Matthias

Sehr gut. schnelle Lieferung. Alles bestens.
Gerne wieder.

schnelle Lieferung

Griptape für NKD Extreme

MHJ Janssen

Telefonisch prima geholpen. Snelle levering. in periode van 2 maanden 2 stuntsteps gekocht. De eerste was licht beschadigd, is goed opgelost door surfshop. Ook de doos was zwaar beschadigd. De 2e... Telefonisch prima geholpen. Snelle levering. in periode van 2 maanden 2 stuntsteps gekocht. De eerste was licht beschadigd, is goed opgelost door surfshop. Ook de doos was zwaar beschadigd. De 2e step is netjes en snel aangeleverd in een neutrale doos. Was voor mij geen groot probleem maar als je het cadeau wil geven wil je graag wel een originele verpakking.

Goede persoonlijke info

Mats Verbakel

Fijne en duidelijke uitleg

Duidelijkheid, niet te moeilijk

Anneke

Ongelofelijk snelle levering van de step

Duidelijke communicatie

Thijme Brok

Wij zijn erg goed en vriendelijk geholpen. Prima uitleg over de verschillen in kwaliteit, materiaal en kosten van de diverse steps. Ik zou deze shop direct aanbevelen.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijke en vakkundige uitleg.

Voor ons is het assortiment uitgebreid genoeg.

Simon de Kok

In goede staat,

Surfwax

Tim Roelofs

Zeer goede service, behulpzaam

Goed geholpen

Helmie Kanters

Fijne contactpersoon gesproken die goede informatie gaf

Sterke punten / Stärken

Overzichtelijk, duidelijk en veel informatie

Zeker

Julien Haes

Duidelijke website, goede communicatie, snelle levering, ik raad deze site aan! Top service

Overzichtelijk

Niet meteen, mijn zoon misschien wel maar deze oude knar is niet meer mee met de skate wereld😉

Adri Kriel

Bestelling snel verstuurd en de step voldoet aan onze verwachtingen

Snelheid