Bezorgsnelheid
8.5/10
Resultaat
Nazorg

J.P. Kraan

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Op tijd geleverd en zeer tevreden over het resultaat.

Op tijd geleverd. Mooi geprint, goede kwaliteit

Yassin Elouardani

De kwaliteit van de uitgeprinte scriptie en de bezorgsnelheid(dit geval was een spoedbezorging)Ik ben onder de indruk!
Eind van deze maand ga ik mijn scriptie opnieuw bij jullie uitprinten!

de kwaliteit van de uitgeprinte scriptie en de bezorgsnelheid(dit geval was een spoedbezorging)Ik ben onder de indruk!
Eind van deze maand ga ik mijn scriptie opnieuw bij jullie uitprinten!

goed

Dirk Vierstraete

Vlugge afhandeling van de bestelling. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onmiddellijk respons bij bijkomende vragen.

Sommige lettertypen, bijvoorbeeld "Monotype Corsiva" bijvoorbeeld worden niet altijd erkend door de printer.

Dave

Fijne en snelle afhandeling. Prachtig eindresultaat.

Patricia Smits

Eerste keer besteld, maar ben heel tevreden.

Super snelle reactie op mijn mails, en goed geholpen.

Rianne

Erg mooi werkstuk gekregen. De levering duurde wat langer, maar dit kan met Kerst te maken hebben.

Het is fijn dat er een voorbeeld te zien is van jouw werkstuk. Zo kan je precies zien hoe het eruit komt te zien.

Debby

Super mooi resultaat!!!! Boven verwachting

Demi Van der Horst

1 keer een boekje besteld voor school

De foto's kunnen wat scherper worden afgedrukt. Boven mijn zwarte foto's zit een kleine witte rand, het liefst had ik die niet gezien.

R. Wisse

Goede ervaringen bij bestellen 5 hardcover boeken.
In de betreffende vakjes zijn sterke/verbeterpunten beschreven.

- Bestelgemak doordat Studentendrukwerk zorgt voor afloop en snijtekens e.d. bij boekwerken.
- Goede prijs voor een order met meerdere exemplaren

- De kaft van hardcover boekwerken is mat in plaats van glad (MC). Daardoor komen er sneller vlekken op de kaft.

Ayla Khebal

Prettig! Wel heeft de klantenservice voor enige verwarring gezorgd maar de levertijd was erg snel en het eindresultaat prachtig!

Snelle levering!! Het eindresultaat is ook prachtig!!

Het meisje van de klantenservice was vriendelijk maar niet goed op de hoogte van de levertijden (spoedlevering & hardcover bindwijze). Dit zorgde voor veel verwarring, ook werd mij door haar verteld dat jullie tot 20:00u bereikbaar zijn, wat dus tot 18:00u blijkt te zijn haha.