Slecht

Mooi boek, maar echt veelste laat binnen zelfs met extra betaling van spoed. Komen beloftes niet na

Goedemiddag,
Bedankt voor de tijd die u hebt genomen om een review te plaatsen. Jammer om te zien je niet tevreden bent.
We hebben je een mail gestuurd. Als je daarop zou kunnen reageren en...
Goedemiddag,
We hebben je een mail gestuurd. Als je daarop zou kunnen reageren en je review zou willen toelichten, kunnen we samen zoeken naar een gepaste oplossing.

Ruben

Niet goed, ik betaalde voor spoedbezorging maar kreeg het niet geleverd op de dag dat het normaal zou komen.

Goedemiddag,
Bedankt voor de tijd die u hebt genomen om een review te plaatsen. Jammer om te lezen dat de levertijd langer duurde dan je had gehoopt. We komen graag met je tot een oplossing.
We hebben je een mail gestuurd. Als je daarop zou kunnen reageren, kunnen we samen zoeken naar een gepaste oplossing.
Studentendrukwerk

Bestelen ging vlot en de wijze waarop was duidelijk, mensen waren vriendelijk en behulpzaam, contact binnen het bedrijf was slecht. Ik heb gebeld over een wijziging in mijn bestelling en vanaf toen... Bestelen ging vlot en de wijze waarop was duidelijk, mensen waren vriendelijk en behulpzaam, contact binnen het bedrijf was slecht. Ik heb gebeld over een wijziging in mijn bestelling en vanaf toen kreeg ik mails en informatie die niet klopte, zoals het boek zou maandag pas af zijn en dinsdag geleverd worden terwijl ik het eigenlijk toen nodig had, ik kreeg vrijdag een mail dat ik het kon komen ophalen, ik had aangegeven het boek te verzenden, waarna er gedaan werd alsof ik het zou komen ophalen. Vervolgens wel spoedlevering terugbetaald gekregen, maar boek komt nu pas binnen. Bij bestellen stond dat het zonder spoed levering woensdag binnen zou zijn. Ik vraag me af of alle verschillende personen waarmee ik contact heb gehad ook onderling elkaar informeerde.

Klantvriendelijkheid is groot

Goedemiddag,
Bedankt voor de tijd die u hebt genomen om een review te plaatsen. Jammer om te lezen dat het proces van bestellen zo is gelopen. We komen graag met je tot een oplossing.
We...

Uitstekend!

Bestellingsproces is zeer duidelijk.

Izzy

Mijn producten zien er ongelofelijk professioneel uit.

Zeer goede hulp, ook als een document niet goed geüpload was, kreeg ik een mailtje om het op een andere manier te versturen. Heel mooi professioneel resultaat. Ik ben zeer tevreden met mijn thesis... Zeer goede hulp, ook als een document niet goed geüpload was, kreeg ik een mailtje om het op een andere manier te versturen. Heel mooi professioneel resultaat. Ik ben zeer tevreden met mijn thesis en magazine dat ik besteld hebt.

Greet Derijcke

Via website : duidelijk en vlot werkbaar.

Je wordt stap voor stap geleid bij het uploaden van je bestand.

Joyce

Ik had een magazine besteld bij studentendrukwerk via hun online systeem. Ik had een pdf aangeleverd en alle opties gekozen. Vervolgens werd ik geïnformeerd over het feit dat de rug wit zou zijn.... Ik had een magazine besteld bij studentendrukwerk via hun online systeem. Ik had een pdf aangeleverd en alle opties gekozen. Vervolgens werd ik geïnformeerd over het feit dat de rug wit zou zijn. Dit was voor mij geen probleem. Echter, bij ontvangst bleek dat de witte rug erg scheef gedrukt was. Na contact met de klantenservice is het magazine opnieuw gedrukt. Na een controle door de medewerkers bleken er weer wat problemen met de witte rug. Na fijn contact heen en weer via e-mail en telefonisch, is dit enorm goed opgelost door de medewerkers en is het magazine naar volledige tevredenheid nogmaals opgestuurd, ditmaal zonder witte rug.

Zowel de snelle levering, het makkelijke systeem als de service die is verleend, zijn top! Een aanrader wat mij betreft!

Goede klantenservice, snelle levering, makkelijk systeem

Meijer

Zeer goed

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Wildgroei

Alles is prima verlopen, drukwerk snel geleverd en eerst een proefdruk ontvangen.

Snel en netjes

Mieke Boon

Duidelijke site en snelle levering.

Duidelijke stappen hoe het werkt