Prijs/kwaliteit verhouding

Een bedrijf dat prima kan worden ingezet voor kleinere en eenvoudige verhuizingen. Onze verhuizing bleek toch een maatje te groot en te ingewikkeld. Ook de extra uren boven op de offerte tellen... Een bedrijf dat prima kan worden ingezet voor kleinere en eenvoudige verhuizingen. Onze verhuizing bleek toch een maatje te groot en te ingewikkeld. Ook de extra uren boven op de offerte tellen stevig door en dan zijn de studenten niet veel goedkoper dan een professionele mondial verhuizer.

Claudia Pieters

Supergoede ervaring met deze keurige jongens.Werken snel,voorzichtig en goedkoop!

Merlinde Swiers

Harstikke goed. Aardige mensen ook en heel behulpzaam.

Suzy

Very good service! Nice guys, fast packing, professional work and low cost!

Verhuizing van appartement van mijn Oom van 3 kamers naar begeleidt wonen appartement met 2 kamers

Zeer tevreden, afrekening was op nacalculatie en die kwam lager uit, heel fijn, echter had ik niet zo meer op mijn netvlies, dat het op nacalculatie zou gaan.
Pin automaat is echt handiger

Heel flexibel met last minute verhuis verzoek. Snel en keurig gedaan. Zeer goede kwaliteit prijs verhouding

Ellen

Prima prijs kwaliteit verhouding. Jongens werken hard.

Er kan wat beter gelet worden op de locatie waar de dozen heen moeten. Afmeting van de dozen zijn net wat te klein waardoor ordners er niet baast elkaar in kunnen. Bij Ikea dozen bijvoorbeeld wel.

Sterke kwaliteit dozen. Snelheid van werken prima. Prettige communicatie.

Snelle en efficiënte verhuizing

Een van de verhuizers was erg onervaren

Prijs kwaliteit verhouding

Jos

Grotendeels naar verwachting. Er is hard gewerkt maar één van de studenten was "ziek" en had beter thuis kunnen blijven.

Onhandigheid van een student die ook nog eens erge hoofdpijn had. Stootte regelmatig ergens tegenaan. Het lijkt me beter om fitte mensen in te zetten.

Kon last minute nog een dag verzet worden. Flexibel. Systematische werkwijze.

J. Van der Lee

Keurig op tijd, vriendelijk en behulpzaam!
De verhuizing is prima verlopen, geen enkele beschadiging! 👍

Heb ik reeds vermeld!