs

Slavenko Savic

Top bedrijf! Goed werk geleverd, komen afspraken na. Vriendelijk en kundig personeel.

Reactie Sunneroo:

Dank voor de review Slavenko!

Bouten

Top werk geleverd, prettige medewerkers, zeer behulpzaam en vriendelijk ( Amos, Frank en Erhan)

Reactie Sunneroo:

Dank voor de reactie en ik geef het door aan het team :)

A. van Sloten

Over het algemeen tevreden over de werkzaamheden. Er kon echter geen verbinding met omvormer worden gemaakt omdat er een gat moest worden gemaakt in het platte dak van de garage omdat er water op... Over het algemeen tevreden over de werkzaamheden. Er kon echter geen verbinding met omvormer worden gemaakt omdat er een gat moest worden gemaakt in het platte dak van de garage omdat er water op lag. De communicatie daarover, wanneer het wel zou kunnen verliep moeizaam. Had beter gekund.

Betse A. van Sloten,
Klopt, we kunnen geen dakdoorvoer op Bitumen branden wanneer het regent. Dit om de waterdichtheid van de dakdoorvoer te garanderen. Fijn dat u wel blij bent met de rest...
Betse A. van Sloten,
Klopt, we kunnen geen dakdoorvoer op Bitumen branden wanneer het regent. Dit om de waterdichtheid van de dakdoorvoer te garanderen. Fijn dat u wel blij bent met de rest :)
Gr. Erik

Bouwman

Prima bedrijf!
Tevreden met ombouw stoppenkast en met panelen.
Klantvriendelijke elektricien en monteurs!

Reactie Sunneroo:

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Rutten

Geweldig! Van de adviseur tot de monteurs en elektricien. Kundige en vriendelijke mensen.

Hartelijk dank! :)

jo smeets

Super tevreden, steeds meteen een reactie op mijn gestelde vragen,
de 3 monteurs vriendelijk, netjes en terzake kundig, ik zal dan ook waarnodig positieve referencies uitdragen.
Ook de...
Super tevreden, steeds meteen een reactie op mijn gestelde vragen,
Ook de uitleg en informatie over de offerte was zeer goed.
kortom ik ben een tevreden klant
gr. jo smeets

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de goede woorden, veel plezier van uw zonnepanelen gewenst!

Bonnie Fijneman

Zeer tevreden

Beste Bonnie,
Dank voor de goede woorden! Veel plezier van uw installatie gewenst.

Sunneroo

Goede service. Klantvriendelijke afhandeling. Prima en nette service bij plaatsen.

Beste Paulus,
Hartelijk dank! Prettige dag gewenst.

Bert van Sebille

Prettige firma om mee te werken.

Beste Bert,
Dank! P.S. U heeft de uitnodigingslink van Huawei inmiddels ontvangen, daarmee kunt u uw wachtwoord zelf instellen. Laat maar weten of het lukt!