Merel

Het product wat ik had besteld was erg mooi geworden! Snelle levering en goede service

De service. Ik had een paar vragen en kon meteen in de chat deze vragen stellen en ze wilden me zo goed mogelijk helpen

1x vouchers besteld en daarna 2 kookboeken maar nog niet binnen

Prijs-kwaliteit

Maroesja

Twee maal een tegel met eigen tekst laten bedrukken . Dit ontwerp via de site ging gemakkelijk en de tegels werden keurig geleverd . Via de chat nog het afleveradres wat ik fout had opgegeven kunnen... Twee maal een tegel met eigen tekst laten bedrukken . Dit ontwerp via de site ging gemakkelijk en de tegels werden keurig geleverd . Via de chat nog het afleveradres wat ik fout had opgegeven kunnen aanpassen

Goede communicatie , snelle levering , produkt is zoals verwacht

Sietse

Lekker duidelijk

Mo

Chill

Duidelijke communicatie

Myra Grobben

Erg goed, ik had m'n samenvatting met spoed besteld. Studentendrukwerk had hem op tijd verzonden, alleen postNL was te laat met bezorgen.

Overzichtelijk

Jacqueline

Erg goed geholpen. Zeker toen het even niet lukte met het uploaden van de pdf. Het misverstand over de enveloppen wordt goed opgelost. Mooi drukwerk. Dus positief.

In oplossing denken

Cito BV

De eerste keer dat ik iets besteld heb bij Studentendrukwerk en ik ben zeer tevreden. Wat ik wilde is geen standaardproduct, maar er werd met mij meegedacht en ik heb goede tips ontvangen waardoor... De eerste keer dat ik iets besteld heb bij Studentendrukwerk en ik ben zeer tevreden. Wat ik wilde is geen standaardproduct, maar er werd met mij meegedacht en ik heb goede tips ontvangen waardoor de ontvanger zeer verrast was met het zelf samengestelde notitieboekje. Een cadeautje voor een inmiddels vertrokken MT-lid.

Meedenken = klantgericht zijn = klantvriendelijk ;)

Eelco

Omdat ik het drukwerk per vergissing in een afwijkend formaat had aangeleverd, was het resultaat niet optimaal. Na overleg heeft Studentendrukwerk een kosteloze herdruk uitgevoerd. Ik vind het... Omdat ik het drukwerk per vergissing in een afwijkend formaat had aangeleverd, was het resultaat niet optimaal. Na overleg heeft Studentendrukwerk een kosteloze herdruk uitgevoerd. Ik vind het drukwerk goed en de service uitstekend.

goede kwaliteit drukwerk, goede service

Wies

De bestelling is volgens verwachting verlopen. De informatie op de website is helder. Vlotte levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

De kortingscode tijdens het bestelproces, die gelijk verzilverd kon worden.