Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

Gielen

Kan je niet veel verkeerd aan doen. Dinsdag gekocht, Woensdag stond ie.

Goedemiddag mijnheer Gielen,
Fijn om te horen dat alles vlekkeloos verlopen is. Mocht u in de toekomst nog een TV Standaard nodig hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag!
met vriendelijke...
Goedemiddag mijnheer Gielen,

Marjan

Tevreden over de levering en de Versatile"
"Netjes geholpen, op tijd en doet wat het moet doen.

Dag Marjan,
Bedankt voor uw bestelling bij Stralex. We hopen u nog vaker te mogen helpen!

Davy de Sloover

Oplichters! geen reactie op mail tel of chat, geen product, niets nada null

Goedemiddag Davy,
Goedemiddag Davy,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring met Stralex heeft gehad. Ik heb uw order nagekeken en het betrof een artikel wat in backorder stond. Zo te zien is dit inmiddels opgelost; mocht dit niet zo zijn wil ik u verzoeken om contact op te nemen met info@stralex.nl

Vektro - Projects

Alles verliep perfect

Dag Vektro Project,
Bedankt voor uw bestelling! Mochten wij u later nogmaals van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat graag!

Marc Vandenborne

Zeer slecht, geld kwijt. Blijkbaar bestaat deze organisatie nog enkel op papier en digitaal.

Goedemiddag Marc,
Goedemiddag Marc,
Wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met Stralex. Wij hebben in deze periode helaas te maken gehad met productieproblemen. o te zien is dit inmiddels opgelost; mocht dit niet zo zijn wil ik u verzoeken om contact op te nemen met info@stralex.nl

jan

Slecht, besteld op 22/6, geld kwijt maar geen tv standaard, geen reactie op mail of telefoon, lijkt me eerder oplichting, oppassen dus!!!

Goedemiddag Jan,
Goedemiddag Jan,
Wij spijt ons dat wij in deze periode verminderd bereikbaar zijn geweest. Wij hebben ons volledig ingezet voor het wegwerken van onze backorders welke inmiddels zijn opgelost. Mocht dit niet zo zijn wil ik u verzoeken om contact op te nemen met info@stralex.nl

Denys

Zeer slecht bereikbaar: telefonisch onbereikbaar en geen reactie op mail of chat!

Goedemiddag Denys,
Goedemiddag Denys,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring met Stralex heeft gehad. Ik kan u helaas niet in ons systeem vinden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag op info@stralex.nl

Stef Mertens

Correct bedrijf! Kleine bedenking toch: als je bestelt krijg je daarvan geen bevestiging. Andere bedrijven 'overdrijven' soms een beetje door je voor elke stap in het proces een mail te sturen, zij... Correct bedrijf! Kleine bedenking toch: als je bestelt krijg je daarvan geen bevestiging. Andere bedrijven 'overdrijven' soms een beetje door je voor elke stap in het proces een mail te sturen, zij doen dat net een beetje te weinig. Ik kon ook niet meer inloggen met de gemaakte useraccount. Daar tegenover staat dat toen ik ze daarover een berichtje stuurde ik in no time een correct antwoord kreeg. Ook mijn vraag naar een factuur werd onmiddellijk beantwoord. Bovenal, en dat is toch het belangrijkste, is het product dat ze verkopen perfect!

Dag Stef!
Bedankt voor uw complimenten en suggestie! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen!

Marion van S

Fantastische service. Maakten de garantie helemaal waar toen wij pech hadden met een exemplaar.

Hallo Marion!
Fijn dat we u konden helpen met onze Garantie service. Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te schrijven!

Th. Peire

Prima prijs kwaliteit.

Dag TH. Peire!
Dat is ons doel! Bedankt voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen.