Prijs/kwaliteit verhouding

Stephanie

Super tevreden,aardige,nette,hartwerkende jongens.
Wij zijn een groot gezin,maar zonder al te veel stres in een dag over!

Geen,ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden

Ruim €2000 euro goedkoper dan offerte elders

Bianca

Wat een geweldige service, leuke mensen en gaan goed met je spullen om en zetten alles op de juiste plek. En omdat ze eerder klaar waren was de prijs lager! Top bedrijf zal het zeker aanraden!

Goed en net personeel en snelle reactie op de offerte aanvraag. Ga zo door!!

Dia Keijzer

Prima ervaring gehad met deze verhuizers.Ze belden van te voren om exacte aankomsttijd door te geven. Vriendelijke, nette mensen. Goede afspraken mee gemaakt die nagekomen zijn. Wij hoefden zelf... Prima ervaring gehad met deze verhuizers.Ze belden van te voren om exacte aankomsttijd door te geven. Vriendelijke, nette mensen. Goede afspraken mee gemaakt die nagekomen zijn. Wij hoefden zelf niets te doen. Ik raad dit verhuisbedrijf aan en wij zullen zeker weer bellen voor een volgende klus.

Geen.

Wat ik heel handig vond was de makkelijk manier van offerte aanvragen. Vlotte communicatie was ook erg prettig. Er werd zorgvuldig met onze spullen omgegaan.

Yolan Wim

Top top top!! Super verhuizers super service wij zijn blij!

Geen!!

Meedenkend, snel en niet duur!

Thank you very much! Very helpful and warm people. Great support and moving service! My special thanks to Gijs and Hugo.

Caroline

Goed en efficiënte verhuizer. Vooraf goed contact en hard werkende verhuizers!

Goede communicatie, zowel vooraf als ook prettige mensen tijdens verhuizing

Marjoleine

Super blij met de goede service!! Op korte termijn kon de verhuizing geregeld worden en is alles vlot en gezellig verlopen! Een aanrader!

Student movers heeft mij
Verhuisd .

Zeer tevreden

Waardeloze ondernemer met veel addertjes onder het gras. Brutaal en geen fatsoen.
Zelfs de door ons aangeboden lunch wordt gewoon in tijd doorgerekend. Hij moet zich schamen! !

Bruggeman

Helaas moeten wij een zeer slechte ervaring melden. De uiteindelijke prijs welk ik ter plekke contant moest betalen, was hoger dan ik gewend ben van een (normaal)professioneel verhuisbedrijf. Helaas moeten wij een zeer slechte ervaring melden. De uiteindelijke prijs welk ik ter plekke contant moest betalen, was hoger dan ik gewend ben van een (normaal)professioneel verhuisbedrijf.
De suggestie welke gewekt wordt goedkoper uit te zijn is niet waargemaakt.
Daarnaast zijn er zaken beschadigt of kapot, welke niet gemeld zijn, waar ik dus later achter kwam, niet netjes.
Tevens vonden wij de eigenaar(die overigens geen student is, hij huurt deze in) erg onbehouwen in zijn houding en communicatie grof, de student was netjes.
Het is gewoon een verhuisbedrijf, die slim m.b.v. marketing en he tinhuren van werkstudenten de suggestie wekt een door studenten gerund bedrijf te zijn.

Als je professioneel wilt zijn, neem dan ook hulpmiddelen mee en gebruik niet de tafelpoten van mijn tafel als wig.

Was een nette student.