Xx

Oke

Snel en je ontvangt precies wat je verwacht

DLV Advies

Top kwaliteit, top service en super snel leverbaar. Ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Studentendrukwerk levert kwalitatief hoogstaande producten af in een zeer snelle tijd.

Eckhardt

Topservice

Snel bezorgd en mooie kwaliteit

Shay

Ik heb een hardcover inbinding van mijn scriptie besteld. Ik had na bestelling nog wat vragen over de layout van mijn ingestuurd document, welke met zorg werden beantwoord. De bestelling was... Ik heb een hardcover inbinding van mijn scriptie besteld. Ik had na bestelling nog wat vragen over de layout van mijn ingestuurd document, welke met zorg werden beantwoord. De bestelling was spoedig, na een paar dagen, al af en op de aangegeven dag bezorgd (door DHL). De afronding is zogezegd professioneel en royaal gedaan, de boeken zien er oprecht heel fraai en keurig uit en lezen met de uitvoering lekker door. Ik kan deze drukker, zeker ook voor de student, aanraden.

- Snel
- Goede klantenservice
- Professioneel en secuur resultaat

Poelkerink

Perfect

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit verhouding, veel keus

De Ketenverkorters

Word file in hardcopy

Snel en simpel

Q-Strip bv

Volledig en naar verwachting verlopen, topservice

Kwaliteit en levering waren uitstekend!

prive

Heel goed

makkelijk te bereiken, mooie druk

Heel goed

Overzichtelijke website, goede prijs en snelle levering

Sanne ten Boden

Snelle levering, kwaliteit goed maar wel wat minpunten. Ring van inbinden zat verkeerd waardoor tijdens het bladeren de bladzijdes er uit komen en je het boek niet goed dicht kan doen omdat dat ring... Snelle levering, kwaliteit goed maar wel wat minpunten. Ring van inbinden zat verkeerd waardoor tijdens het bladeren de bladzijdes er uit komen en je het boek niet goed dicht kan doen omdat dat ring dan dan blokkeert. Hier contact over gehad en zeer netjes te woord gestaan en ik krijg nu kosteloos een nieuw exemplaar toegestuurd. Zeer te spreken over de service.

Mooie kwaliteit kaft en papier