Wilma

Laatste keer minder/niet tevreden; 1 van de 2 producten niet leverbaar. Werd wel gebeld dat er vertraging in de levering zat. Niet aan te geven hoe lang het zou duren. Later mail gestuurd dat het... Laatste keer minder/niet tevreden; 1 van de 2 producten niet leverbaar. Werd wel gebeld dat er vertraging in de levering zat. Niet aan te geven hoe lang het zou duren. Later mail gestuurd dat het voorradige product vooruit gestuurd kon worden. Niets op gehoord nog. Twijfel om hele order in te trekken. Er is al betaald, dus ze hadden zelf deze opties kunnen aangeven.

Maria

Astrid colored my hair. Besides that I got very nice natural color I also enjoyed the attention and care given by Astrid as well as that she accommodated to my needs (had to be on time for the... Astrid colored my hair. Besides that I got very nice natural color I also enjoyed the attention and care given by Astrid as well as that she accommodated to my needs (had to be on time for the meeting) and completed work as I asked.

Renée Straver

Ik had het geluk dat Angela, eigenaresse van Studio Bellezza, mijn haar- en make-upstyliste wilde zijn op mijn trouwdag. Zij wordt ook aangeraden door onze toptrouwlocatie Kasteel Wijenburg. Angela... Ik had het geluk dat Angela, eigenaresse van Studio Bellezza, mijn haar- en make-upstyliste wilde zijn op mijn trouwdag. Zij wordt ook aangeraden door onze toptrouwlocatie Kasteel Wijenburg. Angela is namelijk een echte professional strevend naar perfectionisme. We hadden een eerste ontmoeting bij Studio Bellezza. Studio Bellezza is een prachtige haar- en schoonheidssalon en straalt volop luxe uit. Eénmaal binnen word je warm onthaald met een heerlijke bak koffie of thee. Tijdens mijn kennismaking met Angela had ik al direct heel veel vertrouwen in haar. Ze luisterde naar mijn wensen, stelde mij op mijn gemak en gaf haar professionele opinie. Hierna had ik eerst een afspraak bij de kapsalon, waarbij Angela mijn haarkleur van alle kanten bekeek zowel binnen als in de buitenlucht. Op basis daarvan bepaalde zij de verschillende kleurtinten die in mijn haar moesten komen. Het gaf mij enorm veel rust, dat zij zo nauwkeurig en perfectionistisch te werk ging.
Vervolgens hadden wij een afspraak voor de proefsessie voor mijn bruidshaar en -make-up. Ik wilde persé een bepaalde haarstijl, wat met mijn haar niet al te makkelijk was. Angela nam echter de tijd ervoor en ging net zo lang door met stijlen totdat wij beide tevreden waren. De make-up was direct al naar wens. Dit is ook niet zo gek, want Studio Bellezza heeft ook een eigen geweldige make-uplijn ‘Pure Bellezza’. Inmiddels heb ik ook vele producten van ‘Pure Bellezza’ in huis (gekregen van mijn kersverse man, die samen met Angela een pakket had samengesteld voor de kerst). Hele fijne producten en prachtige kleuren. Weken later, aarzelde ik enorm bij de haarstijl die ik had gekozen voor mijn trouwdag. Hierop had ik contact met Angela en zij was zo flexibel om een 2e haarproefsessie in te plannen. Tijdens deze proefsessie heb ik Angela de vrije hand gegeven om de haarstijl die zij als professional bij mij en mijn trouwjurk vond passen toe te passen. De haarstijl die zij voor ogen had, stond mij inderdaad veel beter. Na de proefsessie gaf zij mij nog instructies mee en een paar dagen voor mijn trouwdag bevestigde zij dit nogmaals.
Op mijn trouwdag zelf, kwamen wij zelf wat laat en gestrest aan door de files. Angela was al aanwezig en gaf mij eerst een ontstressknuffel (zo lief!). Ze liet mij even mijn gang gaan en toen ging Angela aan de slag met mij. Net als tijdens al onze sessies hebben we veel gepraat en gelachen en het resultaat was in 1 woord ‘GEWELDIG!’ Ik voelde mij de mooiste versie van mijzelf en dit had ik mede te danken aan Angela.
Angela (Studio Bellezza) is een aanrader voor bruidjes, maar ook voor anderen die iets met hun haar of uiterlijk wensen.

Nathalie Schoenmakers

1 woord GEWELDIG. Je krijgt de volledige aandacht en ze weten precies wat je wil. Een mooi bedrijf met alleen maar vakmensen

Maria van den Heuvel

Fijne mensen, goede service.

Laura Waleveld

Fijne 1e ervaring met Studio Bellezza. Behandeling door Jade was ik zeer tevreden over. Producten aangeraden gekregen om mee aan de slag te gaan. Al met al top ervaring!

Quirijn Verbruggen

Vorige week heb ik de hydra jet facial behandeling gedaan met mijn zus. Echt een aanrader! Heerlijk ontspannen en de volgende dag had ik een super mooie glow op mijn gezicht! Ik ga deze behandeling... Vorige week heb ik de hydra jet facial behandeling gedaan met mijn zus. Echt een aanrader! Heerlijk ontspannen en de volgende dag had ik een super mooie glow op mijn gezicht! Ik ga deze behandeling zeker vaker doen.

Cazemier wandelcoach

Een prettige ontvangst, ik kreeg een heerlijk kopje koffie terwijl ik wachtte. Ik kreeg een superfijne gezichtsbehandeling en massage. Charlotte is deskundig en zorgt ervoor dat je heerlijk kunt... Een prettige ontvangst, ik kreeg een heerlijk kopje koffie terwijl ik wachtte. Ik kreeg een superfijne gezichtsbehandeling en massage. Charlotte is deskundig en zorgt ervoor dat je heerlijk kunt ontspannen.

Janny van Eck

Was een leerzame sessie. Duidelijke uitleg. Fijn

Anna-ie Visscher

Zeer tevreden. Reeds sinds de start van studio Belezza klant. Even af en toe uit nieuwsgierigheid buiten de deur gekeken en ervaren wat er elders is, maar toch weer terug bij Angela en haar team.... Zeer tevreden. Reeds sinds de start van studio Belezza klant. Even af en toe uit nieuwsgierigheid buiten de deur gekeken en ervaren wat er elders is, maar toch weer terug bij Angela en haar team. Angela stelt hoge eisen aan haar salon en team en dat merk je overal in terug; professionaliteit, fijne opgeleide mensen, service, meedenken en assortiment aan producten.