Sunneroo

Hoe tevreden bent u over het adviestraject?
Hoe tevreden bent u over de (after)service?
Hoe tevreden bent u over de installatiewerkzaamheden?

Jeroen Smits

Redelijk goed

Reactie Sunneroo:

Beste Jeroen, bedankt voor je positieve review. Wij wensen je nog veel plezier van uw gloednieuwe PV installatie :)

Jan van den Bos

Reactie Sunneroo:

Beste Jan, bedankt voor de positieve review! nog velen jaren zon plezier gewenst. :)

Janou Wijnands

Heel goed!

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review! Wij wensen u nog een mooie zonnige zomer toe met veel opbrengst! :)

Netthy.van.liempd

Heel goed

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de review, mochten er nog vragen zijn kunt u altijd contact op nemen! :) Veel plezier gewenst van uw PV installatie.

Bianca Peeters

Erg goed

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor uw positieve review! nog velen jaren plezier gewenst van uw nieuwe PV installatie :)

Robert Pans

Positief

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de review! :)

Sjors lehmler, thaja clemens

Goed daarom de 2e x terug laten komen

Reactie Sunneroo:

Beste Sjors, ontzettend leuk om te horen dat u zo tevreden was dat we 2 keer bij u hebben mogen monteren, het is ons een genoegen! nog veel plezier van uw nieuwe PV installatie. :)

Gulpers PJG

Alles goed geregeld...

Reactie Sunneroo:

Bedankt voor de positieve review! Nog veel zon plezier.

john coelen

Goede service, vriendelijke monteurs, zij doen ook alles om aan de wensen van de klanten te voldoen. Zelfs aan de bekabeling binnenshuis wordt meegedacht om dit op een zo mooie wijze af te werken.

Reactie Sunneroo:

Beste John. Bedankt voor de ontzettend leuke review! Wij wensen u namens het hele team nog velen jaren zon plezier toe!

Bart Rovers

Zeer goed

Reactie Sunneroo:

Beste Bart, bedankt voor de positieve review! nog veel zonplezier gewenst deze zomer! :)