Katrijn

Heel positieve ervaring! Op het chatprogramma kon je al je vragen kwijt. De mensen waren steeds heel vriendelijk en hulpvaardig.
De prijs-kwaliteit van het drukwerk is heel goed.

++ Hulpdienst (chat)
+ mogelijkheid van proefdruk
+++ prijs-kwaliteit

Nissi Dare

Il vond het fantastisch. Het werd geleverd wanneer ze hadden voorspeld en mijn ingebonden reader was heel netjes en van kwaliteit.

Het was op tijd, het materiaal was ook van kwaliteit en het was gewoon netjes.

Wendy

Makkelijk te vinden op internet. Een fijn bewerkingsprogramma die vol mogelijkheden zit. Snelle service.

Goede kwaliteit poster.

Femke

De viltjes zien er echt prachtig uit. Bedankt voor jullie steun aan Stichting Morris!

Zeer gul! en mooi drukwerk.

N. Ansems

Snelle en goede verzending. Tip: voor- en achterzijde een plastic 'pagina', zodat het boekwerk netjes blijft en iets steviger is.

Reactie Studentendrukwerk:

Beste N. Ansems,

Bedankt voor de positieve beoordeling! Ik zie dat je hebt gekozen voor een spiraalbinding. Bij de bestelopties is het ook mogelijk om te kiezen voor een plastic voor- en achterzijde tegen een kleine meerpijs. Wellicht handig voor een volgende bestelling.

Fijne dag verder!

Groetjes,

Team Studentendrukwerk

D

Snelle service, boekjes zagen er netjes uit.

Snelle verwerk en verzending.
Goedkoop, maar eindresultaat is erg netjes.

Levin

Een leuk bedrijf dat een goede kwaliteit leverd voor een lage prijs. Ik ben zeer tevreden over Studentendrukwerk.
Mijn enige minpunt is dat het proces van uploaden niet echt geweldig is bij...

De prijs is echt geweldig, houden zo

Gall

Goed functionerende website, geen overbodige informatie en straight to the point. Duidelijke voorwaarden en levering volgens afspraak. Prima!

Overzichtelijkheid en duidelijke informatie.

Kevin Smeesters

Heel snel geleverd en knap resultaat

Marije

Super goede kwaliteit, snelle levering een en al super