Michael Sterck

Groot assortiment, snelle levering

Betty Fase

Zeer goed

Sterke punten / Stärken

Voor mij de zeer vriendelijke en begripvolle behandeling nadat ik
Afleveradres verkeerd had ingevuld

Prima info en artikelen

Snel en eenvoudig gevonden

Nvt

Dolf de Vries

Dit is een top webshop. Ik werd goed geholpen, kreeg netjes antwoord op mijn vragen en werd fijn geadviseerd. Met een mooie aankoop tot gevolg.

Communicatie en advies

Mart Pelser

Ik kwam om mijn schaatsen te laten slijpen en ging weg met scherpe schaatsen en lagers voor mijn skeelers

Uitgebreide collectie

Snelsluitingrn

Michel Klein

Zoals het hoort, juiste product en vlotte levering.

Sterke punten / Stärken

Duidelijke info en snelle levering.

Daniel van den Boom

Heel goed

Vriendelijk personeel

Exile trucks/brackets of don't trip LDP

Gregor Fabry

Ruud Talen

Artikelen snel geleverd tegen goede prijs.

Helder en duidelijk

not