c. van Dullemen

Goed, het drukwerk was net zoals ik in gedachten had.

beeld en tekst zijn goed naast elkaar te plaatsen

Amit

Perfect

On time. Good quality.

Marc Dekyvere

Snel en goede kwaliteit.

Snel en eenvoudig te bestellen.

Ibrahime stucadoorbedrijf

Ik ben niet goed geholpen door deze slecht bedrijf geen medewerking en geen geld teruggekregen .

Reactie Studentendrukwerk:

Beste Ibrahime,
We hebben inmiddels meermaals contact met elkaar gehad, zowel telefonisch als via e-mail.
Beste Ibrahime,
Na het drukken van uw bestelling heb ik u gemaild over een opmaakfoutje, samen met het aanbod het ontwerp even kosteloos aan te passen. Een volledige annulering was niet mogelijk, omdat wij uw bestelling al hadden gemaakt. U heeft gratis een nieuw product besteld, waarna bleek dat ook dit ontwerp niet goed is.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat u een product mag ontvangen waar u blij mee bent. U heeft aangegeven het ontwerp niet nogmaals te willen wijzigen, wat ervoor zorgt dat uw bestelling nu stil blijft staan.
Ik vind het jammer om te lezen dat u aangeeft dat wij u slecht zouden helpen, terwijl u niet openstaat voor een gesprek en zelfs dreigementen naar ons uit.
Desondanks wil ik u vragen om ons even te bellen, zodat we alsnog even aan u uit kunnen leggen hoe het werkt en u straks een mooi product heeft.
Team Studentendrukwerk

Daisy Driessen

Ik heb een jubileum boek laten drukken

Snelle service, mooi eindresultaat. Duidelijke site.

EquiShen

Vriendelijk, verzending netjes en correct verpakt, wachttijd erg kort

Klantgericht, professioneel, zeer vriendelijk, verzending netjes en correct verpakt, wachttijd erg kort

Ritsema

Tevreden, prima kwaliteit voor een goede prijs

prijs-kwaliteitverhouding

Esther

Top!

Efficient, snel en goed

E.IJZERMAN

Zeer goed en zeer snel ,ben zeer tevreden

Snel en goed

Theo Overduin

Fantastisch!

Mooi drukwerk voor scherpe prijs + snelle levering