Prijs/kwaliteit verhouding

anonymous

Betrouwbaar en goed verhuisbedrijf met super communicatie!

Snelheid in communicatie, duidelijke afspraken en offerte. Leuke mensen om mee te werken.

Prettige en relaxte studenten. Harde werkers!

Geen.

Sfeer tijdens de verhuizing.

Gabor Kardos

100% satisfaction, frankly. Guys were nice and polite, spoke English with me, worked smoothly and cautiously. Don’t plan on moving again soon, but would surely come here again for assistance.

Was difficult to find the location first to pock up the boxes, mark it even better if possible

Nothing, I mean nothing got hurt in the moving process!

Kloosterman

Na een klein misverstand in de planning begonnen de verhuizers iets later dan gepland. Kan gebeuren. Zorgvuldig werd bekeken wat er allemaal verhuisd moest worden. En er werd zorgvuldig omgegaan met...

De planning wellicht wat eerder verifiëren ipv de ochtend zelf.

Vriendelijke, nette medewerkers die zorgvuldig met de spullen omgaan en ze netjes vna A naar B brengen.

Tom Vogten

Super verhuizing. Snel, efficiënt, zorgvuldig, compleet. Toffe gasten. Boven verwachting.

Prijs/kwaliteit.

Stephanie

Super tevreden,aardige,nette,hartwerkende jongens.
Wij zijn een groot gezin,maar zonder al te veel stres in een dag over!

Geen,ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden

Ruim €2000 euro goedkoper dan offerte elders

Bianca

Wat een geweldige service, leuke mensen en gaan goed met je spullen om en zetten alles op de juiste plek. En omdat ze eerder klaar waren was de prijs lager! Top bedrijf zal het zeker aanraden!

Goed en net personeel en snelle reactie op de offerte aanvraag. Ga zo door!!

Dia Keijzer

Prima ervaring gehad met deze verhuizers.Ze belden van te voren om exacte aankomsttijd door te geven. Vriendelijke, nette mensen. Goede afspraken mee gemaakt die nagekomen zijn. Wij hoefden zelf...

Geen.

Wat ik heel handig vond was de makkelijk manier van offerte aanvragen. Vlotte communicatie was ook erg prettig. Er werd zorgvuldig met onze spullen omgegaan.

Yolan Wim

Top top top!! Super verhuizers super service wij zijn blij!

Geen!!

Meedenkend, snel en niet duur!

Yolan Wim

Top top top!! Super verhuizers super service wij zijn blij!

Geen!!

Meedenkend, snel en niet duur!