Deborah

Ik had een tegeltje besteld voor moederdag en daar had ik bij aangevinkt dat er een hangertje aanmoest zodat ze hem konden ophangen.. Helaas zat het hangertje er niet aan..

Addy

Zeer slecht heb € 100,- betaald en 2 waardeloze stapels kaarten die niet om aan te zien zijn, gewoon waardeloos.

Geen enkele

Multimediadrenthe

Goed geholpen, zeer snelle levering

snel geleverd! en klant vriendelijk

06express

Erg goed

Goede prijs voor goede kwaliteit kaartjes

Merel

Super, goede kwaliteit en echt goedkoop, kwam aan op de datum die er stond dus niets op aan te merken.

Kwaliteit glad papier is echt beter dan ik had verwacht, de spiraal ringband ook super

Julia

Goede kwaliteit, ik heb twee a5 boeken laten drukken van circa 300 pagina's. Eentje in ringband en eentje in softcover. Beide netjes gedrukt en snelle levering. Ringband is makkelijker om te... Goede kwaliteit, ik heb twee a5 boeken laten drukken van circa 300 pagina's. Eentje in ringband en eentje in softcover. Beide netjes gedrukt en snelle levering. Ringband is makkelijker om te gebruiken, maar softcover ziet er iets mooier/professioneler uit. Het softcover boek dat ik had besteld was van de binnenkant helemaal zwart-wit, vandaar ook in zwart-wit besteld. Toen ik het pakketje openmaakte bleek de cover wel in kleur te zijn gedrukt, daar was ik erg blij mee. De prijs/kwaliteit verhouding bij studentendrukwerk is erg goed, het is niet duur en alles ziet er netjes uit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Manouk

Goede kwaliteit

Elske Hartelman

Eenvoudig uploaden, groot aanbod, snelle levering

aanbod, makkelijk, snel

Luna Lydia

Super ervaring. Heb jullie al aanbevolen!

Erg fijn dat je ontwerpen makkelijk en overzichtelijk kunt maken en opslaan. Hele goede kwaliteit en wordt netjes geleverd. Super!

Melvin

Klantenservice is geweldig, het geleverde product was prachtig geprint en op tijd geleverd. Zeer goede ervaring and ik zal hier zeker weer bestellen!

Klantenservice vriendelijk en behulpzaam
Levertijd zeer goed