Emlyn

Efficiënt maar niet flexibel

Supersnel afgehandeld, binnen 48 uur thuis.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zie dat je het efficiënt vindt, maar niet geheel positief bent. Graag kom ik hierover met je in contact. Op het bij... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zie dat je het efficiënt vindt, maar niet geheel positief bent. Graag kom ik hierover met je in contact. Op het bij ons bekende mailadres ga ik je een mailtje sturen. Team Studentendrukwerk

Pepels

Mooi drukwerk, goede prijs

Goede kwaliteit, service, prijs

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit waarderen wij zeer. Ik zie dat je positief bent, maar je ons niet zou aanraden. Graag komen wij hierover met je in... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit waarderen wij zeer. Ik zie dat je positief bent, maar je ons niet zou aanraden. Graag komen wij hierover met je in contact. Ik zal je een mailtje sturen op het bij ons bekende mailadres.
Team Studentendrukwerk

Senna

Ze hebben het mooi geleverd en het was precies zoals ik had verwacht

Het kwam afgeleverd naar mijn verwachtingen

Krol

Geweldig bedrijf! snel, hele goede kwaliteit, gebruiksvriendelijke site en niet duur!

hele goede kwaliteit, gebruiksvriendelijke site en niet duur!

M.

Goedkoop

Emma

Super. Goedkoop en perfecte kwaliteit

Snel, goedkoop, hoge kwaliteit

Van Lier

Als altijd supersnel, makkelijk en goedkoop.

Prijs, snelle service

Het bedrijf levert onbevredigende producten met betrekking tot het drukken van visitekaartjes en weigert het geld terug te geven. De geleverde producten voldoen niet aan de verwachtingen en normen die redelijkerwijs mogen worden verwacht bij het afdrukken van visitekaartjes. Er zijn problemen zoals onnauwkeurig gesneden kaartjes, waarbij de ontwerpelementen buiten de aangegeven snijlijnen vallen. Ondanks deze duidelijke tekortkomingen weigert het bedrijf om een terugbetaling te verlenen, wat resulteert in ontevredenheid bij de klant. Het gebrek aan klantgerichtheid en het negeren van legitieme klachten dragen bij aan de algemene negatieve ervaring met het bedrijf.

Het bedrijf bood aanvankelijk een potentiële korting van 50% aan, maar gezien de manier waarop het drukwerk is geleverd, geef ik er de voorkeur aan mijn geld terug te ontvangen. Wat ik dus niet meer terug kan ontvangen.

ik had de kaartjes morgen nodig en daarom heb ik niets aan de korting. Zelfs fotos gestuurd als bewijs van slecht gesneden lijnen en verschillen tussen kaartjes

Eerder dit jaar had ik kaartjes besteld via https://www.bizay.nl/. Deze kaartjes hadden deze problemen niet.

slecht snijden van kaartjes, geen geld terug

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat een vervelende situatie. Uiteraard lossen wij het graag op en laten we het niet de boel de boel. Ik zie dat er reeds... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat een vervelende situatie. Uiteraard lossen wij het graag op en laten we het niet de boel de boel. Ik zie dat er reeds mailcontact is. Via daar komen we samen tot een oplossing.
Team Studentendrukwerk

Sanne

Goed!

Snel

A.Voortman

Omdat we één boek wilden hebben, kwamen we bij Studentendrukwerk terecht. Dit is ons heel goed bevallen. We kregen het boek best snel toegestuurd. Het ziet er heel goed uit; eigenlijk boven... Omdat we één boek wilden hebben, kwamen we bij Studentendrukwerk terecht. Dit is ons heel goed bevallen. We kregen het boek best snel toegestuurd. Het ziet er heel goed uit; eigenlijk boven verwachting.

De site werkt goed, is overzichtelijk.