Lars Dongen

Hebben een groot assortiment en zijn in alles bereid om te helpen en mee te denken 😀👍

Super behulpzaam!

Beugel om stuntstep op de fiets mee te kunnen nemen!

Guido

vriendelijk en behulpzaam

nee

Marcel

Wij hebben hier de wielen en lagers van skates laten vervangen. Personeel is uiterst vriendelijk en de service geleverd meer dan goed. Zeer prettige zaak, absolute aanrader. De eerste kilometers van... Wij hebben hier de wielen en lagers van skates laten vervangen. Personeel is uiterst vriendelijk en de service geleverd meer dan goed. Zeer prettige zaak, absolute aanrader. De eerste kilometers van dit jaar zijn al gemaakt.

Service, assortiment

Neen

Stephan

Sehr positiv - einfache Bestellung, Top Preise, blitzschneller Versand 👍🏼

Einfach, günstig, schnell

Nein

Ties Beekhuizen

Enthousiaste medewerker die weet waar hij over praat en de juiste uitleg geeft. De liefde voor de sport spreekt uit zijn verhaal. Eerlijk advies; onze zoon had een step gezien waar hij zijn zinnen... Enthousiaste medewerker die weet waar hij over praat en de juiste uitleg geeft. De liefde voor de sport spreekt uit zijn verhaal. Eerlijk advies; onze zoon had een step gezien waar hij zijn zinnen op had gezet, maar de medewerker wilde dat hij ook een paar andere steps probeerde (en die waren zeker niet duurder!). Fijne indruk, we gaan jullie zeker aanbevelen.

Sterke punten / Stärken

Service, uitleg, aanbod, advies.

Anne Velstra

Prima georganiseerd

Producten en organisatie

Geen idee

Joana Rodrigues Silva BFFFAQD

Ainda não recebi a encomenda, pelo que só poderei avaliar assim que receber o Maronad Stick. Obrigada

Sterke punten / Stärken

Terem produtos que não existem noutras lojas.

Sim, poderão dar uma vista de olhos ao Swerv stick.

Luc

Prettige communicatie

Richard

Top service en product

Scherpe prijzen

Nee

Joost

Ik heb diverse aankopen gedaan in de fysieke winkel

Sterke punten / Stärken

Goede service, vriendelijk, veel informatie

Op dit moment niet.