Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

Prima product en levering. komt overeen met de website

Bart

De website suggereerde dat mijn artikel in voorraad was, en dat het na bestelling in een werkdag geleverd kon worden. Echter, de voorraadstatus en de levertijd werden niet bevestigd in de emails die... De website suggereerde dat mijn artikel in voorraad was, en dat het na bestelling in een werkdag geleverd kon worden. Echter, de voorraadstatus en de levertijd werden niet bevestigd in de emails die volgden op de bestelling. Ik ontving een orderbevestiging waarin niets stond over voorraad of levertijd. Groot was mijn opluchting toen het artikel na drie dagen toch werd bezorgd. Ik vind dat u de klant beter moet informeren over de verwachte levertijd bij en na de bestelling van een artikel.

Reactie Stralex:

Beste heer Vink,
Beste heer Vink,
Vervelend om te horen, maar er is hier sprake van een misverstand. Op onze website communiceren wij dat een bestelling die voor 17:00 besteld is, de volgende werkdag in huis is. Aangezien u op maandag 27 augustus om 21:10 uw bestelling heeft gedaan, geldt dit als een bestelling op de volgende werkdag, dinsdag 28 augustus. U heeft uw bestelling dan ook ontvangen op woensdag 29 augustus. Wat betekent dat het in een werkdag geleverd is.
Stralex

Jeen Jager

Pakket was op tijd geleverd, en de bestelling voldoet aan de verwachting.

Roger VH

Stralex heeft een prima service met producten die meer en meer in de markt liggen aangezien nieuwe TV's enkel over een vaste poot of poten beschikken.
Ikzelf moest een kleine aanpassing aan...
Ikzelf moest een kleine aanpassing aan het product doen maar dat was eigen aan mijn Samsung TV.

Enige nadeel is dat er geen afspraak kon worden gemaakt over afleverdatum.
Extra service zou zijn om dit zelf door de klant te laten bepalen in het systeem.

Koos Arends

Defect bij vorige levering prima opgelost, door totale vervanging.