Saskia Boudewijns

Weer genoten

Rita Fuhren

Heb genoten👍🤣

Maria van den Heuvel

Fijne zaak en vriendelijke, gastvrije mensen😘

Corry

Fijne behandeling gehad en goed advies gekregen. Prettige sfeer in de salon.

Jane

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad echt genoten de massage en de ontspannen sfeer

Jenny

Fijne gezichtsbehandeling gehad.
Mijn huid was heerlijk ontspannen.
Mijn dochter heeft een jeugd/acne behandeling ondergaan met voedings/ skincare advies.
Ze is zich meer bewust...
Fijne gezichtsbehandeling gehad.
Mijn huid was heerlijk ontspannen.
Ze is zich meer bewust geworden en van welk eten haar huid onrustig maakt en gebruik sindsdien Medik8 schuim. Met uitstekend resultaat. Geen puistjes meer.
Heel fijn!

Poels

Zeer professioneel en kwalitatief hoogstaande behandelingen

Lisette van Kuik-Donker

Mijn moeder van bijna 85 was dit keer aan de beurt. En zij heeft genoten van alle dingen die gebeurden tijdens wassen en knippen en drogen. Ze zei zelfs ik zie er echt heel anders uit. Een gelukkig... Mijn moeder van bijna 85 was dit keer aan de beurt. En zij heeft genoten van alle dingen die gebeurden tijdens wassen en knippen en drogen. Ze zei zelfs ik zie er echt heel anders uit. Een gelukkig mens en voor jullie een nieuwe klant rijker.

Saskia Boudewijns

Zeer professionele salon, genoten van de schoonheidsbehandeling. De klant staat centraal en ze geven je een warm welkom

Geradine

Echt een ontspannen moment voor jezelf, heerlijk! Angela heeft veel deskundigheid in huis en weet hoe ze jouw wens op de juiste manier kan waarmaken en neemt rustig de tijd voor je.