Elise Heintz

Sungevity heeft bij ons zonnepanelen geinstalleerd en we zijn er ontzettend blij mee. Van begin tot eind goede service, super vriendelijk en kwalitatief goed personeel. En we besparen veel geld.... Sungevity heeft bij ons zonnepanelen geinstalleerd en we zijn er ontzettend blij mee. Van begin tot eind goede service, super vriendelijk en kwalitatief goed personeel. En we besparen veel geld. Zeker nu de energieprijzen zo hoog zijn, zijn wij blij dat we zelf energie opwekken met onze panelen.

M van Gelder

Goede ervaring
Vragen werden snel beantwoord
Alles werd schoon en netjes opgeleverd

Frans Sturk Heemraadwitweg 8 Oostwoud tel.0623301402

Voorbereiding erg snel, goede communicatie. Installeren panelen erg slecht, na regenbuien ondervonden we lekkages in de slaapkamer dit in 26 jaar nooit gehad.
Het oplossen van onze klacht was...
Het oplossen van onze klacht was rond uit slecht, na inspectie van onszelf bleek dat de dakpannen helemaal niet meer aaneen sloten omdat de beugels van de panelen in de weg zaten en er grote openingen ontstaan waren. Na uw verzoek om foto’s van de dakpannen en beugels te maken was de reactie van uw kant dat de openingen die ontstaan waren acceptabel waren en we maar contact moesten opnemen met de opstal verzekering, wat wij gedaan hebben maar die waren niet aansprakelijk voor schade die uw bedrijf veroorzaakt had.
Na onze vraag om langs te komen en het zelf te aanschouwen was dit niet mogelijk, het koste dan € 160 dat ging het niet worden, na heel lang aandringen en wachten op afspraken en weer bellen van ons, kwamen er na veel regenbuien eindelijk 2 monteurs die direct zagen dat de installatie verkeerd gemonteerd was. Het heeft deze 2 mannen weer een hele middag gekost om het te verhelpen en de dakpannen aan te passen sindsdien hebben we ook geen lekkage meer.
Wij vinden het bedroevend dat we niet serieus genomen werden en dat het zolang heeft moeten duren dat het verholpen werd.
Later ook nooit een sorry voor het ongemak en geïnformeerd is wat de schade aan de binnen kant van ons huis is geweest.
Kortom erg slecht, wij zullen het ook niemand aanbevelen zeker afraden om via jullie zonnepanelen te laten plaatsen.

J.A.M. Eijssens

Zowel de informatie als de installatie en plaatsing is goed verlopen. Wat wel jammer was is, dat ik verschillende keren heb moeten bellen en zou worden teruggebeld wat niet is gebeurd.

Rianne Glastra van Loon

Ik had eerst mijn twijfels over het 100% online proces van aankoop en planning maar het was een geoliede machine. Complimenten voor Vera! De zonnepanelen zijn vakkundig gemonteerd door de... Ik had eerst mijn twijfels over het 100% online proces van aankoop en planning maar het was een geoliede machine. Complimenten voor Vera! De zonnepanelen zijn vakkundig gemonteerd door de Zonnekoning. Alleen maar lof voor het hele traject. Aanrader!

N. van Merrienboer - van Egmond,

Alles leek perfect in kannen en kruiken. We waren heel positief. Maar daarna hadden een aantal medewerkers waarschijnlijk terug bel angst en angst om een computer aan te zetten, want er werd niet... Alles leek perfect in kannen en kruiken. We waren heel positief. Maar daarna hadden een aantal medewerkers waarschijnlijk terug bel angst en angst om een computer aan te zetten, want er werd niet gereageerd op terug bel verzoeken en email. Kansloos! Schaam je diep. Nu een half jaar later is de btw ook nog niet terug gestort.