Prijs/kwaliteit verhouding

Hans Heering

Wat een fijne verhuizing, zeer vriendelijke gezellige jongens die van aanpakken weten en dat alles zeer netjes omgaan met alle spullen. TOP!!!.

Ik kan er geen bedenken

Snelle offerte en super nette verhuizers.

Francine

Persoonlijk, positief en betaalbaar!

Goed opletten met dozen waarop breekbaar staat.

Persoonlijk, sterk, snel. Super goede ervaring!

Annemarie, Den Bosch

Uitstekend!

De kosten en borg van de (fijne!) verhuisdozen had ik graag makkelijk op de site gevonden.

Offerte vlot ontvangen, goede tijdige communicatie bij sneeuwval op de verhuisdag. Flexibel in uren (het was een grotere klus dan ik dacht). Fijne jongens die meedenken, flink doorwerken,... Offerte vlot ontvangen, goede tijdige communicatie bij sneeuwval op de verhuisdag. Flexibel in uren (het was een grotere klus dan ik dacht). Fijne jongens die meedenken, flink doorwerken, voorzichtig zijn met je spullen.

Aaldert van Weelden

Ik zag tegen de verhuizing op maar we zijn snel en soepel verhuisd. Professionele, vriendelijke, hardwerkende , meedenkende jongens. Chapeau!

Geen!

Professioneel en behulpzaam.

Stefan

Heb voor een ander gekozen

Hou de klant op 1

Snelheid

Bibi

Fijn contact met Stephan, duidelijke offerte gekregen en super vriendelijke, hardwerkende jongens. Zeer tevreden over!! Ze denken mee en in oplossingen, erg fijn!

Harde werkers, offerte komt overeen met uiteindelijke factuur dus geen verrassingen achteraf, opslag kan ook via hen geregeld worden, vriendelijke jongens, prettig contact

Fam Feijen

Ruime voldoende en harde werkers

Betere keuze mogelijkheden op de website om volume in te schatten tbv verhuizen

Tetris met meubels, netjes ingepakt in de verhuiswagen en harde werkers

Vedran

Volledig voorzien in behoefte, ontzettend klantvriendelijk, top dienstverlening!

Nóg mooier zou een aantal foto's oid zijn van de opslag wanneer de spullen daar naartoe verhuisd zijn.

Heel helder in verwachte kosten! Klantcontact, snel, vaardig, tijdig, snel en handig afhandelen van alle zaken.

Mirjam Horsten

Vriendelijke verhuizers, die hard werken en goed meedenken. Een aanrader!

Ik heb geen tips.

Snelle reactiesnelheid, vriendelijke mensen, meedenken.

Milly van den heuvel

Super leuke spontane gasten. Werken hard en binnen no-time zat de verhuizing erop!

Vriendelijk en harde werkers.