Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Familie EC van der Male

Van offerte ontwerpen door Tom Leffers en tal van vragen stellen aan hem t/m het installeren van de zonnepanelen door super team Dylan en Dean en het plaatsen van nieuwe stoppenkast door electricien... Van offerte ontwerpen door Tom Leffers en tal van vragen stellen aan hem t/m het installeren van de zonnepanelen door super team Dylan en Dean en het plaatsen van nieuwe stoppenkast door electricien Oleg Galiachmetov die van een oude stoppenkast een zeer mooie duidelijke meterkast met kracgtstroom wist te maken en te installeren. Dit ging niet vanzelf en Oleg bleef rustig en dacht mee aan zeer nette oplossingen. Alles in overleg en zijn advies was super fijn om dat dit zeer tevreden resultaat te zien.
.Super vak mensen. Werken netjes en snel!! En alles in overleg. Sunneroo is echt een aanrader.

Reactie Sunneroo:

Beste familie van de Male,
Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling en de goede woorden!

P.J. Trimp

Correct en betrouwbaar bedrijf.

Ruud Geelen

Zeer tevreden, goed advies, kundige en vriendelijke medewerkers

Anouk

Wij dachten dat we voldoende offertes hadden vergeleken, maar wat ben ik blij dat Mark ons nog kwam adviseren. Kundig, met verstand van zaken. Duidelijke uitleg, antwoord op al onze vragen,... Wij dachten dat we voldoende offertes hadden vergeleken, maar wat ben ik blij dat Mark ons nog kwam adviseren. Kundig, met verstand van zaken. Duidelijke uitleg, antwoord op al onze vragen, meedenken en een goed aanbod neergelegd in de offerte. Een paar weken na de opdrachtbevestiging hebben Nato en Boris de zonnepanelen netjes en vakkundig gemonteerd. Keurig gewerkt jongens, waarvoor dank!

Ivo Vaessen

Top !!! Goede prijs en zeer vriendelijke en hard werkende monteurs . Van offerte tot oplevering alles goed geregeld.

C. Verstappen

Prima ervaring en afhandeling

René Wielders

Zeer klantvriendelijke benadering door het personeel.

Gator Dirks

Positief. Goede service, deskundig en snel.

Herman Ham

Heel positief. Keurig uitgevoerd door heel vriendelijk en deskundig personeel.