eenLievelast

Ziet er super mooi uit

Schutte

Na bestelling bleken de producten enorme drukfouten te bevatten. Jammer dat er geen interne controle is om dit te voorkomen voordat het bij de klant is.

Gemakkelijke interface site.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat er drukfouten in uw bestand bleken te zitten. Ik snap dat dat vervelend is.
U kunt in het bestel proces kiezen voor een...
Goedemiddag,
U kunt in het bestel proces kiezen voor een controle van uw bestand. Helaas controleren wij niet op spellingsfouten etc.
U mag ons altijd even contacteren over uw order. Wellicht dat we met u een passende oplossing kunnen bedenken.
We horen graag.
Team Studentendrukwerk

Kikkert

Ik vind het goed werk wat ze leveren

Goed leesbaar en mooi verzorgt

Yrsa

Het was makkelijk om de bestelling in te voeren en het werd redelijk snel geleverd.

Toegankelijk

Naomi Brewington

Mooie en goede kwaliteit product, en snelle levering! De bestelprocedure op de website werkt gemakkelijk.

Duidelijke informatie op de website en snelle levering.

Anouk

Zeer tevreden. Ik ontving mijn product en die was helaas niet zo bedrukt als in de preview stond. Dit is keurig opgelost. Binnen enkele dagen had ik geheel kosteloos een nieuwe variant thuis. Top... Zeer tevreden. Ik ontving mijn product en die was helaas niet zo bedrukt als in de preview stond. Dit is keurig opgelost. Binnen enkele dagen had ik geheel kosteloos een nieuwe variant thuis. Top service!!

Communicatie, meedenkend en transparant.

Marit

Super goed. De kwaliteit was goed en de levering snel.

Snelle levering en goede kwaliteit

G

Tevreden

Mooi en netjes resultaat

Ewoud

Ik wilde snel een mooi boekje voor een vertrekkende collega drukken. Dit werd zeer professioneel door de mooie opties op de site.

Snelle service en gemakkelijke website

Femke

Super fijn en goede producten

Super snelle levering en mooie afwerkingen