Sinnema

Top service. 1 van de steps niet voorradig en moesten we hebben voor verjaardag. Keurig gebeld en na overleg korting gekregen op duurdere steppen en gelukkig op tijd binnen. Kids blij, wij blij.

Snelle reactie. Goede uitleg en duidelijke informatie op de site. Vriendelijk personeel.

Ewout Dik

Goede ervaring, professioneel personeel en goede, vlotte service

Snelle service
Goede produktkennis

Michelle Schel

Goede ervaring! Snel antwoord en vriendelijk

Vriendelijk

Kleijweg

Een snelle service en leuk een persoonlijk handgeschreven tekst op de bon die in de doos zat van de stuntstep!

Duidelijke site en leuke persoonlijke benadering in contact

Stefan Raaijmakers

Zeer attent, kundig en responsive

Goede communicatie over producten.

Joe

Meteen gebeld om de bestelling aan te passen

Jacques

We hebben een step gekocht via de site van het bedrijf. De step werd de volgende dag al geleverd en was precies zoals op de site was vermeld.

Nav een vraag over de step was het bedrijf telefonisch goed bereikbaar en we werden zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

macha

Product lijkt top, bestelling proces ging goed, op de hoogte houden van aflevering van het product was niet top.

reageerde snel toen ik appte en de bestelling nog niet had geplaatst en gaf me goed advies

Ilona

Perfecte online service. Chatfunctie superhandig en juiste advies gekregen. Mijn zoontje (7) is superblij met zijn step, mooi stepje ook. De ‘grote’ jongens hebben zijn step al bewonderd.

Advies via chatfunctie (whatsapp).

Lucas

Makkelijk te bestellen, bezorging liet wat op zich wachten, makkelijk contact te maken en prima service.

Goed bereikbaar, prima service.