Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Fam. Wijnen

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor uw beoordeling!

Sylvia

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor uw beoordeling!

Simon Zweekhorst

Klantvriendelijk, je wordt netjes te woord gestaan. Monteurs doen hun werk goed en alles wordt netjes en kundig geïnstalleerd. Al bij al is Sunneroo een aanrader!

MJ Knops

Top, zeer vriendelijk en heel netjes gewerkt

W. Vercoulen

Voor zover ik het kan beoordelen is alles netjes en goed uitgevoerd. Vooral een pluimpje voor de monteurs, waren heel vriendelijk, goede en duidelijke communicatie, maar vooral ook de nette... Voor zover ik het kan beoordelen is alles netjes en goed uitgevoerd. Vooral een pluimpje voor de monteurs, waren heel vriendelijk, goede en duidelijke communicatie, maar vooral ook de nette oplevering. Bedank ze nogmaals namens mij. Als de panelen nu ook nog de Kwh opwekken die genoemd worden in de offerte dan ben ik een meer dan tevreden klant!

Bas H

Ondanks de leveringsproblemen van de omvormers ben ik keurig op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces en is de plaatsing na levering ook zeer snel gebeurt. De gehele installatie is keurig... Ondanks de leveringsproblemen van de omvormers ben ik keurig op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces en is de plaatsing na levering ook zeer snel gebeurt. De gehele installatie is keurig opgeleverd en de plaatsing van 10 panelen is zeer vakkundig door de installateurs gedaan. Ook na de plaatsing heeft Sunneroo keurig contact opgenomen om de laatste zaken door te nemen en een vraag na de installatie was binnen een half uur beantwoord. Complimenten!!

Reactie Sunneroo:

Dank voor de beoordeling Bas en veel plezier van uw installatie gewenst!

Wtm otten

Super tevreden.Ehran,Boris,Alex,Franken en Amos .
Vriendelijk en deskundig personeel en duidelijke uitleg .
Ookniet te vergeten voortraject met Dhr Hay Steegs

Slavenko Savic

Top bedrijf! Goed werk geleverd, komen afspraken na. Vriendelijk en kundig personeel.

Reactie Sunneroo:

Dank voor de review Slavenko!