Coen Meijer

Ontzettend tevreden over deze mannen! Ze doen wat ze beloven voor een keurige prijs. Had een berichtje gestuurd, direct daarna werd ik teruggebeld. Bij hun is gelukkig nog afspraak is afspraak en ze... Ontzettend tevreden over deze mannen! Ze doen wat ze beloven voor een keurige prijs. Had een berichtje gestuurd, direct daarna werd ik teruggebeld. Bij hun is gelukkig nog afspraak is afspraak en ze hebben heel mooi werk geleverd. Ik zou ze absoluut aan iedereen aanbevelen. Nogmaals dank mannen en groetjes van Coen uit Amsterdam-Noord.

De Elektricien

Hardstikke blij met de pleisterbaas.
Aardige gast. En leverde strak en net werk af. Zeker voor herhaling vatbaar !

Mauricio

Ontzettend fijn en communicatief bedrijf, wat een adembenemend resultaat zal achterlaten!

Wesley de Jong

Goede snel communicatie! En top service, echt een feestje!

Dave

Zeer goed en professioneel.

Vincent

Top service van begin tot eind

Stukadoor64.nl

Ontzettend snel en attent geholpen door dit bedrijf, had een spoedklus en ze gingen meteen in de actie. Enorm fijn meegedacht en blij met wat ze voorstelden!

Mike van Mourik

Na mijn overhaaste offerteaanvraag kwam ik erachter dat ik de behangklare wanden van mijn nieuwe huurwoning "prima" met voorstrijk en latexverf kan behandelen in plaats van deze te stuken. Op mijn... Na mijn overhaaste offerteaanvraag kwam ik erachter dat ik de behangklare wanden van mijn nieuwe huurwoning "prima" met voorstrijk en latexverf kan behandelen in plaats van deze te stuken. Op mijn reactie op de offerte kreeg ik vervolgens allerlei tips om hier zelf mee aan de slag te gaan, hoe behulpzaam! Stukadoor64 staat daarom bovenaan mijn contactenlijst voor werkzaamheden bij een nieuwe woning.

Matthijs

Super stukadoors, fantastisch werk geleverd. Zeer duidelijk in communicatie, duidelijke offerte, perfect werk geleverd. Niks op aan te merken, alleen maar lof!