We Flow

Ik heb een syllabus besteld. Ik vond het erg makkelijk online, veel opties en duidelijke uitleg. Ook fijn dat je kan checken vanwege de vergroting of alles nog klopt.

Overzichtelijk, makkelijk en snel

Ruud jongeneel

Heel goed ! Zelfs super goed allemaal. Top bedrijf ???

Alles ziet er keurig uit ?

Sander Schoneveld

Goede kwaliteit en prettig geprijsd!!!

Goede kwaliteit en prettig geprijsd!!!

Theo

Goede service

Florence

Mijn bestelling is goed gegaan. Ik kreeg alleen van een meisje uit mijn klas te horen die ook bij jullie had besteld dat ze een aantal paginas van mijn document in haar exemplaar had zitten. Dit... Mijn bestelling is goed gegaan. Ik kreeg alleen van een meisje uit mijn klas te horen die ook bij jullie had besteld dat ze een aantal paginas van mijn document in haar exemplaar had zitten. Dit vind ik wel erg slecht het zijn dan geen prive dingen en ik kende haar toevallig maar wat als het prive dingen waren en het bij een wild vreemde terecht was gekomen! Ik zou als ik u was hier iets beter op controleren. Gelukkig heb ik mijn boek op de juiste manier ontvangen

Mooi boek

Reactie Studentendrukwerk:

Beste Florence,
Bedankt voor je review. We stellen het ontzettend op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Dit is een situatie die uiteraard niet voor mag komen. We hebben meerdere...
Beste Florence,
Dit is een situatie die uiteraard niet voor mag komen. We hebben meerdere controles tijdens het productieproces om ervoor te zorgen dat we zowel de kwaliteit van onze producten als een ieders privacy kunnen garanderen. Ik schrik er dan ook van dat dit heeft kunnen gebeuren en ik wil jou en je klasgenoot hiervoor onze excuses aanbieden.
Voor ons is het belangrijk deze casus te kunnen bekijken, dus ik hoop dat we via jou in contact kunnen komen je klasgenoot. Ik zal je zo direct een e-mail sturen en ik hoop een reactie van je te mogen ontvangen.
Marlies
Team Studentendrukwerk

Living Life by Miranda

Prettig, laagdrempelig, kwalitatief goed
Prettig, laagdrempelig, kwalitatief goed
Als beginnend schrijver was ik op zoek naar een drukkerij die het mogelijk maakt mooie kwaliteit te leveren voor een aantrekkelijke prijs. Met studentendrukwerk heb ik dat gevonden.

Kwaliteit, laagdrempelig, simpel, goede prijs

P. Vriesema

Duidelijk

I. Geraets

Zeer nette prints voor een goede prijs.

Nette prints en snelle levering

Imke/Joey

Top

Service is een sterke punt. Er was iets niet ok in mijn bestelling, dit hebben ze heel goed opgelost.

Jan Schlebusch

automatisering goed op orde; niet duur