Marika

Professionele uitstraling en snelle levering.

Makkelijk online te verzenden, ziet er professioneel uit en een snelle verzending! Ben er erg tevreden mee!

Joan

Tot nu toe heb ik 1x gebruikt gemaakt van Studentendrukwerk en dat is uitstekend bevallen. Vanmiddag heb ik weer een nieuwe bestelling gedaan en heb het volste vertrouwen dat ook dit weer keurig... Tot nu toe heb ik 1x gebruikt gemaakt van Studentendrukwerk en dat is uitstekend bevallen. Vanmiddag heb ik weer een nieuwe bestelling gedaan en heb het volste vertrouwen dat ook dit weer keurig afgeleverd wordt

keurig verzorgd

Yvonne Oonincx

Ik heb stickers laten drukken, ze zijn nog mooier als dat ik gedacht had. En super snel geleverd. Echt een aanrader. Ik ben er heel erg blij mee.

Geweldige kwaliteit en super snelle levering.

Septendecim

Eén woord: Vakwerk

Stijl en kleur is perfect.

Ciska

Gemakkelijk, snel en goed drukwerk

Vooral het gemak waarmee je je document opload en het proces doorloopt is heel fijn.

Peter

Prima!

Prima kwaliteit. Eenvoudige duidelijke webpagina

A

Goed! Ik zou hier de volgende keer weer mijn werk af laten drukken.

Snelle levering, veel keuzes en mooi eindresultaat.

Marieke

Super sevice snel en mooi

Goede snelle service

Willeke Schilder

Mijn drukwerk is als een prachtig boek aangekomen. Ik ga zeker nog meer gebruik maken van studentendrukwerk en heb al een vriendin getipt die ook haar pdf heeft laten afdrukken als boek.

Mooie kaft, goed ingebonden

Suzanne

Prima! Bestellingsproces was klant- en gebruiksvriendelijk. Vergeleken met andere aanbieders goedkoopste. Snelle levering, degelijk verpakt. Fijn dat ik hier ook terecht kon voor afdruk van aantal... Prima! Bestellingsproces was klant- en gebruiksvriendelijk. Vergeleken met andere aanbieders goedkoopste. Snelle levering, degelijk verpakt. Fijn dat ik hier ook terecht kon voor afdruk van aantal losse bladen.

Lage prijs, ook voor losse bladen.