Prijs/kwaliteit verhouding

Waardeloze ondernemer met veel addertjes onder het gras. Brutaal en geen fatsoen.
Zelfs de door ons aangeboden lunch wordt gewoon in tijd doorgerekend. Hij moet zich schamen! !

Bruggeman

Helaas moeten wij een zeer slechte ervaring melden. De uiteindelijke prijs welk ik ter plekke contant moest betalen, was hoger dan ik gewend ben van een (normaal)professioneel verhuisbedrijf.

Als je professioneel wilt zijn, neem dan ook hulpmiddelen mee en gebruik niet de tafelpoten van mijn tafel als wig.

Was een nette student.

Martijn van Dijck

Ze zijn niet op komen dagen! Ongelovelijk dat dit bedrijf, met name Stephan Reatsen, mijn moeder van 80 + laten zitten met haar ingepakte spullen en gewoon niets meer laten horen, niet reageren op...

ja kom opdagen

Babs

Zo'n 3 jaar geleden voor de eerste keer met Student Movers verhuisd en toen supertevreden en zelfs aan diverse mensen aangeraden. Dus deze keer opnieuw Student Movers ingeschakeld voor mijn...

Bereikbaarheid verbeteren en behandel een klant zoals een klant behandeld wil worden!

Prima verhuisd, maar kreeg geen reactie op online offerte-aanvraag en moest vervolgens wel een aantal keer bellen om tot een afspraak te komen.
Heel geschikt voor kleine verhuizingen.

Bij uit elkaar halen van spullen goed onthouden hoe het weer in elkaar moet worden gezet. Dat kostte nu veel extra tijd.

Erg aardige jongens!

Regrettably I did not use this company but sincerely wish I had. Through some confusion we had some dealings after the event, based on that alone I would recommend this service.

Els

Aanvankelijk liep het contact moeizaam omdat de contact persoon op vakantie was. Het tel.nr leidde naar hem.
Toen ik daarna contact had met Ivan liep alles verder op rolletjes .
Prettige...

In vakantie periode: zorg ervoor dat contact tel. nr je naar de juiste persoon leidt.
Plaats de info. omtrent verzekeringen ook op de website, dat scheelt vragen stellen.

Bereidheid tot meedenken met de klant
Vriendelijkheid
Voorzichtig met je spullen omgaan
Prettig om mee samen te werken

Okko Project

Aan te bevelen ook voor bedrijfsverhuizing!! Goed werk in de geschatte tijd.

Betere bereikbaarheid.

Nanda

Goede ervaring. Komt afspraken na. Levert wat afgesproken is, geen verassingen.
Prettige werksfeer, goed contact met klant overweegt en denkt mee.

Communicatie kan iets verbeterd met betrekking tot afhandeling aan telefoon en vrijblijvende afspraak thuis. Dit wordt per mail wel opgepakt.

Snelle reactie in mailverkeer wat betreft offertes en afhandeling van veranderingen.

Goed werk geleverd door 3 sterke jongemannen. Ze waren netjes op tijd, heel vriendelijk en beleefd. Gezellig mee gekletst tussen het harde werken door.

Neen