Lieke Van der Leeuw

Skeelers gekocht, we mochten terugkomen om te ruilen en zijn supergoed geholpen.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk personeel, toffe spullen te koop.

Nee

Audrey

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi product

Els Brabers

Zeer behulpzaam en vriendlijk. Een aanrader wat betreft de service.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk en mee denkend.

Daar kan ik helaas niets voor adviseren. Alles wat ik zocht heb ik gevonden

Roger Swart

Goede ervaring, op tijd geleverd gekregen wat op de afbeelding vermeld stond.. step oogt robust!

Prijs, kwaliteit

Na

Jaap Brienen

We kregen het verkeerde product geleverd. Dat wil zeggen: in de verkeerde kleur. We hadden rood/zwarte handvatten besteld, en kregen zwarte. Mijn zoontje vond het prima en besloot deze te houden.

nee

Katja Rummler

Super Angebote, schneller Versand und prima Service

schneller Versand

Speedskates

M

Top

Sterke punten / Stärken

Goede informatie, snel verzonden.

Halfbike lijkt me tof maar is volgens mij niet via een Nederlandse shop te bestellen of te proberen.

Jens Peter Sommer

Insgesamt sehr gute Erfahrung, auch im unkomplizierten Umgang mit einer kleinen Reklamation, da ein Teil fehlte. Das wurde sofort hinterhergeschickt. Daher absolut zufrieden.

Vriendelijk, klant gericht personeel! Top!

Geen mening

Nee