Leon

Mooie overzichtelijke site met goede informatie. Snelle reactie op specifieke vragen per mail. Goede prijs\kwaliteit verhouding en snelle levering. Product zoals omschreven, ziet er erg netjes uit....

- Goede informatie
- Goede prijs\kwaliteit verhouding
- Product zoals omschreven

Margot

Leuke tegel. Snelle service. Voor herhaling vatbaar.

Vandaag bestellen, morgen in huis. Top!

Marjorie

Super!

Goed materiaal, vriendelijke klantenservice, snelle levering en prima prijs.

Tamara

Prima. Helaas is de kleur op mijn visitekaartje niet de kleur geworden die ik heb aangegeven.

Reactie Studentendrukwerk:

Beste Tamara,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat uw visitekaartjes niet volledig naar wens zijn. Graag zoek ik dit voor u uit. Ik zal u per mail benaderen om tot een oplossing te komen.

Team Studentendrukwerk

J.j. Van beek

Kwaliteit niet best, viltjes stinken en plakken. netjes binnen het kader ontworpen maar de meeste viltjes zitter er compleet naast, witte randen aan de bovenkant.
verzending: los gestort in...

niet echt gevonden.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat er inmiddels mailcontact is. Ik ga er vanuit dat wij tot een gepaste oplossing komen.

Team Studentendrukwerk

Thijs Mertens

Goed, snel geleverd en goeie kwaliteit

De prijs kwaliteit verhouding

Jolande Van Wijngaarden

Het drukwerk is mooi en ziet er goed uit. De eerste keer zat er een fout in mijn drukwerk en vormgeving heeft mij daar niet over geïnformeerd. Hierdoor was mijn eerst druk niet goed en dat is...

Drukwerk ziet er mooi uit maar als je het aanlevert kun je niet altijd zien of alles goed is

Angelique van Huijzen

Heel snel mijn producten binnen en van heel erg mooie kwaliteit. Wel een beetje prijzig, maar voor wat ik ervoor terug heb gekregen, was het het op zich wel waard.

Kwaliteit van het product zelf en de snelheid dat het klaar is.

Joke

Goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Website, productinformatie