Prijs/kwaliteit verhouding

Heijmans

We zijn heel erg tevreden over jullie werk, jammer dat er een klein probleem was met de auto, waardoor er olie lekte op de oprit. We vertrouwen erop dat dit opgelost wordt. Voor de rest alleen maar... We zijn heel erg tevreden over jullie werk, jammer dat er een klein probleem was met de auto, waardoor er olie lekte op de oprit. We vertrouwen erop dat dit opgelost wordt. Voor de rest alleen maar lof.Groeten Mechie en Mart

Helemaal top.

Netjes werken en zorgzaam voor de spullen.

Nieuwe Start Woonzorg

Tevreden over de snelheid, nauwkeurigheid en behulpzaamheid.

Er wordt snel maar toch voorzichtig gewerkt en de medewerkers zijn erg behulpzaam, vriendelijk en in voor een grapje.

Bas

In augustus heeft Student Movers 2 verhuizingen voor ons gedaan, over beide verhuizingen zijn we ontzettend tevreden. Een team van harde maar ook slimme werkers, vriendelijk en behulpzaam. Gijs... In augustus heeft Student Movers 2 verhuizingen voor ons gedaan, over beide verhuizingen zijn we ontzettend tevreden. Een team van harde maar ook slimme werkers, vriendelijk en behulpzaam. Gijs heeft beide verhuizingen geleid en deed dat super, hij heeft duidelijk veel ervaring en pakt de zaken slim aan. Al onze spullen zijn heelhuids aangekomen en ook de huizen zijn niet beschadigd. Ik raad Student Movers zeker aan.

Een paar dagen voor de verhuizing waren bleken er wat personele problemen waardoor de planning wat omgegooid moest worden. Dit betekende voor ons dat de verhuizing van de ochtend naar de middag... Een paar dagen voor de verhuizing waren bleken er wat personele problemen waardoor de planning wat omgegooid moest worden. Dit betekende voor ons dat de verhuizing van de ochtend naar de middag verplaatst moest worden. Mijn tip is echter om de communicatie rondom zo'n verandering wat subtieler en zorgvuldiger te doen om het vertrouwen niet in gevaar te brengen. Een verhuizing is een flinke gebeurtenis en als klant wil je zekerheid dat het goed komt. Uiteindelijk is het overigens prima opgelost en is ook terug gekomen op de aanvankelijk iets minder handige communicatie.

Goede prijs / kwaliteit en ook sterk prijs model met een worst case offerte en uiteindelijke prijs op nacalculatie. Vriendelijkheid tijdens voortraject en tijdens verhuizing. De verhuizers gingen... Goede prijs / kwaliteit en ook sterk prijs model met een worst case offerte en uiteindelijke prijs op nacalculatie. Vriendelijkheid tijdens voortraject en tijdens verhuizing. De verhuizers gingen voorzichtig te werk en waren begaan met de spullen. Daarnaast waren alle verhuizers die ik gezien heb echt harde werkers, ze hebben zorgvuldig heel wat kilo's verplaatst!

MK

Reageren snel en adequaat

Wendy Wesseling

Wij zijn van de week belachelijk snel verhuisd van Best naar Westerhoven door 2 geweldige heren van dit bedrijf. Ze hadden onze huisraad in no time in de vrachtwagen zitten en na het rijden stond... Wij zijn van de week belachelijk snel verhuisd van Best naar Westerhoven door 2 geweldige heren van dit bedrijf. Ze hadden onze huisraad in no time in de vrachtwagen zitten en na het rijden stond alles ook binnen no time weer op zijn plek in het nieuwe huis! Uiteindelijk waren we zelfs stukken goedkoper uit dan van te voren was gepland. En als we het zelf hadden gedaan waarschijnlijk bijna evenveel kwijt geweest aan huur voor een bus. Wij zijn echt dolblij met de geweldige service!!!

Ga vooral zo door ?

Het is een ontzettend net bedrijf met hele nette werknemers. Wat ons vooral opviel is dat de verhuizers, ondanks dat het zeker niet het meest leuke werk is om te doen, opgewekt en gemotiveerd waren.

Bureau voor Architektuur ir. H. Eltink

Wij zijn zeer tevreden

Ik heb nog geen verbeterpunten bedacht

Gezellige studenten die van aanpakken weten!

Susan de Jong

Heel fijne verhuisservice! Van te voren goed contact gehad met Stephan. Ook de website gaf ons goed van te voren aan wat we konden verwachten. De jongens, Stephan en Ibe en later Noah en Jan, waren... Heel fijne verhuisservice! Van te voren goed contact gehad met Stephan. Ook de website gaf ons goed van te voren aan wat we konden verwachten. De jongens, Stephan en Ibe en later Noah en Jan, waren echte aanpakkers. En dat met 30 graden, hadden we het niet zonder hen gekund.

Geen idee.

Aanpakkers, gezelligheid, samenwerken.

Prive

Goed gewerkt, flexibel, vriendelijke jongens

Ik kan zo even niks bedenken

Verantwoordelijk, snel, afspraken nakomen, voorzichtig, acceptabele prijs, flexibel, goede communicatie

Peter van de Ven

Zeer positieve ervaring, dacht dat door ongunstige woonsituatie het erg lang zou gaan duren op het oude adres, maar het was daar binnen 2 uur geklaard. Ook monteren, demonteren ging vlot

Eigenlijk zouden ze een verhuislift moeten hebben. Is er geen tweedehandsje dat ze voor een zacht prijsje kunnen overnemen van een erkende verhuizer

ze hebben ons heel goed over het hele proces geinformeerd

Claudia Pereira

The experience was fantastic. I recommend this company to everyone who needs to make changes. Very punctual, very careful during the move, quick and helpful. Nothing was damaged or dirty, everything... The experience was fantastic. I recommend this company to everyone who needs to make changes. Very punctual, very careful during the move, quick and helpful. Nothing was damaged or dirty, everything was delivered and assembled in perfect condition.
Always in good spirits and impressive polite behavior.
High quality service.

Keep good work