Top ervaring, was ook mega snel binnen en mooi gedrukt ! Ik mis alleen de optie om de achterkant wn rug ook kleur te geven (ipv wit)

Snelle levering, mooi gedrukt

Goedemiddag!
Bedankt voor je feedback. Daar kunnen wij alleen maar van leren, fijn.
En nuttig! Dit gaan we opschrijven.
Dankjewel!

van der velden

Goed werk en volgens afspraak

afspraken nakomen en hulp bij aanlevering en levering volgens afspraak

Anita

Uitstekende kwaliteit!

CT

Snelle levering, goede prijs

new Urban Standard

ziet er goed uit en snelle service

Redcoat it

Slecht

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit is natuurlijk jammer om te lezen. Graag kom ik hierover in contact. Op het bij ons bekende mailadres ga ik je een... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit is natuurlijk jammer om te lezen. Graag kom ik hierover in contact. Op het bij ons bekende mailadres ga ik je een mailtje sturen om dit samen te bespreken.
Team Studentendrukwerk

Elisabeth

Snel, netjes, goedkoop

Snel, netjes, goedkoop

Floor

Ik vond het papier en de kwaliteit van de pagina's niet zoals verwacht. Onlangs ik vaak de betere opties heb gekozen en bijna 50 euro heb afgerekend. Het bestand was daarintegen wel netjes op de... Ik vond het papier en de kwaliteit van de pagina's niet zoals verwacht. Onlangs ik vaak de betere opties heb gekozen en bijna 50 euro heb afgerekend. Het bestand was daarintegen wel netjes op de juiste manier gedrukt. En alles stond verder wel gewoon op de juiste plek.

Het boek kunnen inzien voordat je het drukt

Hoi!
Bedankt, super dat je de tijd hebt genomen om dit terug te koppelen. Dat wordt enorm gewaardeerd.
Hoi!
Jammer om te lezen dat het niet helemaal naar wens is. Dat gaan we oplossen! Ik heb je een mail gestuurd. We komen er samen ongetwijfeld uit!

Kdb

Super product ontvangen! Was van goede kwaliteit.

- goede kwaliteit
- snelle levering