Prijs/kwaliteit verhouding

Katazina K.

We used the services of Student Movers for the second time. The moving went extremely well. The guys were very friendly and polite. We can definitely recommend them!

Nothing specific

Fast and professional

Bijlsma

Het begon op een hoog tempo en werd gaande weg de dag wat langzamer (langere pauzes), maar resultaat was goed. Tevreden.

Behulpzaamheid en meedenkend

Jouke en Sanne

Goede ervaring

Wij zouden 3 mensen inplannen ipv 2 zoals bij ons was gedaan

Verhuizers komen met goed doordacht plan. Vantevoren op funda al gekeken naar de meubels; slim!

Arends

Geweldige service voor de 3e keer!

Nee

Snel en flexibel!

E

Top geholpen

Kan niks verzinnen

Weten wat ze aan het doen zijn, werken hard door

T Pavolini-Erbrink

Super! Duidelijk ervaring en eten van aanpakken!

Kan zo niets bedenken

Werken hard, verhuiswagen wordt efficiënt volgeladen, vriendelijk, goede prijs.

Philipp en Ilse

Correct, keurig en snel

Groter voertuig kan wellicht handig zijn

Correctheid, netheid, vriendelijk, snel en keurig

Cindy

Een fijne club mannen om mee samen te werken. Denken met je mee. Vooraf en op de dag zelf. Reageren snel op je vragen die je stelt via de app. Op de dag zelf, de mannen werken snel, netjes en... Een fijne club mannen om mee samen te werken. Denken met je mee. Vooraf en op de dag zelf. Reageren snel op je vragen die je stelt via de app. Op de dag zelf, de mannen werken snel, netjes en vakkundig. Zijn goed op elkaar ingewerkt. Bedankt mannen!!

Net

Overleg op de dag zelf hoe ze het beste iets kunnen Aanpakken. En zetten alles netjes op z’n plek en denken met je meer

Rebecca

Goede ervaring met Student Movers. Dozen worden vooraf geleverd zodat er ruim de tijd is om in te pakken. Dag zelf verliep gemoedelijk en vlot - een goede voorbereiding is het halve werk! Al bieden... Goede ervaring met Student Movers. Dozen worden vooraf geleverd zodat er ruim de tijd is om in te pakken. Dag zelf verliep gemoedelijk en vlot - een goede voorbereiding is het halve werk! Al bieden ze ook de mogelijkheid om e.e.a. te (de)monteren indien gewenst. Het hebben van deze optie heeft ons daardoor al ontzorgd. We zijn blij dat we deze verhuizing gekozen hebben voor een verhuisbedrijf i.p.v. het weer zelf te doen. Dat was ons het geld zeker waard!

Informatie vooraf over totaal aantal uur voor de verhuizers wat wordt gefactureerd en hoe hun pauze zich daartoe verhoudt.

Stephan is erg vriendelijk, zo ook de verhuizers op de dag zelf. Communicatie vooraf en gedurende de dag verliepen soepel en snel. Alles op alles gezet om het in twee bussen te laten passen om... Stephan is erg vriendelijk, zo ook de verhuizers op de dag zelf. Communicatie vooraf en gedurende de dag verliepen soepel en snel. Alles op alles gezet om het in twee bussen te laten passen om daarmee de arbeidstijd te verkorten en zo voor ons het totale bedrag te verminderen.

Erika

Clear and correct communication. Fast, efficient and friendly service.

All ok.

clear, correct communication. Fast, efficient and friendly service.