Mark Dankers

Geweldige service en vriendelijke communicatie!

Snelle reactie

Timpie_.scoot

Super snelle levering en goede kwaliteit

Mees

Voorvork voor de step besteld, info voorziening erg goed en snel in huis. Montage lukte niet, dachten fout besteld maar de huidige bar bleek beschadigd. Langs vestiging Eindhoven gereden en echt... Voorvork voor de step besteld, info voorziening erg goed en snel in huis. Montage lukte niet, dachten fout besteld maar de huidige bar bleek beschadigd. Langs vestiging Eindhoven gereden en echt super service!! Schade hersteld en alles gemonteerd!

Service

Klant uit Barendrecht

Ik heb een goede ervaring gehad bij mijn bestelling met Stuntstepcenter. Ze hadden een mooie aanbieding en het versturen was snel (veel sneller dan ik had verwacht). Spullen waren netjes verpakt en... Ik heb een goede ervaring gehad bij mijn bestelling met Stuntstepcenter. Ze hadden een mooie aanbieding en het versturen was snel (veel sneller dan ik had verwacht). Spullen waren netjes verpakt en alles zag er goed uit.

Snel, vriendelijk, goede prijs

Adam

Heel tevreden met de aankoop van de Blunt One S3. Getest en goedgekeurd in het skatepark door zoon van 8. Prima beginner stuntstep voor een goede prijs!
Goed voorgemonteerd, snel geleverd....
Goed voorgemonteerd, snel geleverd. Klein detail: de wielen zijn 110 mm ipv 100 mm zoals in de beschrijving ;)

Goede kwaliteit aangeboden producten

Mario Heefer

Heel goed

Alle

Kacper

Snelle levering goeie service aardige werknemers!

Levering

Ben Mulder

Fantastisch!!! Bestelling geplaatst en kreeg tijdig bericht dat er iets fout gegaan was met de voorraad. Stuntstepcenter nam direct zijn verantwoordelijkheid en bood aan om een nieuwere versie van... Fantastisch!!! Bestelling geplaatst en kreeg tijdig bericht dat er iets fout gegaan was met de voorraad. Stuntstepcenter nam direct zijn verantwoordelijkheid en bood aan om een nieuwere versie van deze step te sturen zodat mijn zoon voor zijn verjaardag het cadeau in huis had.

Overal gaat wel eens iets niet goed, maar je kan het verschil maken door de wijze hoe je het oplost.

Warme douche voor Stuntstepcenter

Bereikbaarheid

Siebe Cleasen

Vlotte levering

We hebben het speeltuig nog niet kunnen testen door de weersomstandigheden.

Ron

Top. Goed bereikbaar op de app. En je word goed geholpen. Zelfs om 20.30 uur in de avond.
Goeie service!

Ze geven goed advies en willen graag mee kijken. Word snel gereageerd op de app.