PB

Thesis tijdig geleverd. Drukwerk voldoen aan de verwachtingen.

Maakt waar wat wordt beloofd.

Annemarie

De bierviltjes waren zo donker dat je de gezichten bijna niet zag dit zag je wel in het voorbeeld

Reactie Studentendrukwerk:

Beste Annemarie,
Bedankt voor je review!
Beste Annemarie,
Bedankt voor je review!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je bierviltjes te donker zijn.. Ik bekijk het graag even met je. Via de mail ga ik je contacten. Ik hoop je reactie te mogen ontvangen, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen.
Alvast een fijn weekend!
Marlies
Team Studentendrukwerk

A. Van Nieuwmegen

Hel tevreden met het geleverde drukwerk. Voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit afdruk, snel en eerlijke prijs.

handmade studio viengeroetje

snel en duidelijk op site

Bettine Siertsema

Ze maken waar wat ze beloven: op tijd en precies zo uitgevoerd als verwacht. We zijn heel tevreden over het resultaat.

Snelheid. Makkelijk bruikbare website voor het inleveren van het materiaal.

evt

Prettig!

supernetjes geprint en gebonden

C

Twee dingen gekocht (in aparte bestellingen): een puzzel en een softcover boek. Beiden extra betaald met spoedlevering, beiden zouden zaterdag 7 mei geleverd worden. Nu is spoedlevering geen... Twee dingen gekocht (in aparte bestellingen): een puzzel en een softcover boek. Beiden extra betaald met spoedlevering, beiden zouden zaterdag 7 mei geleverd worden. Nu is spoedlevering geen levergarantie natuurlijk, maar vervolgens werden ze wel allebei als brievenbuspost verstuurd. Het boek kwam gelukkig wel op tijd, maar de puzzel liet op zich wachten. En omdat het brievenbuspost is, wordt dit natuurlijk op zondag en maandag ook niet geleverd. Uiteindelijk kreeg ik woensdag pas het pakketje in mijn bus. Het zal natuurlijk ook deels aan PostNL gelegen hebben, maar wel jammer voor iets waarvan je extra betaalt zodat het "spoed" heeft!

Verder zag het er allemaal wel prachtig uit en is de prijs-kwaliteitverhouding wel echt heel goed. Zeker aanrader, maar bestel wel op tijd ;)

Goede kwaliteit, duidelijke website.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. Wat jammer om te lezen dat uw order later dan verwacht is aangekomen. Wel blij om te horen dat u ons aanraadt!
Ik...
Goedemiddag,
Ik kom graag via het bij ons bekende mail adres met u in contact om samen te kijken naar uw order en verzending.
U kunt vandaag een mailtje van mij verwachten.
Fijne middag gewenst
Team Studentendrukwerk

Paard & Miep

Heel goed

Boven verwachting met zorg geleverd en verzonden printwerk ontvangen

Karin

Snelle service en een mooi eindresultaat

Prima service

C. Sopacua

Ik ben heel tevreden met Studentendrukwerk. Goede kwaliteit voor weinig geld.

Klantvriendelijk en goedkoop in vergelijking met andere drukkers.