Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

José Vereijken

Heel goed, geen problemen

Reactie Sunneroo:

Dank u wel voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen op Feedback Company. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en stellen uw positieve feedback op prijs. Het motiveert ons om door... Dank u wel voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen op Feedback Company. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en stellen uw positieve feedback op prijs. Het motiveert ons om door te gaan met het leveren van uitstekende diensten.

Gielkens

Omvormer binnen garantie kapot. Er wordt een nieuwe besteld bij de leverancier. Omvormer komt uit Hongarije en deze wordt morgen al geplaatst.

Reactie Sunneroo:

We willen u oprecht bedanken voor uw lovende recensie op Feedback Company. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en het betekent veel voor ons om te weten dat we het goed hebben gedaan. Dank u wel!

Wil Rievers

Super

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor uw geweldige beoordeling op Feedback Company! Het doet ons veel plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Uw positieve feedback motiveert ons om nog beter ons best... Bedankt voor uw geweldige beoordeling op Feedback Company! Het doet ons veel plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Uw positieve feedback motiveert ons om nog beter ons best te doen.

Goede service !

Reactie Sunneroo:

Hartelijk dank voor uw aanbeveling en lovende woorden op Feedback Company. We zijn verheugd te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en zullen ons blijven inzetten voor uitstekende... Hartelijk dank voor uw aanbeveling en lovende woorden op Feedback Company. We zijn verheugd te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en zullen ons blijven inzetten voor uitstekende dienstverlening.

Walkers

Reactie Sunneroo:

Uw mooie recensie op Feedback Company betekent veel voor ons. Bedankt voor het delen van uw ervaring en het aanbevelen van ons bedrijf. We blijven ons inzetten om u de best mogelijke service te... Uw mooie recensie op Feedback Company betekent veel voor ons. Bedankt voor het delen van uw ervaring en het aanbevelen van ons bedrijf. We blijven ons inzetten om u de best mogelijke service te bieden.

Schreurs

Communicatie is bij ons niet naat wens geweest. Bij het intake gesprek, hebben we zitten wachten en zijn we niet gebeld dat de medewerker die zou komen ziek was. Vervolgens heeft het 11 maanden... Communicatie is bij ons niet naat wens geweest. Bij het intake gesprek, hebben we zitten wachten en zijn we niet gebeld dat de medewerker die zou komen ziek was. Vervolgens heeft het 11 maanden geduurd voor we weer wat hoorden ivm materiaal wat niet voorradig was(hier kunnen jullie niks aan doen) maar de communicatie omtrent deze zou beter kunnen. Zou fijn zijn als jullie tussentijds wat laten weten, wij hebben dit regelmatig zelf gedaan via mail. Telefonisch zeer slecht te bereiken, vaak bandje en dan wordt je afgewimpeld. Vervolgens is een groep van 4 engels sprekende mannen, uit polen. De zonnepanelen komen plaatsen, deze mannen waren zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam. Deze mannen hebben onze ervaring met Sunneroo weer omhoog gekrikt. Respect voor deze hardwerkende mannen, die de klant en hun eigendom met respect behandelen.

Steve Gee

Zeer positief

Angela bogers

Super goed

Maurice Martens

Erg blij met de geleverde service. Na op ons vorige adres ook Sunneroo te hebben benaderd voor het plaatsen van zonnepanelen, nu op ons nieuwe huis dit ook weer gedaan, omdat het de vorige keer zo... Erg blij met de geleverde service. Na op ons vorige adres ook Sunneroo te hebben benaderd voor het plaatsen van zonnepanelen, nu op ons nieuwe huis dit ook weer gedaan, omdat het de vorige keer zo goed beviel. Ook nu weer superservice. In eerste instantie een software-probleem op de omvormer. Hier kwamen ze in het weekend voor terug en vervolgens op dinsdag is het direct verholpen en werkte alles naar behoren. Kortom, opnieuw erg tevreden!