Prijs/kwaliteit verhouding

nooitmeer

Cancelden een week voor de geplande verhuizing!

door het afzeggen van de geplande verhuizing (datum en tijd was al vastgelegd) één week van tevoren zaten wij opgescheept met grote problemen! Er werd simpel per appje afgezegd!

Karin

Zeer positief

Geen idee

Professioneel en snel; meedenken; niet weggaan voor alles goed is

Ze zijn van goede wil maar de enthousiaste studenten hebben wel behoefte aan sturing.

Communicatie (zowel onderling als met klant) kan beter

?

Geweldig aardige verhuizers, fijne gezellige dag gehad, ze werken heel hard, alles ging supersnel en heel netjes. Ze gaan heel zorgvuldig met je spullen om en zetten alles op de juiste plaats. Hele... Geweldig aardige verhuizers, fijne gezellige dag gehad, ze werken heel hard, alles ging supersnel en heel netjes. Ze gaan heel zorgvuldig met je spullen om en zetten alles op de juiste plaats. Hele fijne communicatie! Dit was de tweede keer dat ze ons verhuisden!

Verbeterpunten of tips heb ik niet

Communicatie is erg goed en prettig!

Robert

Al diverse keren voor onze familie laten werken. Komen alle afspraken keurig na werken netjes en hard tegen een nette prijs.

Erg snel duidelijke afspraken

Betrouwbaar en goed verhuisbedrijf met super communicatie!

Snelheid in communicatie, duidelijke afspraken en offerte. Leuke mensen om mee te werken.

Prettige en relaxte studenten. Harde werkers!

Geen.

Sfeer tijdens de verhuizing.

Gabor Kardos

100% satisfaction, frankly. Guys were nice and polite, spoke English with me, worked smoothly and cautiously. Don’t plan on moving again soon, but would surely come here again for assistance.

Was difficult to find the location first to pock up the boxes, mark it even better if possible

Nothing, I mean nothing got hurt in the moving process!

Kloosterman

Na een klein misverstand in de planning begonnen de verhuizers iets later dan gepland. Kan gebeuren. Zorgvuldig werd bekeken wat er allemaal verhuisd moest worden. En er werd zorgvuldig omgegaan met... Na een klein misverstand in de planning begonnen de verhuizers iets later dan gepland. Kan gebeuren. Zorgvuldig werd bekeken wat er allemaal verhuisd moest worden. En er werd zorgvuldig omgegaan met de te verhuizen meubels. De medewerkers waren erg vriendelijk! En ze werkten hard! Wij zijn erg tevreden over Studentmovers en zou ze aanraden als mensen mij zouden vragen of ik een goed verhuisbedrijf ken. Dankjewel mannen!

PS wat ook fijn is is dat je de verhuisdozen al eerder kunt ophalen en de dozen, welke nog in goede staat zijn, weer terug kunt brengen naar 't bedrijf en per doos een bedrag ontvangt.

De planning wellicht wat eerder verifiëren ipv de ochtend zelf.

Vriendelijke, nette medewerkers die zorgvuldig met de spullen omgaan en ze netjes vna A naar B brengen.

Tom Vogten

Super verhuizing. Snel, efficiënt, zorgvuldig, compleet. Toffe gasten. Boven verwachting.

Prijs/kwaliteit.